Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2002, 22:03
druiveke
druiveke is offline
wie gebruikt er een braun silk epil (of een ander toestelletje om te epileren)?
gebruik je het alleen voor de benen?
heb je er uitslag later van?

voor en nadelen?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 22:40
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
nee ik gebruik het zelf niet.
een vriendin wel, ze gebruikt het voor haar benen en heeft geen last van uitslag.
Maar ben wel benieuwd naar de voor- en nadelen....
Oud 08-08-2002, 10:19
Rosie
Rosie is offline
Ja ik heb hem ook, ik was van plan hem gaan te gebruiken dus had ander have week mijn benen niet gedaan en toen was ik bezig.. en zeer dat eht deed! Het is dus handiger om je been haar minder lang te hebben en dan met de gewone te epileren ( dus niet de starter)
Ik moet hem nog steeds gaan uitproberen op mijn hele been maar het stukje wat ik deed, daar heb ik geen uitslag gekregen.

Rosie
Oud 08-08-2002, 10:41
miro
miro is offline
Ik heb hem wel ns uitgeprobeerd. Maar voor mij is het ook niet zo slim want ik heb een overgevoelige huid.... Deed dus superpijn bij het epileren en ik kreeg dr ook uitslag van. Maar ik krijg dat nogal snel dus... Hij ligt tenminste weer veilig in de kast, ik hou t bij mn oude vertrouwde scheermesje.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 16:22
Roozie
Roozie is offline
ik vind epileren echt heel handig!
De meeste haren verdwijnen en ook nog voor een hele tijd! Ik heb een gevoelige huid, had na de tijd een beetje last van rode vlekjes op de plekken waar de haartjes zaten maar dat is ook snel over.
In het begin doet het epileren een beetje pijn maar na een minuut of 2 voel je dat niet meer!
Ideaal!
Oud 09-08-2002, 09:50
wicked wild
wicked wild is offline
nou heb hem dus,denk ik,bij elkaar 5 keer gebruikt
Wat een klereding, deed echt heel erg veel pijn.
Moet wel zeggen neemt af naarmate je het vaker gebruikt.
Maar ik kreeg er dus wel heel veel uitslag van, van die rooie stipjes op mijn hele benen.
En mijn benen waren niet zo mooi glad als met een scheermesje.

Dus ik ben maar weer overgestapt en hou het voorlopig lekker bij mijn scheermesje.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 13:51
Chica Roja
Chica Roja is offline
Ik heb hem ook, maar gebruik em niet altijd omdat je er wel even mee bezig bent..
Maar het grootste voordeel is toch wel dat het veel langer wegblijft en dat de haren die terug komen veel dunner en minder zijn.. en dan doet het de volgende keer dus ook minder pijn..
Pijn deed het bij mij niet echt.. als je maar zorgt dat je haren niet te lang zijn en je je huid strak trekt..
Vlekjes of uitslag kreeg ik alleen toen ik erna in de zon ging, maar dat moet je sowieso niet doen...
Ik ben er dus wel blij mee!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 14:41
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Ik gebruik het. Doet soms ff pijn (vooral bij enkels) maar is daarna wel mooi glad en je krijgt geen stoppels! Ik heb geen last van uitslag.
Oud 09-08-2002, 14:42
stella
stella is offline
heb hem ook gehad ( heb hem nog steeds maar dan ergens achter in de kast) en ik vond het 10 keer nix.
het deed geen pijn ofzo en uitlsag kreeg ik er ook niet van, maar je huid wordt er niet zo makkelijk glad als bij een scheermesje.
ik was er soms wel een half uur mee bezig, per been!
en ok, de haartjes blijven langer weg, maar dan scheer ik het liever gewoon om de dag.
het enigste waarmee het wel handig was was met vakantie.
dan hoef je gewoon je benen je hele vakantie niet te scheren! heerlijk.
maarja, net als die hierboven zegt, zet het dan maar uit je hoofd om in de zon de gaan liggen. niet zo fijn in je vakantie.
scheermesje dan maar he?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 08:56
DDD
DDD is offline
Ik heb hem ook maar ik doe niet mijn hele been in 1 x dat doet mij te veel pijn.
als ik genoeg naar mij zin heb gedaan doe ik de rest scheren.
en als doe stoppels van het scheren weer komen doe ik weer eppileren en zo heb ik dat nu zo´n 4 x gedaan en heb geen ene haar op mijn been meer staan en als weer komen doe ik weer eppileren.
Het komt maar heel kleinschallig terug dus ik hoef niet meer te scheren. Ze zijn ook niet meer zwart maar een beetje blond terug gekomen en veel zachter.
En mijn benen zijn al gewend nu aan de pijn want de haartjes worden steeds kleiner en je trekt de wortels er mee uit.
en als je het al een paar jaar doet komen die haartjes ook niet meer terug.

Nog veel succes ermee.
kuzz DDD
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 10:21
a girl
a girl is offline
is het makkelijker dan met strips?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 11:04
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
Ik zou het echt heel graag een keer willen proberen, maar ben echt bang voor de pijn...
maar dat die haartjes zachter terug komen is wel beter natuurlijk!
Oud 11-08-2002, 19:17
laydee
laydee is offline
K doe t ook; scheren werkt bij mij niet; heb ik binnen de kortste keren (lees 1 dag) weer stoppels en komen er meer en harde en donkerder haartjes terug.
Met epileren moet ik t ook goed bij houden; liefst na 3 dagen weer, maar zijn de haartjes niet donkerder of veel meer.
K krijg er wel rode stipjes van, maar goed, is verder ook neti veel aan te doen.

Heb altijd harde muziek aan, maar geen muziek waar gevoelige mannen gevoelige woorden in gevoelig liedjes zingen; dat ze zoveel van je houden en alles voor je over hebben terwijl ze toch maar wat graag zien dat je je haren bijhoudt, pijn of niet.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 11:55
diavolina
diavolina is offline
het doet echt pijn maar harsen is wel weer leuk
Oud 15-08-2002, 22:47
blutske
blutske is offline
heej heej
ik gebruik hem ook, in het begin is het even doorbijten.
maar succes gegarandeerd! het blijft lang weg, en je krijgt in plaats van harde, stugge haartjes (zoals met scheren), zachte haartjes terug als het weer gaat groeien. (dus geen stoppels, en die zachte haartjes zie je minder goed dan die harde, stugge)
Nadat je hebt geepileerd heb ik wel altijd wat van die bultjes, maar die zijn na een half uur weg en dan zie je er niks meer van!
ik gebruik het voor mijn benen en de haartje onder mijn navel (ik ben best donker behaard, voor een meisje en vind dat daar echt niet mooi) haal ik ook weg. Het werkt perfect. Niemand merkt meer dat ik zo donker behaard ben!
Lang leven de silk epil
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten