Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2012, 00:02
crazycamel070
crazycamel070 is offline
Hallo allemaal,

ik zit nu in 4 havo. Ik ben al in het 3e jaar van havo blijven zitten dus mag dit jaar niet blijven zitten. Er is echter een grote onduidelijkheid qua overgang op mijn school. Mijn mentor en 2 andere leraren zeggen dat alleen het rapportgemiddelde telt voor de overgang, maar ik heb dus vandaag gehoord dat de teamleider tegen een jongen uit de andere klas heeft gezegd, dat het examengemiddelde ook meetelt voor je overgang. Ik wist wel dat elke tentamen die je maakt ingevoerd wordt voor het examengemiddelde en voor het rapportgemiddelde. Als ze zouden kijken naar het rapportgemiddelde ben ik over. Kijken ze naar allebij dan moet ik blijven zitten, maar tegelijkerteit van school af. Nou ligt dit in mijn huis heeeeeeel gevoelig. Mijn ouders willen niet dat ik naar het MBO ga, maar ik zie geen andere optie als ik maandag te horen krijg dat ik niet overga. WAT MOET IK DOEN?? HELP ME AUB..... Ik wil zelf ook niet zonder havo-diploma van school af. Ik heb zo hard geblokt om hier te komen en dan kan ik gewoon door naaierij blijven zitten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2012, 09:40
Schrödinger
Schrödinger is offline
Hoezo "door naaierij"? Je hebt blijkbaar niet voldoende hard gewerkt. Wat moet je doen? Afwachten, je kan nu niet meer je oude punten ophalen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2012, 11:21
crazycamel070
crazycamel070 is offline
Nou het is naaierij want me mentor loopt me al het hele jaar weg te jagen die probeert samen met mijn decaan mij van school af naar het MBO te krijgen en hij naaide me ook op mijn tentamen hij heeft zelfs spelling fout gerekend terwijl het voor het vak wiskunde was.......ik denk dat dat al genoeg zegt
Met citaat reageren
Oud 24-06-2012, 11:30
Winstanley
Winstanley is offline
Ik hoor steeds meer mensen die huilie huilie gaan doen en af gaan reageren op alles en nog wat. Je blijft 2 keer zitten, en je bent dus te licht bevonden voor de opleiding HAVO. Dat je ouders daar moeilijk over gaan doen is nog zieliger. Accepteer het dus en doe een stap terug naar het MBO. Succes daar!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2012, 12:02
crazycamel070
crazycamel070 is offline
Citaat:
Ik hoor steeds meer mensen die huilie huilie gaan doen en af gaan reageren op alles en nog wat. Je blijft 2 keer zitten, en je bent dus te licht bevonden voor de opleiding HAVO. Dat je ouders daar moeilijk over gaan doen is nog zieliger. Accepteer het dus en doe een stap terug naar het MBO. Succes daar!
juist dus als mijn wiskunde meester gaat letten op spelling en daarvoor punten aftrekt dan ligt het aan mij, okeey goed om te weten..
Met citaat reageren
Oud 24-06-2012, 12:39
Verwijderd
Bij ons werden ook altijd alle spelfouten meegerekend, zo bizar is dat toch niet? Alleen maar omdat het wiskunde betekent dat nog niet dat je daarom niet hoeft op te letten.

Verder, als die ene spelfout bij wiskunde je laat zitten dan ging er sowieso al iets verschrikkelijk fout. Dus hoe dan ook; kennelijk is havo gewoon te hoog gegrepen voor jou, of je doet er te weinig voor. Het eerste is niet erg, en dan moet het je helemaal niets uitmaken dat je straks naar het mbo gaat. Als het het tweede is ben je behoorlijk stom, en is het een kwestie van eigen schuld dikke bult.

Verder, wat je moet doen is helemaal niets. Afwachten totdat je weet of je over gaat of niet. Zo ja, heel blij en opgelucht zijn en volgen jaar hard werken zodat je niet zo zit te stressen. Als je niet over gaat dan vertel je dat aan je ouders en zeg je dat je mbo gaat doen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2012, 16:12
the economist
the economist is offline
ik vind een spelfout meetellen wel overdreven hoor. Als ik alleen al op dit forum kijk....brrrr.
Ik vind het zelfs ongeloofwaardig. Kun je je nog herinneren welk woord je fout geschreven had ?
Wij horen dat graag.
Het kan nl soms ook net een andere interpretatie aan een antwoord geven, en dat is dan héél wat anders !
Met citaat reageren
Oud 24-06-2012, 16:27
Verwijderd
Spellingfouten meerekenen bij wiskunde is achterlijk. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat de enige reden is dat je bent blijven zitten
Met citaat reageren
Oud 24-06-2012, 16:41
Kesa
Kesa is offline
Wacht eerst gewoon de maandag af. Als je toch over kan en mag, zit je je nu druk om niets te maken. Als je niet over mag, dan zul je een niveautje lager moeten gaan zitten. Als iemand twee keer op een bepaald niveau blijft zitten, lijkt het mij niet enkel en alleen om een simpele spelfout te gaan. En als je echt de motivatie en de wil ervoor hebt, en er ook daadwerkelijk voor wil gaan werken, dan lijkt het me dat het ook mogelijk moet zijn om via het MBO naar het HBO te komen. Toch?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 12:36
Verwijderd
Citaat:
ik vind een spelfout meetellen wel overdreven hoor. Als ik alleen al op dit forum kijk....brrrr.
Ik vind het zelfs ongeloofwaardig. Kun je je nog herinneren welk woord je fout geschreven had ?
Wij horen dat graag.
Het kan nl soms ook net een andere interpretatie aan een antwoord geven, en dat is dan héél wat anders !
Internet staat vol spelfouten dus je mag over van 4 naar 5 havo?

TS, afwachten inderdaad. Maar het helpt niet om het slachtoffer te spelen. JIj hebt jezelf in deze situatie gebracht door te weinig te doen. Heb je genoeg gedaan, dan moet je je afvragen of havo wel iets voor jou is.

Spelfouten meerekenen bij wiskunde is de keuze van een docent, maar ik sta daar volledig achter. En zoals het gezegd, het zal niet de enige reden zijn dat je blijft zitten.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Internet staat vol spelfouten dus je mag over van 4 naar 5 havo?

TS, afwachten inderdaad. Maar het helpt niet om het slachtoffer te spelen. JIj hebt jezelf in deze situatie gebracht door te weinig te doen. Heb je genoeg gedaan, dan moet je je afvragen of havo wel iets voor jou is.

Spelfouten meerekenen bij wiskunde is de keuze van een docent, maar ik sta daar volledig achter. En zoals het gezegd, het zal niet de enige reden zijn dat je blijft zitten.
Wat denk je waarom je aparte vakken hebt op school (Wiskunde, Nederlands, Natuurkunde)? Zodat je kennis getoetst wordt per vak. Zo kan er gefocust worden op 1 vak, en kan de leerling laten zien dat, ondanks dat het compleet faalt in bijvoorbeeld Nederlands, toch het uiteindelijke diploma waardig is, vanwege goede cijfers bij andere vakken. Ik vind het nergens op slaan dat je dan vervolgens ook spelfouten gaat fout rekenen bij een vak dat er niets mee te maken heeft en waarbij de Nederlandse taal bovendien 0 keer behandeld wordt. Nederlands wordt getoetst bij het vak Nederlands, Wiskunde bij het vak Wiskunde. Als de leerling niet goed is in Nederlands, dan zal dat blijken bij het eindcijfer Nederlands. Het eindcijfer Wiskunde heeft daar niets mee te maken. Bij het Centraal Examen wordt ook niet voor niets niet op spelling gelet bij de vakken die niets te maken hebben met spelling.

Al gehoord of je over bent?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Wat denk je waarom je aparte vakken hebt op school (Wiskunde, Nederlands, Natuurkunde)? Zodat je kennis getoetst wordt per vak. Zo kan er gefocust worden op 1 vak, en kan de leerling laten zien dat, ondanks dat het compleet faalt in bijvoorbeeld Nederlands, toch het uiteindelijke diploma waardig is, vanwege goede cijfers bij andere vakken. Ik vind het nergens op slaan dat je dan vervolgens ook spelfouten gaat fout rekenen bij een vak dat er niets mee te maken heeft en waarbij de Nederlandse taal bovendien 0 keer behandeld wordt. Nederlands wordt getoetst bij het vak Nederlands, Wiskunde bij het vak Wiskunde. Als de leerling niet goed is in Nederlands, dan zal dat blijken bij het eindcijfer Nederlands. Het eindcijfer Wiskunde heeft daar niets mee te maken. Bij het Centraal Examen wordt ook niet voor niets niet op spelling gelet bij de vakken die niets te maken hebben met spelling.

Al gehoord of je over bent?
Je leert spellen in het basisonderwijs. Spellen =/= Nederlands.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Je leert spellen in het basisonderwijs. Spellen =/= Nederlands.
Dat je het leert op de basisschool, betekent niet dat iedereen het onthoudt. Dat heb ik namelijk niet zo ervaren op het VWO. De spellingfouten van me klasgenoten vlogen me om de oren. Simpele dingen als "dt" werden ontzettend vaak verkeerd gedaan. Spellen =/= Nederlands? Maar het hoort wel bij Wiskunde, toch?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Dat je het leert op de basisschool, betekent niet dat iedereen het onthoudt. Dat heb ik namelijk niet zo ervaren op het VWO. De spellingfouten van me klasgenoten vlogen me om de oren. Simpele dingen als "dt" werden ontzettend vaak verkeerd gedaan. Spellen =/= Nederlands? Maar het hoort wel bij Wiskunde, toch?
Spelling is een algemene vaardigheid die kort wordt herhaald bij Nederlands, maar overal wordt gebruikt en dus ook bij wiskunde hoort. Het is een onderdeel van je antwoord juist overbrengen. Ook bij Nederlands is spelling maar een fractie van het totaal, dus dan zou je het daar ook niet mogen beoordelen. Overigens had ik ook docenten die de spelfouten slechts aanstreepten maar niet meetelden in de beoordeling.

En nogmaals, ik zeg dat het aan de docent is, maar als het aan mij ligt wordt het overal meegeteld zodat we wellicht ooit studenten krijgen die stuk voor stuk kunnen spellen.

En nogmaals nummer twee, deze leerling zal een hoop meer verkeerd hebben gedaan dan spelfouten maken op een wiskundetoets. Lijkt me dan ook handiger om te kijken naar het verhaal van TS in plaats van hierover doorzeuren.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2012, 12:20
crazycamel070
crazycamel070 is offline
Kijk ik zeg niet dat ik alle inzet heb gegeven dat geef ik toe.. ik ben beetje lui geweest ja, tot dat ik zag dat het toch wel serieus begon te worden... Maar wat ik bedoelde met naaierij op mijn wiskunde tentamen was:
- ik schreef asymptoot=(getal) schrijft hij NEE DAT KAN NIET, maar volgens examen regeling zou dat niet helemaal fout gerekend mogen worden. maar okeey
- Ik schreef boven aan mijn blaadje TENTAME.... trekt hij er een punt van af omdat ik een N ben vergeten...
- Ook is het zo dat als je de formule opschrijft, invult en uitrekend dat je voor elk onderdeel een puntje krijgt. Ik had de formules goed en de invulling ook, maar ben op een of andere manier op een verkeerd antwoord uitgekomen... Geeft hij geen punten meer dus 0
- Hij had de opdracht niet duidelijk opgeschreven toen had grote deel van de klas het fout...maaar neee de fout ligt in onze rekenmachines.

