Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2012, 21:04
aim_and_fire
aim_and_fire is offline
Hey ik ben 18 jaar en heb nog steeds pijn aan m'n eikel onder m'n voorhuid.
Als ik de huid naar achteren trek, doet het geen pijn, dus de voorhuid is niet te strak.
Maar als ik onder de douche sta, en probeer mn eikel schoon te maken, doet het pijn als ik erover wrijf met de voorhuid naar achteren.

Huisarts bezoek probeer ik natuurlijk zo lang mogelijk te vermijden, weet iemand hier dus meer van, + ook nog enige oplossingen?

thankss (:
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 21:33
Martiño
Martiño is offline
Waarom probeer je een huisartsbezoek zo lang mogelijk te vermijden? De huisarts is echt wel gewend aan dit soort klachten, daar is het namelijk een arts voor. Je hoeft je niet te schamen, de huisarts zal je echt niet uitlachen, maar wel geïrriteerd zijn als jij te lang gewacht hebt.

Dus: als je je zorgen maakt, ga naar de huisarts.
Oud 30-05-2012, 06:22
Verwijderd
Ehm, is het bij onbesneden mannen niet vrij normaal dat als je rechtstreeks over de eikel wrijft, dat erg gevoelig is? Zeker onder de douche waar het door het water nog net wat stroever gaat.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 14:24
bloodyb
bloodyb is offline
Als je voorhuid meestal over je eikel zit kan hij wat gevoelig zijn.Probeer eens een tijdje om tijdens het douchen je voorhuid naar achteren te doen en er dan verder niet meer aan te zitten. Mss wordt ie dan na een tijdje wat minder gevoelig. suces.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 14:36
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Kun je je voorhuid helemaal naar achteren halen (tot achter je eikel)? Je zou dit topic eens door kunnen lezen. Zijn probleem lijkt op die van jou.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 23:25
Verwijderd
Als je voorhuid ook bij een stijve, makkelijk helemaal naar achteren kan is het goed. Dat het pijn doet als je over je blote eikel wrijft is wel logisch ook. Dus alleen maar spoelen en niet aanzitten of als je dat wil, met een washandje beetje deppen en niet wrijven. Je kan ook proberen een tijdje met je voorhuid naar achteren te slapen, dan wordt ie wat minder gevoelig. Of je smeert er een beetje vaseline op. dat verzacht ook als ie beetje rood/pijnlijk is. Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten