![]() |
|
Het is niet 'raar', meer mannen hebben het, maar het is niet erg zolang je er zelf geen last van hebt verder. Als het pijn doet bij een erectie of seks is het heel vervelend natuurlijk. Maar als het met oprekken niet beter wordt, dan is het ergste gevolg dat je besneden moet worden. wat niet echt een onoverkoombare ramp is.
![]() |
![]() |
|
![]() |
Had ik vroeger ook heel veel last van.... voorhuidje was heel nauw en pijnlijk en kon zowat niet over m'n eikel heen. Later nog en nog beter gewassen en vooral onder de douche door de nattigheid proberen naar achter te trekken ( Makkelijkst is als ie stijf is ) . Dat vaker toen tot dat je bijna kan '' rukken '' en dan trekt het als het goed is vanzelf weg.. ik heb er al paar jaar geen last meer van (: !
|
![]() |
|
In een warm bad gaan zitten en als ie slap is voorzichtig een stukje over de eikel schuiven, ff laten zitten en weer terugschuiven.Dat een paar keer herhalen dan moet de voorhuid na een tijdje gaan oprekken. Als het wat makkelijker gaat dan een keer proberen als ie stijf is.Als het na een paar maanden zelfs met een slappe niet lukt om je voorhuid helemaal op te schuiven dan moet je je niet schamen en naar de huisarts gaan. Die kan een steroidenzalf voorschrijven die je voorhuid wat soepeler maakt.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
HELP ME (snik en huil) pleaaasse! Verwijderd | 11 | 13-08-2005 23:00 | |
Software & Hardware |
wie helpt me ff iemand te hacken om zn msn voor een paar dagen eraf te gooien?HELP ME The_Eagles | 12 | 08-08-2003 15:12 | |
Werk, Geld & Recht |
!!!!! help me aub !!!!! sweet dreams | 8 | 06-07-2003 22:25 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Help!!ME!!PLZ!!!!!! gedichten Analyse tupac | 0 | 04-01-2002 13:31 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
help me met nederlands sunstacia | 0 | 07-03-2001 07:41 |