Ik heb voor me herkansing speciaal bijles gevraagd ik heb de toets voor hem opnieuw gemaakt... ik had eigenlijk een 6.0 moeten hebben, maar ik kreeg een 3.6........ dus we hebben op de leraar zijn manier geoefend en hebben alles gedaan wat je maar kon bedenken..... heb ik een 5.3 gekregen....

Dit soort onzin flikt hij alleen bij mij.. en ik heb het al 80x aangehaald bij mijn teamleider, maar ze kunnen er niks mee. Als dit dan geen naaierij is dan weet ik ook niet meer wat wat is.

Uiteindelijk mocht ik dus mee op kamp ik dacht dat ik over was, maar nee ik ben een twijfel geval. Dat is raar want het kamp is alleen voor mensen die overgaan want het is een examendeel. Nou moet ik dus vandaag wachten omdat ze gaan vergaderen over of ik over ben of niet. Alle leraren hebben tegen mijn moeder gezegd jaa we vinden zijn houding heel goed en hij is een slimme jongen en hij gaat het halen, behalve mijn EIGEN MENTOR(de wiskundeleraar dus) die mij zo dolgraag naar het MBO wil hebben dat het gewoon opvalt hoe erg hij mij haat...

P.S. EN NOGMAALS ik ben niet het slachtoffer hoor, de rest van mijn vakken sta ik allemaal 6en voor en twee 7ens. Alleen het SE ging niet zo lekker bij mij door mijn zenuwen, omdat ik wist wat er ging gebeuren met mijn mentor.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2012, 17:41
Verwijderd
Met alle respect. Het is heel vervelend dat jij toevallig een strenge docent hebt voor wiskunde, maar dan nog. Als je 1 keer een 5.3 haalt en daardoor al niet overgaat, dan zit er gewoon iets niet goed. Dat ligt écht niet aan dat ene toets dan, dus er moet meer aan de hand zijn.

Áls je dit wél elk toets hebt, dan weet je van te voren dat je dus moet letten op je spelling. Als je tentamen dan al niet opschrijft zou ik ook enige bedenkingen hebben als docent zijnde.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2012, 18:56
Em.
Em. is offline
Het doet me denken aan dat mijn wiskundeleraar eens klaagde dat hij een cursus moest bijwonen over op spelling letten bij leerlingen (omdat die spelling nogal slecht is) en dat hij toen met z'n eigen antwoorden op de toets aankwam en dat er ongeveer 5x 'dat' in stond en nog één keer 'dus' en meer niet. Moraal van het verhaal: je kunt bij wiskunde best vermijden dat je spelfouten maakt, tenzij je de meest simpele woorden of je eigen naam niet kunt opschrijven.

En ik ben met de rest: je kunt dit niet afschuiven op één wiskundeleraar die je zou naaien. Als je een beetje volwassen en verantwoordelijk bent, besef je dat het vooral jouw schuld is. Wellicht heeft de wiskundeleraar een nadelige invloed gehad, maar alleen iemand die slecht nakijkt, zorgt er niet voor dat je op zittenblijven staat, want dan heb je gewoon al niet zo'n goede cijfers.
Oud 28-06-2012, 19:46
Verwijderd
Voortaan beter je best doen. Je kan het altijd nog een keertje over doen, later.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2012, 23:27
the economist
the economist is offline
- ik schreef asymptoot=(getal) schrijft hij NEE DAT KAN NIET, maar volgens examen regeling zou dat niet helemaal fout gerekend mogen worden. maar okeey.
asymptoot : y = 3. ja , dat is heel wat anders dan asymptoot x = 3. Dus dat geeft wel aftrek.
0 punten vind ik wel streng, te streng denk ik.

Ik schreef boven aan mijn blaadje TENTAME.... trekt hij er een punt van af omdat ik een N ben vergeten...
ja, dan ben je een ***** als docent. Dan weet je ook meteen wie je tegenover je hebt. Deze man heeft een hekel aan jou.

- Ook is het zo dat als je de formule opschrijft, invult en uitrekend dat je voor elk onderdeel een puntje krijgt. Ik had de formules goed en de invulling ook, maar ben op een of andere manier op een verkeerd antwoord uitgekomen... Geeft hij geen punten meer dus 0.
Hier kan ik echt boos om worden. ! Dit is volstrekt in tegenspraak met de examenregels. rekenfouten op deze manier mogen totaal niet tot puntenaftrek leiden, tenzij er iets uitkomt waarvan je meteen moet vermoeden dat je een rekenfout hebt gemaakt.
Reken je dus iets uit tot 4,27, en het had 4,53 moeten zijn = > geen aftrek
4,27 en het had bijv -4,27 moeten zijn, had je wellicht een lichtje moeten opgaan omdat het niet positief had kunnen zijn.
Zo is het althans met economie en m&O, en ik weet vrijwel zeker ook met wiskunde. Kijk even een willekeurig oud examen erop na, iedere keer weer staan die regels erbij (bijv op havovwo.nl)

bij examens komt een slechte vraag ook vaak voor, en dan wordt die vraag geschrapt. Niet als de hele klas het niet snapt, wel als het 'normaal gesproken niet te snappen is. leg de vraag etterlijk voor aan je bijlesdocent. (of hier)
Met citaat reageren
Oud 29-06-2012, 02:32
Em.
Em. is offline
Als je bij iedereen punt aftrekt voor spellingfouten als docent, kun je moeilijk zeggen 'deze man heeft een hekel aan jou' omdat ie een punt aftrekt geeft voor 'tentame'. Dat is ook gewoon heel fout. En als zijn klacht terecht is kan hij best met de hele klas zoiets aankaarten ('we krijgen 0 punten voor een meerpuntsvraag door slechts een verkeerd antwoord, terwijl de methode wel goed is') i.p.v. de betreffende docent de schuld te geven van dat ie niet overgaat.
Oud 29-06-2012, 06:31
Verwijderd
Ik ben het met EM eens en het zal heus niet aan dat ene vak liggen. De rest ligt zeker ook net op het randje?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2012, 22:46
crazycamel070
crazycamel070 is offline
Citaat:
Met alle respect. Het is heel vervelend dat jij toevallig een strenge docent hebt voor wiskunde, maar dan nog. Als je 1 keer een 5.3 haalt en daardoor al niet overgaat, dan zit er gewoon iets niet goed. Dat ligt écht niet aan dat ene toets dan, dus er moet meer aan de hand zijn.

