Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2012, 20:09
Rikje18
Rikje18 is offline
Dit is een vraag dat buiten al mijn andere topics staat dus graag geen verwijzingen.
Maakt zoenen je verliefder op een persoon, of maakt het duidelijker aan je of je dat persoon leuk vind? Dan bedoel ik niet de 'Zoenen op de dansfloer' manier van zoenen maar echt intiem.

Dankje voor het lezen
Groetjes Rik
Advertentie
Oud 31-05-2012, 20:46
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Hmm geen idee.. Ik heb een keer gelezen dat vrouwen na het zoenen vaak weten of een partner wel of niet geschikt voor ze is. Maar of dat waar is vraag ik me af
Oud 31-05-2012, 20:49
Lente
Lente is offline
ik denk dat het een heel goed plan is dat je die vriendin van je een keer zoent, dan wordt ze opeens verliefd op je en leven jullie nog lang en gelukkig
Oud 31-05-2012, 21:21
Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
ik denk dat het een heel goed plan is dat je die vriendin van je een keer zoent, dan wordt ze opeens verliefd op je en leven jullie nog lang en gelukkig
Ik zei geen verwijzingen -.-
Klinkt trouwens best wel sarcastisch.
Oud 31-05-2012, 21:36
Zeppelin
Zeppelin is offline
Meer verliefder is misschien wat overdreven maar het versterkt wel.
Oud 31-05-2012, 21:52
Qimm
Qimm is offline
ja
Oud 31-05-2012, 21:58
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Ja, sowieso.
Oud 31-05-2012, 22:58
Lomyrne
Lomyrne is offline
Mij heeft het nooit verliefder gemaakt. Wel kreeg je op die manier aandacht van een jongen. En die aandacht maakte mij verliefd (dacht ik).
Oud 31-05-2012, 22:59
Rikje18
Rikje18 is offline
Gaaf, ze vroeg of dat echt zo was en ik zei ja. Maar ik wist het niet volledig zeker alleen nu wel.
Dank jullie voor de snelle reacties, niet dat het hierbij moet stoppen graag nog meer reacties met ja of nee zal ook erg gewaardeerd worden.

Ze wil mischien met me zoenen om te kijken of ze verliefd op me is of niet maar weet niet zeker.

Laatst gewijzigd op 01-06-2012 om 21:09.
Oud 01-06-2012, 05:06
Vowel
Vowel is offline
Nou, als je niet verliefd bent op iemand word je niet opeens verliefd als je met diegene zoent. Als je wel verliefd bent en je zoent met die persoon voelt het heftiger dan wanneer je niet verliefd zou zijn. Maar verliefder? Tja, het versterkt gevoelens, I guess.
Oud 01-06-2012, 07:15
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Gaaf, ze vroeg of dat echt zo was en ik zei ja. Maar ik wist het niet volledig zeker alleen nu wel.
Dank jullie voor de snelle reacties, niet dat het hierbij moet stoppen graag nog meer reacties met ja of nee zal ook erg gewaardeerd worden.

Ze wil mischien met me zoenen om te kijken of ze verliefd op me is of niet
Over geen verwijzingen gesproken
Oud 01-06-2012, 10:57
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ze wil mischien met me zoenen om te kijken of ze verliefd op me is of niet
Dit had ik niet eens gelezen, maar eh.. Als ze met je moet zoenen om te weten of ze verliefd is, dan is ze dus niet verliefd. Als je verliefd bent op iemand, dan weet je dat ook wel zonder dat je met diegene hebt gezoend.
Oud 01-06-2012, 12:39
Verwijderd
Ik had een vriendje waar ik verliefd op was (oké, logisch ), maar tijdens het zoenen voelde ik niet veel. Toen heb ik het uitgemaakt, maar daarna toch weer aan, omdat ik toch steeds aan hem dacht en toch wel verliefd was. Het was gewoon één moment dat ik niks voelde.
Maar zoenen zegt meestal niet heel veel of je verliefd bent op diegene of niet. Er is ook een verschil tussen opwinding en verliefdheid, denk ik.
Oud 01-06-2012, 14:19
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dit had ik niet eens gelezen, maar eh.. Als ze met je moet zoenen om te weten of ze verliefd is, dan is ze dus niet verliefd. Als je verliefd bent op iemand, dan weet je dat ook wel zonder dat je met diegene hebt gezoend.
precies, het versterkt de aanwezige verliefdheids gevoelens!
Oud 01-06-2012, 14:44
Verwijderd
Of het kan bevestigen dat het echt geen goed idee is En bij twijfel geldt hier: laat maar zitten.
Oud 01-06-2012, 15:46
Rikje18
Rikje18 is offline
Ze is volgens mij mischien wel verliefd op me, alleen wil ze zeker weten of ze echt verliefd op me is zodat we geen telleurstelling krijgen.

Laatst gewijzigd op 01-06-2012 om 21:24.
Oud 01-06-2012, 16:07
Verwijderd
Nee.
Oud 01-06-2012, 16:51
Em.
Em. is offline
Citaat:
Dat was ook mijn gedachte. Als ze je wel interessant vindt maar niet zeker weet of ze verliefd op je is, valt dat voor mij onder '(wel) leuk vinden' maar niet onder verliefdheid.
Oud 01-06-2012, 16:58
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ze is verliefd op me, alleen wil ze zeker weten of ze echt verliefd op me is zodat we geen telleurstelling krijgen.
Wat is volgens jou dan het verschil tussen "verliefd" en "echt verliefd"?

