Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had een vriendje waar ik verliefd op was (oké, logisch
![]() Maar zoenen zegt meestal niet heel veel of je verliefd bent op diegene of niet. Er is ook een verschil tussen opwinding en verliefdheid, denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik ben echt verliefd als ik echt verliefd ben en als ik niet echt verliefd ben, ben ik ook echt niet verliefd. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En zelfs al kom je er zo sneller achter, moet je het dan doen? Je komt er ook achter of iemand potentie heeft een universitaire opleiding te volgen door hem te testen als ie 2 is. Laat het gewoon maar eens zover komen
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...n-de-zoen.html Maar ik denk dat het wel logisch is als een meisje verliefd(er) word door zoenen, vooral als dat meisje er erg naar verlangt om het met jou te doen omdat ze al verliefd is. Ik weet zeker dat ze me leuk vind, ze had net zulke twijfels bij haar ex vriendje en daar bij ging het uiteindelijk ook goed, ieder heeft zo zijn eigen manier van verliefd zijn en ik heb zo een gevoel dat zij dat gewoon op een speciale manier ontwikkeld. En het is ook geen meisje met een hoge reputatie die het gewoon voor het zoenen of om het uiterlijk doet, het is een gewoon normaal lief meisje met een normale reputatie en mensen die haar al een langere tijd kennen weten dat ze niet zo maar aan iemand zegt dat ze dat persoon leuk vind. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Al heb ik maar een jaar met haar, dan noem ik dat nog een enorme prestatie, en ik weet dat liefde blind maakt maar dit zou best nog wel eens goed af kunnen lopen. Ik wil het risico graag voor haar nemen ondanks dat het uit kan gaan, omdat ik in ieder geval wel echt verliefd op haar ben en ik zal altijd van haar blijven houden. Al is ze maar een vriendin. Dus de 'niet-gelovers' kunnen de pot op. Verder mensen die het gewoon sceptisch bekijken heb ik niets op tegen, met als voorbeeld Vowel. |
![]() |
|
Ik heb al eens 3 jaar van mijn leven vergooid met achter een jongen aan zitten die mij niet wilde maar daar niet duidelijk in was/tegenstrijdige signalen gaf. Dus hier een gratis protip: als het erin zit gaat in één keer vanzelf wel goed. En anders niet. En dit komt me erg bekend voor als een gevalletje "anders niet".
||
Citaat:
En anders pech ![]() Er zijn, zoals al meerdere keren is opgemerkt, nog genoeg meiden op de wereld. Jammer dat ik nooit meer een persoon als zij zal tegenkomen maar okee, ik ga er in ieder geval wel nog een tijd meer door tot ze het zelf echt niet meer wil of ik me verliefdheid kwijt ben. Dank u allen voor uw behulpzame/tegenstrijdige reacties, deze hebben mij maar ook haar weer wat geleerd. Indien dit alles fout gaat, zal ik dit melden hier op de forums voor de personen die het wat boeit ![]() Van mij mag deze topic dicht. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Azalea Femme-Fatale | 2 | 29-11-2003 18:57 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |