Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2012, 18:23
Sabinexxlove
Sabinexxlove is offline
Hallo,

Ik heb vandaag mijn vinger (pink) tussen de deur gekregen,
Het doet pijn met bewegen maar ik kan het wel bewegen,
Ik heb verder niet echt een dikke of blauwe vinger.
Ik ben bang dat ik een kneuzing heb of misschien gebroken wie weet hier iets over?
Zou ik kunnen sporten?

Sabine
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 18:26
ralph94
ralph94 is offline
ben niet zo goed in dit gebied haha maar ik had ook een keer snoeihard tegen de tafelpoot aangetrapt met mijn kleine teen en toen rende ik het eerste half uur gewoon door en daarna heb ik 2 dagen niet kunnen lopen van de pijn. Natuurlijk is je voet anders dan je hand. Welke hand is het en welke hand ben je? En wat voor sport doe je? Ik zou zeggen probeer het te bewegen, voldoende en anders even met je ouders erover hebben?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 18:28
Sabinexxlove
Sabinexxlove is offline
Citaat:
ben niet zo goed in dit gebied haha maar ik had ook een keer snoeihard tegen de tafelpoot aangetrapt met mijn kleine teen en toen rende ik het eerste half uur gewoon door en daarna heb ik 2 dagen niet kunnen lopen van de pijn. Natuurlijk is je voet anders dan je hand. Welke hand is het en welke hand ben je? En wat voor sport doe je? Ik zou zeggen probeer het te bewegen, voldoende en anders even met je ouders erover hebben?

Ik heb mijn linkerhand pink er tussen gehad en schrijf met rechts, verder doe ik voetbal en heb ik morgen gym,
Bedankt alvast
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 18:53
Martiño
Martiño is offline
Bel met de huisartsenpost. Als je een acuut medisch probleem hebt kunnen we op een forum ook niet veel voor je betekenen. Je kunt eventueel je pink wat koelen met ijs in een zakje of een coldpack.
Oud 31-05-2012, 19:00
Sabinexxlove
Sabinexxlove is offline
Dankjewel, verdere tips zijn welkom :$
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 19:24
Pluis
Pluis is offline
Als je je vinger goed kan bewezen en hij is niet dik of blauw, is de kans dat hij gebroken is niet zo heel groot. Ik zou het even aan je ouders laten zien, want zij kunnen het beter bekijken dan wij hier zo op het internet.
Oud 31-05-2012, 20:05
ralph94
ralph94 is offline
Als hij niet gebroken is zal er niet veel aan de hand zijn, omdat je met rechts schrijft en dan waarschijnlijk ook bijna alles met rechts doet kun je het veel laten rusten, je moet wel bewegingen doen denk ik om hem soepel te houden dan gaat het sneller. En je kunt het goed koelen dat helpt.. Voor voetbal tja volgens mij is het bij iedereen zo wat zomerstop en zul je het dus niet echt als een probleem bij het voetbal zien.. En bij gym uhm ja kijk gewoon even wat je gaat doen en heb het er met je gymleraar en eventueel je biologie leraar over als je dat morgen hebt, die zullen het ook wel weten.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 21:23
ThisIsMyName
ThisIsMyName is offline
ga gewoon sporten als het niet teveel pijn doet (je het constant voelt) blijft je de pijn llang houden, zou k naar de dokter gaan. een beetje doorzetten is namelijk niet verkeerd O.O
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten