Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er bestaat niet zoiets als een goede of slechte eigenschap. Zolang het maar voor je werkt. |
![]() |
||
Citaat:
Lastig dingen in derde persoon te typen, ik heb géén zin het persoon te benoemen door verschillende privé redenen daarom ook het; hij/zij, hem/haar gedoe. Maar ik heb nu een nieuwe vraag wat hier ook mee te maken heeft; Hoe kun je iemand sterk iets sterk overtuigen? |
![]() |
|
Als je gewoon iedereen hij noemt is het nog steeds privé genoeg hoor..
![]() Cycisch zijn tegen mensen is niet altijd goed. Sommige mensen zijn er niet van gediend om continue van anderen te horen of ze iets goed of slecht doen. Daarom kun je soms beter even slikken, en mensen lekker hun eigen fouten laten maken... Daarnaast heb je het zelf ook niet altijd bij het rechte eind, zo is het nu ook eenmaal. Je kunt iemand overtuigen door goede argumenten te geven voor een andere visie, en tegenargumenten voor de huidige visie. Sommige mensen houden gewoon vast aan hun overtuiging, wat je ook zegt. Dan heeft het dus geen zin en geef je op... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iemand overtuigen van iets doe je met goede argumenten, maar als mensen jouw mening niet delen, heb je je daar maar bij neer te leggen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zie het probleem niet echt eigenlijk. |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk vaak veel te uitbundig over dingen na. |
![]() |
||