Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2012, 07:54
XBlondieee
XBlondieee is offline
Haaaai!!!

Ik vind al een tijdje een jongen heel leuk. En na even zei ik ook gewoon van "hee eigenlijk vind ik jou wel heel erg leuk". Ik vroeg hem wat hij van mij vond maar zijn reactie was "Ik vind je echt heel leuk maar ik weet niet of het op de zelfde manier is als jij mij".. & "ik ben echt blij met jou en onze gesprekken er is geen enkel ander meisje waar ik zo mee kan praten" "misschien komt het allemaal nog",, maar moet ik nou doen. Ik heb vrij weinig aan deze informatie. Ik spreek hem 4 keer per week via facebook en het is normaal dat onze gesprekken minstens een uur of twee duren. Ook zie ik hem iedere ochtend bij de bushalte. Maar dan zegt hij helemaal niks. Hij lacht hooguit een keer. Zodra mijn naam ergens valt word hij helemaal rood. Als vriendinnen aan hem vragen wat hij van mij vind zegt hij dat hij me eigenlijk wel echt heel erg leuk vindt.
dus eigenlijk is het allemaal een beetje onduidelijk en doet hij heel erg vaag.
Wat zal ik doen? Hem proberen te vergeten?

kus xblondieee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2012, 08:34
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik denk dat hij je niet echt leuk vindt. Misschien vindt hij je wel leuk gewoon als persoon en als vriendin om mee te praten en dat hij daarom tegen je vriendinnen zegt dat hij je wel leuk vindt, maar dat hij je niet daadwerkelijk leuk-leuk vindt. Als hij je wel leuk-leuk vond zou hij niet dingen roepen als "misschien komt het allemaal nog". Ik zou er niet veel meer van verwachten. Als je er geen moeite mee hebt hem nog normaal op facebook te spreken kan je dat blijven doen, maar als je zoiets hebt van "Meh, het hoeft van mij eigenlijk ook niet meer" kun je ook gewoon contact verbreken. Als 'ie al niks zegt als hij je ziet bij de bushalte, waarom zou jij dan nog moeite doen om met hem te blijven praten?
Oud 31-05-2012, 08:48
XBlondieee
XBlondieee is offline
meestal begint hij de gesprekken op fb, en bij de bushalte zegt hij tegen niemand iets.. ik heb een keer gevraagd waarom hij dan niks zegt en dan antwoord hij: "sorry maar dan ben ik nog niet wakker, en ik heb een slecht ochtendhumeur......" Als ik hem later op de dag tegen kom praat hij wel tegen me. Het contact verbreken wil ik zowiezo niet want we kunnen eigenlijk bijna overal over praten. oja, tussen het moment dat hij dat zei van "misschien komt het nog" en onze vrienden die allemaal vragen gingen stellen zitten 2 maanden.......
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 09:18
Lomyrne
Lomyrne is offline
Ik vind dat nog niet helemaal wakker zijn en ochtendhumeur hebben een slap excuses! Als hij jou echt heel leuk had gevonden werd hij vrolijk en had hij zin om met je te praten.
Het klinkt misschien hard, maar hij mag je niet aan het lijntje houden.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 09:20
XBlondieee
XBlondieee is offline
Dankje!! Je hebt gelijk!...
Ik wil wel gewoon vrienden met hem blijven,.. dat waren we ook al voordat ik verliefd op hem werd.
en die vrienschap is eigenlijk wel allen maar sterker geworden!
x
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 09:23
Lomyrne
Lomyrne is offline
Ik denk dat dat een goed idee is!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 12:05
Verwijderd
Hij is heel duidelijk geweest in wat hij vindt. Kun je niet als vrienden omgaan, blijf dan voorlopig uit zijn buurt.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 13:01
Verwijderd
Wat is er precies onduidelijk?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2012, 12:46
musicfan123
musicfan123 is offline
Citaat:
Haaaai!!!

Ik vind al een tijdje een jongen heel leuk. En na even zei ik ook gewoon van "hee eigenlijk vind ik jou wel heel erg leuk". Ik vroeg hem wat hij van mij vond maar zijn reactie was "Ik vind je echt heel leuk maar ik weet niet of het op de zelfde manier is als jij mij".. & "ik ben echt blij met jou en onze gesprekken er is geen enkel ander meisje waar ik zo mee kan praten" "misschien komt het allemaal nog",, maar moet ik nou doen. Ik heb vrij weinig aan deze informatie. Ik spreek hem 4 keer per week via facebook en het is normaal dat onze gesprekken minstens een uur of twee duren. Ook zie ik hem iedere ochtend bij de bushalte. Maar dan zegt hij helemaal niks. Hij lacht hooguit een keer. Zodra mijn naam ergens valt word hij helemaal rood. Als vriendinnen aan hem vragen wat hij van mij vind zegt hij dat hij me eigenlijk wel echt heel erg leuk vindt.
dus eigenlijk is het allemaal een beetje onduidelijk en doet hij heel erg vaag.
Wat zal ik doen? Hem proberen te vergeten?

kus xblondieee
ten eerste zou ik je naam veranderen, xblondieee......
Met citaat reageren
Oud 17-06-2012, 13:39
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
En je moest een topic van bijna drie weken oud nog even omhooghalen om dát te posten?
Reageren

Regels voor berichten