Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2012, 17:45
x_xkim
x_xkim is offline
Wow echt ik heb jullie tips echt nodig!
ik weet al een tijdje dat me vriendje bij het leger gaat maar ik heb hier nooit echt bij na gedacht dat het al zo snel zou komen, hij begint al over een week en dan is hij 5 dagen daar 2 daagjes thuis en dan 12 daagjes daar en 2 daagjes thuis enz. maar ik ga hem zo erg missen en het is niet dat ik het nu uitmaak of iets want we hebben nog maar twee maanden maar zijn serieus al all the way gegaan en we houden echt heel veel van elkaar:$
maar hebben jullie tips om je relatie zo goed mogelijk te houden als je elkaar minder zie?
en wat zouden jullie doen in zo n situatie?

xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2012, 17:48
Verwijderd
Hoe oud ben jij?

En eh tsja, contact houden wanneer het kan. Is de maximale tijd dat jullie elkaar niet zien 12 dagen? Dat lijkt me sterk.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 17:52
x_xkim
x_xkim is offline
ik ben 15 hij 18. maar het langste is 12 dagen(:
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 17:54
Verwijderd
12 dagen valt wel mee toch? Dan is het elke keer ook nog eens extra leuk als je elkaar ziet! Het wordt pas echt lastig als hij voor een halfjaar of langer erop uit moet lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 17:55
x_xkim
x_xkim is offline
jaa dat is gelukkig pas over 2 jaar (: en dan voor 5 maanden maar dat zien we dan wel weer dankje!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 18:01
Verwijderd
Ajoh dat komt echt wel goed, zo lang is 12 dagen nou ook weer niet! Verder kun je toch gewoon veel whatsappen o.i.d. als hij weg is, en zoals Reverend al zegt, dan is het extra leuk als je elkaar weer ziet
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 18:20
Verwijderd
Ik vind 12 dagen helemaal niet lang.
Maar goed, jullie hebben nu twee maanden, natuurlijk gaan jullie elkaar missen. Maar je komt er echt wel over heen, als jullie echt van elkaar houden, komt dat wel goed. Ook later in jullie relatie, ook al zal hij dan wel langer weg zijn.
Houd er in ieder geval wel rekening mee dat jullie niet zoveel kunnen whatsappen etc en dat dat ook niet heel ideaal is.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 19:06
-Raven-
-Raven- is offline
Bekijk het positief, die 2 dagen dat je hem ziet zullen wel zeer boeiend zijn dan zeker?

Laatst gewijzigd op 10-05-2012 om 19:23.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 19:15
x_xkim
x_xkim is offline
jaa dat is waar zeker omdat we elkaar nu al missen na een dag hahahah :$ maar ik ga dan maar gewoon elk weekend met hem echt super maken<3
xxdankjee
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 19:43
Schrödinger
Schrödinger is offline
Twaalf dagen valt toch reuze mee?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2012, 23:01
allan53
allan53 is offline
Gewoon na zijn werk in de avond skypen/bellen dan heb je toch het gevoel soort van samen te zijn
Met citaat reageren
Oud 21-05-2012, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Gewoon na zijn werk in de avond skypen/bellen dan heb je toch het gevoel soort van samen te zijn
Dit kan helaas niet altijd.
Niet om TS bang te maken oid, maar hij heeft daar ook een "eigen" leven.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2012, 15:00
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Als het een troost mag zijn, ik zie mijn vriendje ook pas om de twee weken.
Zonder dat hij legerdienst of dergelijke heeft
Met citaat reageren
Oud 21-05-2012, 17:20
Volk
Volk is offline
Tja, het is toch wel lastig natuurlijk. Want die 2 dagen dat hij niet daar is moet hij z'n tijd verdelen over vrienden, familie, hobby's en jou. Je kunt er dus niet van uit gaan dat hij de tijd die hij met jou zou kunnen besteden ook volledig met jou besteedt. Het kan best zijn dat hij een keer terug komt maar dat jullie elkaar dan helemaal niet zien omdat hij andere dingen heeft gepland. Probeer daar rekening mee te houden. Ga zijn tijd niet opeisen of vinden dat hij al/het meeste van z'n vrije tijd aan jou moet besteden.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 22:07
hardcore boy
hardcore boy is offline
ik heb zelf anderhalf jaar bij defensie gewerkt en in mijn ervaring ligt het eraan waar hij bij zit bij de landmacht luchtmacht marine en daarna ook nog wat hij precies doet is hij infantrist bij luchtmobiel of is hij chaufeur op een vrachtwagen bij logistiek zit hij op een fregat of is hij duiker dat telt allemaal mee in hoeveel contact hij met je kan hebben ik was soldaat bij de pantser infantrie en kon vrij goed met mijn vriendin contact houden tijdens oefening via skype twitter of gewoon bellen XD als je er verder over wilt praten stuur een mailtje naar tereurdwerg@live.nl of een berichtje via deze site mvg tim
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 17:24
Verwijderd
Citaat:
ik heb zelf anderhalf jaar bij defensie gewerkt en in mijn ervaring ligt het eraan waar hij bij zit bij de landmacht luchtmacht marine en daarna ook nog wat hij precies doet is hij infantrist bij luchtmobiel of is hij chaufeur op een vrachtwagen bij logistiek zit hij op een fregat of is hij duiker dat telt allemaal mee in hoeveel contact hij met je kan hebben ik was soldaat bij de pantser infantrie en kon vrij goed met mijn vriendin contact houden tijdens oefening via skype twitter of gewoon bellen XD als je er verder over wilt praten stuur een mailtje naar tereurdwerg@live.nl of een berichtje via deze site mvg tim
Leestekens
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 07:16
x_xkim
x_xkim is offline
okee heel erg bedankt allemaal (: !
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten