![]() |
|
Verwijderd
|
Arme jij!! Kan me voorstellen dat je je rotschrikt als je dat zo ineens uit het niets hoort. Gaan allemaarl gedachten door je hoofd en je weet niet wat je ervan moet denken. Twijfel, onzekerheid en dat soort dingen. Mijn moeder heeft ook een knobbeltje in haar borst gehad, dat is toen verwijderd en is genezen. 80% is gelukkig heel hoog percentage, dus dat komt vast goed! Ze zijn heel knap tegenwoordig en er zijn verschillende technieken en kuren. Take care man en praat er idd maar met elkaar over. Je moeder weet ook wel dat het voor jullie ook heel erg schrikken is. Think positive, komt goed!
|
![]() |
|
80% kans op genezing is heel erg groot!! das 4/5!!
misschien een stom voorbeeld maar ik moest zelf een keer geopereerd worden, een operatie die voor het oog heel riskant leek, en waarbij de kans 20% was dat het mis zou gaan (dus 80% dat het goed ging) de operatie heb ik 2 keer gehad en alle twee de keren viel ik onder de 80 % wanneer ze tegen je moeder zeggen dat de overlevingskans 80% is, hebben ze er zelf ook goed hoop op! anders geven ze geen schatting! kuren zijn zwaar en operaties ook, maar een jaar moet vol te houden zijn!! echt ik geloof dat jouw moeder dit kan. het is slopend nieuws dat geloof ik meteen en het is ook niet makkelijk, maar kijk naar AL die voordelen! neem in je hoofd dat je over een jaar weer met haar kunt gaan wandelen, zwemmen weet ik veel wat. plan anders voor over ongeveer 1 jaar tot anderhalf jaar een vakantie in! een streefdoel, dat is voor jouw moeder ook iets om naar uit te kijken, dus om nog harder te knokken! een lekkere vakantie, als beloning, als troffee! jouw moeder gaat dit halen, heel veel sterkte!!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
borstkanker ~*kar*~ | 13 | 02-02-2007 11:23 | |
Psychologie |
Alles gaat gvd tegelijk!! Wat moet ik nou doen!?!?!?! Verwijderd | 9 | 09-04-2004 10:35 | |
Psychologie |
Oma Anijs | 18 | 08-09-2003 20:03 | |
Psychologie |
jaloezie gothicje | 7 | 10-07-2002 12:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ongeneeslijk Ziek bracelance | 25 | 03-05-2002 11:55 | |
Psychologie |
ouder met borstkanker??? me_myself | 13 | 26-02-2002 10:59 |