Ik ben echt verliefd als ik echt verliefd ben en als ik niet echt verliefd ben, ben ik ook echt niet verliefd.

Oud 01-06-2012, 17:37
Verwijderd
It's like being a little bit pregnant!

Je gaat niet zoenen om te ontdekken of iets wederzijds is.
Oud 01-06-2012, 18:49
Rikje18
Rikje18 is offline
nou volgens wetenschappelijk onderzoek kunnen meisjes dan wel sneller er achter komen of ze iemand leuk vinden.
Oud 01-06-2012, 18:57
Vowel
Vowel is offline
Heb je daar ook een bron van? Ik ben wel benieuwd.
Oud 01-06-2012, 19:14
Verwijderd
En zelfs al kom je er zo sneller achter, moet je het dan doen? Je komt er ook achter of iemand potentie heeft een universitaire opleiding te volgen door hem te testen als ie 2 is. Laat het gewoon maar eens zover komen Zoen omdat dat hoort bij het hele verhaal van elkaar leuk vinden, zoen omdat je het leuk vindt. Zoen niet om erachter te komen of je iemand in het vervolg vrijwillig gaat zoenen.
Oud 01-06-2012, 19:17
Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Heb je daar ook een bron van? Ik ben wel benieuwd.
Het veroorzaakt een roze wolk volgens dit artikel:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...n-de-zoen.html
Maar ik denk dat het wel logisch is als een meisje verliefd(er) word door zoenen, vooral als dat meisje er erg naar verlangt om het met jou te doen omdat ze al verliefd is. Ik weet zeker dat ze me leuk vind, ze had net zulke twijfels bij haar ex vriendje en daar bij ging het uiteindelijk ook goed, ieder heeft zo zijn eigen manier van verliefd zijn en ik heb zo een gevoel dat zij dat gewoon op een speciale manier ontwikkeld.
En het is ook geen meisje met een hoge reputatie die het gewoon voor het zoenen of om het uiterlijk doet, het is een gewoon normaal lief meisje met een normale reputatie en mensen die haar al een langere tijd kennen weten dat ze niet zo maar aan iemand zegt dat ze dat persoon leuk vind.
Citaat:
Over geen verwijzingen gesproken
Haha ja, maar dat moet ik zelf weten ik heb deze topic zelf gestart. Ik vroeg gewoon om géén verwijzingen van andere mensen.
Oud 01-06-2012, 20:09
Lente
Lente is offline
dat dit niks gaat worden is voor iedereen duidelijk, maar dan heb je tenminste met haar gezoend en dat zal best leuk zijn
Advertentie
Oud 01-06-2012, 21:02
Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
dat dit niks gaat worden is voor iedereen duidelijk, maar dan heb je tenminste met haar gezoend en dat zal best leuk zijn
Niemand heeft het recht dat te zeggen, de meest vreemde situaties kunnen verdomd goed aflopen.
Al heb ik maar een jaar met haar, dan noem ik dat nog een enorme prestatie, en ik weet dat liefde blind maakt maar dit zou best nog wel eens goed af kunnen lopen. Ik wil het risico graag voor haar nemen ondanks dat het uit kan gaan, omdat ik in ieder geval wel echt verliefd op haar ben en ik zal altijd van haar blijven houden. Al is ze maar een vriendin.

Dus de 'niet-gelovers' kunnen de pot op. Verder mensen die het gewoon sceptisch bekijken heb ik niets op tegen, met als voorbeeld Vowel.
Oud 01-06-2012, 21:56
Pluis
Pluis is offline
Ik heb al eens 3 jaar van mijn leven vergooid met achter een jongen aan zitten die mij niet wilde maar daar niet duidelijk in was/tegenstrijdige signalen gaf. Dus hier een gratis protip: als het erin zit gaat in één keer vanzelf wel goed. En anders niet. En dit komt me erg bekend voor als een gevalletje "anders niet".
Oud 01-06-2012, 23:05
Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Ik heb al eens 3 jaar van mijn leven vergooid met achter een jongen aan zitten die mij niet wilde maar daar niet duidelijk in was/tegenstrijdige signalen gaf. Dus hier een gratis protip: als het erin zit gaat in één keer vanzelf wel goed. En anders niet. En dit komt me erg bekend voor als een gevalletje "anders niet".
Nou ja, ik heb niet 3 jaar aan haar verspeeld en ik ben best bereid nog een tijdje voor haar door te gaan.
En anders pech 'T zal wel even moeilijk zijn maar komt uiteindelijk wel weer goed denk ik.
Er zijn, zoals al meerdere keren is opgemerkt, nog genoeg meiden op de wereld.
Jammer dat ik nooit meer een persoon als zij zal tegenkomen maar okee, ik ga er in ieder geval wel nog een tijd meer door tot ze het zelf echt niet meer wil of ik me verliefdheid kwijt ben.

Dank u allen voor uw behulpzame/tegenstrijdige reacties, deze hebben mij maar ook haar weer wat geleerd.

Indien dit alles fout gaat, zal ik dit melden hier op de forums voor de personen die het wat boeit
Van mij mag deze topic dicht.
Oud 02-06-2012, 04:48
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Van mij mag deze topic dicht.
U vraagt, wij draaien. Maar houd dan nu ook op met al die topics over hetzelfde meisje.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten