Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2012, 10:04
Von Grimm
Von Grimm is offline
Goeiemorgen,

Vandaag besloot ik eens eindelijk actie te ondernemen en zo heb ik de moed bijeen geschrapen om het volgende te posten.

Ik ga komend jaar in Leiden studeren en sinds ik VAVO ga doen en dat pittig duur is, zal mijn inkomen geen vetpot zijn. Een aantal vrienden van mij wonen anti-kraak en dat bevalt hun prima, dus na wat gegoogle en gevraag kwam ik een oud topic hier tegen. Nu heb ik daar een aantal handige sites uit kunnen halen, maar uiteindelijk ontstond er een hevige discussie dus heb ik het maar weggeklikt.

Mijn vraag is dus...
Ik wil graag in of in de buurt van Leiden (Amsterdam kan heel misschien ook nog, maar ik prefereer iets wat dichterbij is) anti-kraak gaan wonen. Ik heb niet zo'n heel hoge eisen...zeg maar drie muren, een bed en een douche. En goedkoop.

Weet iemand hiero een paar goede sites voor die regio, of woont iemand al anti-kraak in Leiden en kan me ergens mee verder helpen?

Ik heb al gekeken op Camelot, Ad Hoc en nog een paar andere sites, maar daar kon ik niet zo heel veel mee.

Alvast bedankt!
Advertentie
Oud 17-06-2012, 20:47
Theeleut
Theeleut is offline
Hey,
Ik ben zelf ook aan het kijken naar de mogelijkheid om anti-kraak te gaan wonen. Heb me ook ingeschreven bij carex, weet niet of je daar al hebt gekeken? Zij hebben in ieder geval ook dingen in omgeving A'dam, hoewel jij natuurlijk liever dichter bij Leiden zit, maar misschien is het een optie voor je?
Ad hc is voor mij opzich ook wel een optie, maar daar moet iemand je voordragen en ik ken niemand die via hen woont.
Als ik jou was zou ik me gewoon voor wat dingen inschrijven en misschien eens bij je vrienden vragen.

Succes in ieder geval met zoeken
Advertentie

Regels voor berichten