Hoi Scholieren forum, ik ben Vincent. 18 jaar, woon in Zeeland.
Momenteel doorloop ik de keuring voor beroepsmilitair bij de Koninklijke Landmacht. Helaas heb ik onlangs in een Mountainbike ongeluk mijn rug bezeerd, en er is een kans dat ik niet op tijd fit ben voor mijn Sportkeuring. Daarom ben ik nu begonnen met mij te oriënteren op een eventueel ''Plan-B'' mocht de keuring slecht uitpakken.
Ik heb een VMBO Kaderberoepsgerichte opleiding gevolgt, met hierna een MBO3 BOL Handels-diploma. Ik ben erachter gekomen dat handel niks voor mij was, en ben momenteel op zoek naar iets wat mij zou interesseren.
Zelf heb ik al rondgekeken, en wat beroepskeuze-tests gemaakt, maar zonder echt concrete resultaten. Iets in de sport-medische, of wellness ( Masseur ) spreekt mij erg aan. Wat zou ik met mijn MBO3 diploma voor opleiding kunnen gaan doen, in de bovengenoemde branche(s)?
Ik ben vrij praktijk gericht, en ben erachter gekomen dat werken achter een computer met stapels papieren ernaast niks voor mij is. Graag wil ik een leuke en afwisselende baan, waar er gerust wat fysiek werk gedaan mag worden. Mijn hobby's zijn Fitnessen in de sportschool, Mountainbiken en Sauna's bezoeken.
Het zou super zijn als er hier forumleden zijn, die mij een zetje in de juiste richting kunnen en willen geven. En adviseren over welke opleidingen er geschikt kunnen zijn voor mij.
|