Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2012, 20:02
banaan_is_lekke
banaan_is_lekke is offline
Ik neem dus morgen een navelpiercing, maar ik heb een probleem. Ik heb buikhaar ;S En echt helemaal niks helpt. Als ik het scheer dan krijg ik zwartje puntjes op mijn buik en rode bultjes. Als ik het epileer of hars dan word alles rood en heb ik weer rode bultjes.. Hoe kan ik nu mijn buikhaar weghalen zodat het niet meer zichtbaar is? ;c
En ik heb dus een vieze navel ofzo? Het is bruin van binnen. Hoe komt dat? Ik krijg het maar niet weg, hoe vaak ik het ook probeer.. Iemand tips om t weg te krijgen?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 20:13
Pluis
Pluis is offline
Ben je in het geheel getint? Dus donker haar, donkere huid enz.? Dan is het namelijk niet raar dat je wat donkerder behaard bent, ook op je buik. En ook je navel kan dan wat donkerder zijn, dat is gewoon de kleur van je huid, dus geen viezigheid. Verder kan je nu beter even niet je buik scheren of op een andere manier je haar eruit trekken want als je daar wondjes maakt is de kans groter dat je piercing gaat infecteren. Blijf dus gewoon een tijdje van je buik af tot de piercing genezen is.
Oud 31-05-2012, 20:17
banaan_is_lekke
Ik heb wel donker haar, maar ben best wel blank.. Mijn ouders zijn wel een beetje getint.. Ik ben zelf een halfbloedje ^^ Misschien dat ik daarom blank ben ofzo

Nja, als ik morgen een navelpiercing neem dan ziet de piercer mijn buikhaar en daar schaam ik me voor.. Is er echt niks wat ik kan doen? :c
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 20:27
Pluis
Pluis is offline
Ah ja, als halflbloedje ben je dan inderdaad gezegend met donkere haren op je lichaam. Die piercer zal het niks maken of je haar op je buik hebt, je bent namelijk een betalende klant en als hij je uit zou lachen zou je zo weer naar buiten lopen en dan loopt de piercer zijn geld mis .
Maar wat ik probeer te zeggen is dat die haren volstrekt normaal zijn en dat er geen manier is om ze definitief te verwijderen, zelfs met laseren komt een deel nog terug en dat is enorm duur. Blijf er dus gewoon af en accepteer je lichaam zoals het is.
Oud 02-06-2012, 14:01
xMuppet
xMuppet is offline
Ben het met pluis eens maar over je vieze navel:

Voorzichtig met warm water schoon maken met een wattestaafje, niet met je vingers de huid daar is dun. En je wilt niet dat daar iets kapot gaat^^'. Dus gewoon met een wattestaafje en warm water en het regelmatig schon maken.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 14:20
Verwijderd
Iedereen heeft buikhaar, alleen bij de één is het iets duidelijker te zien dan bij de ander. Als je een piercing hebt, valt dat juist niet op, omdat iedereen dan naar je piercing kijkt hoe mooi die is en niet naar je buikhaar. En die piercer boeit het echt niet. Die ziet zoveel navels en buiken. Dus geen zorgen maken, het is normaal.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 15:15
banaan_is_lekke
Citaat:
Ben het met pluis eens maar over je vieze navel:

Voorzichtig met warm water schoon maken met een wattestaafje, niet met je vingers de huid daar is dun. En je wilt niet dat daar iets kapot gaat^^'. Dus gewoon met een wattestaafje en warm water en het regelmatig schon maken.
Dat heb ik al best vaak geprobeerd maar het blijft gewoon zo
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 15:15
banaan_is_lekke
Citaat:
Iedereen heeft buikhaar, alleen bij de één is het iets duidelijker te zien dan bij de ander. Als je een piercing hebt, valt dat juist niet op, omdat iedereen dan naar je piercing kijkt hoe mooi die is en niet naar je buikhaar. En die piercer boeit het echt niet. Die ziet zoveel navels en buiken. Dus geen zorgen maken, het is normaal.
Bij mij valt het nog heel erg op, zelfs met de piercing ;S
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Bij mij valt het nog heel erg op, zelfs met de piercing ;S
Maak is foto als je wil want je zegt dat het erg is
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 22:36
Martiño
Martiño is offline
stop eens met mensen te vragen naar foto's van hun navel dat is toch niet nodig?
Oud 07-06-2012, 22:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als je zo onzeker bent over je buikhaar en je navel, weet je zeker dat je er dan door middel van een piercing de aandacht op wil vestigen? Ik zou daar zelf extra onzeker van worden, ookal zal datgene waarover jij onzeker bent misschien helemaal niet opvallen voor anderen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 17:26
Verwijderd
Citaat:
stop eens met mensen te vragen naar foto's van hun navel dat is toch niet nodig?
sorry hoor niet zo aggresief
Met citaat reageren
Oud 09-06-2012, 10:27
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
sorry hoor niet zo aggresief
Martiño bedoelde dat ook niet zo, maar als je mensen continu vraagt om foto's te posten van hun navel of welk lichaamsdeeln dan ook, is dat voor anderen zeer storend. Niet doen dus.
Oud 10-06-2012, 15:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Als je zo onzeker bent over je buikhaar en je navel, weet je zeker dat je er dan door middel van een piercing de aandacht op wil vestigen? Ik zou daar zelf extra onzeker van worden, ookal zal datgene waarover jij onzeker bent misschien helemaal niet opvallen voor anderen.
Dit was precies wat ik wilde zeggen!

Regels voor berichten