Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2012, 10:31
Chantal206
Chantal206 is offline
Hoi allemaal,

Voor mijn scriptie ben ik op zoek naar jongeren die mijn vragenlijst over condoomgebruik willen invullen. Ben jij tussen de 16 en 25 jaar oud? Wil jij mij helpen met afstuderen? Ga dan naar onderstaande link en vul de vragenlijst in! Maar tien minuutjes werk en natuurlijk hartstikke interessant

Link: https://nlpsych.qualtrics.com/SE/?SI...isO5hLOXNKEx0M

Alvast bedankt!

Groetjes

Laatst gewijzigd op 12-06-2012 om 10:17. Reden: de vragenlijst opent nu vanaf een nieuwe link
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 10:40
Yndi
Yndi is offline
Ik vul hem voor je in hoor, succes met je studie!

x
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 10:57
Lomyrne
Lomyrne is offline
Het was even werk, maar gedaan.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 11:00
Stinkdier
Stinkdier is offline
Ja joh, ingevuld. Succes!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 12:17
Verwijderd
heb ik ingevuld Succes!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 15:58
Chantal206
Chantal206 is offline
Super bedankt allemaal! Jullie helpen mij enorm hiermee
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 10:19
Chantal206
Chantal206 is offline
Ik ben nog hard op zoek naar jongeren die mijn vragenlijsten willen invullen!

Dus als je het nog niet gedaan hebt: https://nlpsych.qualtrics.com/SE/?SI...isO5hLOXNKEx0M

Je helpt me enorm hiermee!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 13:18
xrampage
xrampage is offline
sorry k ben 15... anders had ik het gedaan
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 15:23
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
Citaat:
Met seks bedoelen we ook andere dingen dan 'vrijen'
seks (de; m) - seksuele gemeenschap: seks hebben met iemand

vrij·en (werkwoord; vrijde of vree, heeft gevrijd of gevreeën) - geslachtelijke gemeenschap hebben

En wat ik jammer vind, is dat je die drie advertenties met maar 1 beoordeling moet beoordelen. Er zat wat mij betreft wel verschil in kwaliteit van die drie advertenties, maar dat kun je nu niet aangeven.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2012, 11:12
honkballertje
honkballertje is offline
Je vraagt mensen om een enquete in te vullen over condoomgebruik, dan ga je toch niet van te voren allemaal vragen afschieten over succes en risico's nemen in het leven om succesvol te zijn? wtf
Oud 13-06-2012, 11:29
Lomyrne
Lomyrne is offline
Citaat:
Je vraagt mensen om een enquete in te vullen over condoomgebruik, dan ga je toch niet van te voren allemaal vragen afschieten over succes en risico's nemen in het leven om succesvol te zijn? wtf
Zal ze vast een reden voor hebben
Oud 13-06-2012, 13:12
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Zal ze vast een reden voor hebben
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die reden.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2012, 00:04
zoef de haas
zoef de haas is offline
Dat zal wel iets marketing technisch zijn.
Hoe ziet de doelgroep zichzelf jadieladiela.
Oud 14-06-2012, 18:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dat zal wel iets marketing technisch zijn.
Hoe ziet de doelgroep zichzelf jadieladiela.
Er staat dat ze de vragen voor een ander onderzoek stellen. Op zich zouden de antwoorden best gecombineerd kunnen worden maar dan moet je niet zeggen dat ze het voor een ander onderzoek is. In dit geval maakt het ook niet uit als je denkt dat het voor hetzelfde onderzoek is, dus als het voor hetzelfde onderzoek is had dat prima gezegd kunnen worden.

Ik was overigens eraan begonnen maar ik vind het te irritant dat er niet gewoon gezegd wordt dat je aan twee onderzoeken of op z'n minst twee verschillende delen meedoet. Na de open vragen komt het punt waarop er gezegd wordt dat je nu verder gaat met het onderzoek naar condoomadvertenties.. en dan de eerst volgende vraag is "Voor je doorgaat naar het beoordelen van condoomadvertenties, willen we nog van je weten bla bla iets met succesvol zijn". Toen heb ik 'm weggeklikt. Misschien was dat wel het psychologische experiment.
Oud 15-06-2012, 10:52
Chantal206
Chantal206 is offline
Citaat:
Ik snap dat die vragen aan het begin nogal vervelend zijn ja. Ze hebben daarentegen wel degelijk een link met het onderzoek over condoomgebruik. Het zijn wel twee aparte onderzoekjes, maar ik ga ze ook weer aan elkaar linken.
Ik zal hier niet te uitgebreid over door gaan, daar is het simpelweg iets te ingewikkeld voor. Maar even kort; ik probeer toekomstig voorlichtingsmateriaal beter aan te laten sluiten bij gedachtenwereld van diverse jongeren. Daarvoor dienen de eerste vragen dus.

Ik ben wel nog hard op zoek naar een aantal jongeren die mijn lijsje willen invullen Dus wie benieuwd is geworden naar hoe vervelend en saai de vragenlijst wel niet is haha, vul hem in

Owja, en een van jullie had over dat je maar een mogelijkheid hebt om drie advertenties te beoordelen. Daar heb je gelijk in. Ik ben daar later ook achter gekomen dat het misschien handiger had geweest om wat meer ruimte te bieden hiervoor...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2012, 17:25
violingirl93
violingirl93 is offline
Done.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2012, 18:00
Applepie
Applepie is offline
Citaat:
Done.
Met citaat reageren