Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2012, 16:44
lovingboy
lovingboy is offline
hallo, ik ben 14 jaar, en ik krijg me voorhuid moeilijk over mijn penis, dat is raar toch?
help me?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2012, 16:59
Verwijderd
Oefenen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2012, 18:32
xVeerle
xVeerle is offline
Vriend van mij heeft dat ook gehad. Het ligt een beetje aan hoe erg het is, maar eerst gaan oefenen en als dat niet werkt ga dan naar de huisarts, die kan je er een smeerseltje voor geven.
Niet bang zijn, hij kijkt daar helemaal niet van op. Maar kijk zelf eerst eens of je er iets aan kunt doen.
Mijn vriend was 17 toen hij ermee naar de huisarts ging, dus misschien is dat anders..

Ik heb geen piemeltje, dus zoveel weet ik ook niet
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Vriend van mij heeft dat ook gehad. Het ligt een beetje aan hoe erg het is, maar eerst gaan oefenen en als dat niet werkt ga dan naar de huisarts, die kan je er een smeerseltje voor geven.
Niet bang zijn, hij kijkt daar helemaal niet van op. Maar kijk zelf eerst eens of je er iets aan kunt doen.
Mijn vriend was 17 toen hij ermee naar de huisarts ging, dus misschien is dat anders..

Een piemel een "piemeltje" noemen is dodelijk om te zeggen tegen een jongen..
(dit was even een gratis tip )

Dat van dat smeerseltje heb ik eerder gehoord inderdaad dan maakt de huid net wat soepeler en dunner zodat het wat makkelijker oprekt/meerekt.

Probeer eens met vaseline of babyolie op je voorhuid en eikel en dan VOORZICHTIG proberen elke keer of elke week een stukje verder terug te trekken. Niks forceren, want dat werkt averechts. Hangt er ook nog even vanaf of het toompje (dat draadje waarmee je voorhuid aan je eikel vastzit) te kort is of dat de opening van de voorhuid zelf te krap is. (zijn verschillende oefeningen voor namelijk)

Als je meer info wil, mag je ook wel een privébericht sturen als dat handig is.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 08:09
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 10:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het is niet 'raar', meer mannen hebben het, maar het is niet erg zolang je er zelf geen last van hebt verder. Als het pijn doet bij een erectie of seks is het heel vervelend natuurlijk. Maar als het met oprekken niet beter wordt, dan is het ergste gevolg dat je besneden moet worden. wat niet echt een onoverkoombare ramp is.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 11:06
xVeerle
xVeerle is offline
Citaat:
Een piemel een "piemeltje" noemen is dodelijk om te zeggen tegen een jongen..
(dit was even een gratis tip )
Dankje voor de tip, vrij zeker dat ik hem niet nodig heb
Ik noem zijn piemel toch geen piemeltje ?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 16:35
xrampage
xrampage is offline
had ik ook ong. een maand geleden gewoon elke dag ff iets verder proberen. en als het niet lukt naar de huisarts
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 18:35
dodokip24
dodokip24 is offline
Had ik vroeger ook heel veel last van.... voorhuidje was heel nauw en pijnlijk en kon zowat niet over m'n eikel heen. Later nog en nog beter gewassen en vooral onder de douche door de nattigheid proberen naar achter te trekken ( Makkelijkst is als ie stijf is ) . Dat vaker toen tot dat je bijna kan '' rukken '' en dan trekt het als het goed is vanzelf weg.. ik heb er al paar jaar geen last meer van (: !
Met citaat reageren
Oud 23-05-2012, 14:24
bloodyb
bloodyb is offline
In een warm bad gaan zitten en als ie slap is voorzichtig een stukje over de eikel schuiven, ff laten zitten en weer terugschuiven.Dat een paar keer herhalen dan moet de voorhuid na een tijdje gaan oprekken. Als het wat makkelijker gaat dan een keer proberen als ie stijf is.Als het na een paar maanden zelfs met een slappe niet lukt om je voorhuid helemaal op te schuiven dan moet je je niet schamen en naar de huisarts gaan. Die kan een steroidenzalf voorschrijven die je voorhuid wat soepeler maakt.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2012, 14:42
Verwijderd
met wat glijmiddel/vasaline/iets wat glijd of iets gaan oefenen. lukt het niet; huisarts
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 08:41
ItsAMe!
ItsAMe! is offline
Citaat:
hallo, ik ben 14 jaar, en ik krijg me voorhuid moeilijk over mijn penis, dat is raar toch?
help me?
Als het niet lukt moet je misschien besneden worden
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten