![]() |
|
![]() |
Hoi allemaal,
Voor mijn scriptie ben ik op zoek naar jongeren die mijn vragenlijst over condoomgebruik willen invullen. Ben jij tussen de 16 en 25 jaar oud? Wil jij mij helpen met afstuderen? Ga dan naar onderstaande link en vul de vragenlijst in! Maar tien minuutjes werk en natuurlijk hartstikke interessant ![]() Link: https://nlpsych.qualtrics.com/SE/?SI...isO5hLOXNKEx0M Alvast bedankt! Groetjes Laatst gewijzigd op 12-06-2012 om 10:17. Reden: de vragenlijst opent nu vanaf een nieuwe link |
![]() |
|
![]() |
Ik ben nog hard op zoek naar jongeren die mijn vragenlijsten willen invullen!
Dus als je het nog niet gedaan hebt: https://nlpsych.qualtrics.com/SE/?SI...isO5hLOXNKEx0M Je helpt me enorm hiermee! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik was overigens eraan begonnen maar ik vind het te irritant dat er niet gewoon gezegd wordt dat je aan twee onderzoeken of op z'n minst twee verschillende delen meedoet. Na de open vragen komt het punt waarop er gezegd wordt dat je nu verder gaat met het onderzoek naar condoomadvertenties.. en dan de eerst volgende vraag is "Voor je doorgaat naar het beoordelen van condoomadvertenties, willen we nog van je weten bla bla iets met succesvol zijn". Toen heb ik 'm weggeklikt. Misschien was dat wel het psychologische experiment. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik zal hier niet te uitgebreid over door gaan, daar is het simpelweg iets te ingewikkeld voor. Maar even kort; ik probeer toekomstig voorlichtingsmateriaal beter aan te laten sluiten bij gedachtenwereld van diverse jongeren. Daarvoor dienen de eerste vragen dus. Ik ben wel nog hard op zoek naar een aantal jongeren die mijn lijsje willen invullen ![]() ![]() Owja, en een van jullie had over dat je maar een mogelijkheid hebt om drie advertenties te beoordelen. Daar heb je gelijk in. Ik ben daar later ook achter gekomen dat het misschien handiger had geweest om wat meer ruimte te bieden hiervoor... |
![]() |
|
|