Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2012, 19:08
Lena.c.
Lena.c. is offline
Ik ben ook enorm jaloers ..
Ik zie mijn vriend enorm graag en we zijn nu toch al 2 jaar samen,
maar hij heeft het contact met zijn ex waarmee hij toch enkele jaren samen was, niet gebroken.
Ik denk dan altijd dat hij dit niet kan omdat hij geen afscheid kan nemen van haar,
door hun verleden samen.
Maar hij is mijn eerste echte vriend, en ik heb het daar wat moeilijk mee.

Ik denk altijd dat als zij elkaar zullen zien, of praten tegen elkaar er terug gevoelens boven zullen komen, ik weet echt niet hoe ik dit kan vermijden om zo te denken.
We hebben geregeld es ruzie als haar naam aanbod komt, maar hoe kan ik hier mee omgaan?
Door over haar te praten, word ik boos en verdrietig en maken we ruzie.
Terwijl ik aan de andere kant wel weet dat het zijn EX is voor een reden.

Ze is mooi, populair en ouder dan mij, ik wou gewoon dat ik mij daar niet hele dagen druk in moest maken, want onbewust verpruts ik mijn eigen relatie door het over haar te hebben ... HELP ME!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2012, 07:20
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Eigenlijk heb je jezelf al antwoord gegeven hey? Je weet ook wat je moet doen. Stop met jezelf te vergelijken met haar... Bovendien ging het niet voor niks uit...

Probeer er over te paten met je vriendje. Weet je WAAROM het toendertijd uit is gegaan?

Sterkte!
Oud 15-06-2012, 08:26
hookee
hookee is offline
Citaat:
..maar hij heeft het contact met zijn ex waarmee hij toch enkele jaren samen was, niet gebroken.
Dat wordt denk ik wel tijd. Vooral als ook hij weet dat, als zij ter sprake komt, er ruzie volgt. Hij kan het misschien futiel vinden als jij jaloers wordt maar dat is het voor jou niet.
2 jaar en nog steeds contact met z'n ex zou voor mij ook vrij vertaald betekenen: "Ik hou nog een deurtje open" of: "Zó slecht was het nou óók weer niet, dat ik haar nog steeds spreek".
Als hij nou op plaatsen komt waar zijn ex ook wel eens verschijnt (je hebt tenslotte ook vaak gedeelde vrienden), niks aan te doen, maar hij hoeft haar niet op te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2012, 13:26
Verwijderd
Jaloers op het verleden van je ex?

Je bedoelt dat je het niet kan hebben dat je vriend nog contact heeft met zíjn ex.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2012, 18:34
AzN
AzN is offline
Tsjah, je kunt je vriend moeilijk verbieden om normaal contact met z'n ex te onderhouden. Dus je zult aan je zelfvertrouwen moeten werken.. Zoals je zelf al zegt; ze is niet voor niets zijn 'ex' .
Reageren

Regels voor berichten