Áls je dit wél elk toets hebt, dan weet je van te voren dat je dus moet letten op je spelling. Als je tentamen dan al niet opschrijft zou ik ook enige bedenkingen hebben als docent zijnde.
Jij zegt als ik door ene toets blijf zitten...toch... Die ene toets telt 6x mee en 25% dus dan hangt daar heeeeel veeel vanaf
Met citaat reageren
Oud 29-06-2012, 22:49
crazycamel070
crazycamel070 is offline
Citaat:
.Áls je dit wél elk toets hebt, dan weet je van te voren dat je dus moet letten op je spelling. Als je tentamen dan al niet opschrijft zou ik ook enige bedenkingen hebben als docent zijnde.
Hij rekent het nooit fout mijn spelling, omdat hij zelf ook weet dat het bull shit is. Ik zit niet bij Nederlands spellingstest te doen. Maar omdat ik tegen hem heb gezegd meneer hier hangt voor mij heel veel vanaf heeft u nog tips voor mij....gaat hij ineeens allemaal dingen fout rekenen die er zelfs op je examen NIET toe doen.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2012, 22:56
crazycamel070
crazycamel070 is offline
Citaat:
Als je bij iedereen punt aftrekt voor spellingfouten als docent, kun je moeilijk zeggen 'deze man heeft een hekel aan jou' omdat ie een punt aftrekt geeft voor 'tentame'. Dat is ook gewoon heel fout. En als zijn klacht terecht is kan hij best met de hele klas zoiets aankaarten ('we krijgen 0 punten voor een meerpuntsvraag door slechts een verkeerd antwoord, terwijl de methode wel goed is') i.p.v. de betreffende docent de schuld te geven van dat ie niet overgaat.
Wat mij ineens heel erg opvalt is dat forumbazen heel erg met mijn leraar zijn..,.... maar dat kan ook aan mij liggen. Dat terzijde. Ik ben de enigste bij wie het fout gerekend wordt en als nog zelfs bij NEDERLANDS op me TENTAMEN heb ik TENTAME zonder N geschreven en is niet roodgestreept of punten van af gegaan, omdat het volstrekte bull shit is om daar voor punten af te trekken. En iedereen hierzo doet alsof ik de schuld op hem schuif, doe ik ook maar ik geef ook toe dat het deels ook mijn fout is. MAAR ALS MENTOR HOOR JE DE WILSKRACHT DOOR TE ZETTEN EN NIET BEGIN DECEMBER AL ZEGGEN JA WE DENKEN DAT JE HET NIET GAAT REDDEN DUS JE MOET DENK IK MAAR NAAR MBO.. dat is ook volstrekte bullshit lullerij joh.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2012, 22:57
crazycamel070
crazycamel070 is offline
Citaat:
Ik ben het met EM eens en het zal heus niet aan dat ene vak liggen. De rest ligt zeker ook net op het randje?
Nee de rest sta ik gewoon 6+ voor alleen natuurkunde niet en dan wiskunde nog. Ik heb genoeg compensatie voor 1 vak dus dat zegt al dat de rest goed staat, maar jah als voor ik wiskunde vanaf de overgang van 3 havo naar 4 havo van een 8.6 naar een 5.2 gemiddeld ben gegaan zit er toch iets goed fout.

Laatst gewijzigd op 30-06-2012 om 01:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2012, 23:00
crazycamel070
crazycamel070 is offline
Maar ja zo gaat het dus net als hier ook bij ons op school leraren boven leerlingen. Ik ben hier voor hulp en niet te horen krijgen ja is toch echt je eigen fout. Ik weet zelf ook wel donders goed dat ik ook een vinger in de pap had ja, maar niet alleen.......Ik vroeg om tips eigenlijk dus daar bedoel ik mee andere school, VAVO, MBO. Dat soort dingen geen onzin van ja is jou schuld. MENSEN IK MIS 0.3 PUNTEN OM OVER TE MOGEN!!!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2012, 08:14
Verwijderd
Nou ja, als je blijft zitten, dan moet je school helpen om een nieuwe school voor je te zoeken volgens mij. Dan kun je alsnog wel aangeven dat jij het voor jouw gevoel toch echt wel aankan, en dan kun je vragen of er niet toch een mogelijkheid is om naar de havo te gaan. Misschien op een andere school dan?

En als je mentor niet naar je wil luisteren, dan stap je naar een andere leraar. Of een teamleider, deelschoolleider of hoe ze die mensen ook maar noemen bij jou.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2012, 11:19
crazycamel070
crazycamel070 is offline
Citaat:
Nou ja, als je blijft zitten, dan moet je school helpen om een nieuwe school voor je te zoeken volgens mij. Dan kun je alsnog wel aangeven dat jij het voor jouw gevoel toch echt wel aankan, en dan kun je vragen of er niet toch een mogelijkheid is om naar de havo te gaan. Misschien op een andere school dan?

En als je mentor niet naar je wil luisteren, dan stap je naar een andere leraar. Of een teamleider, deelschoolleider of hoe ze die mensen ook maar noemen bij jou.
Ja dacht ik ook maar ze vonden het mijn eigen verantwoordelijkheid. Maar ik ga inderdaad overwegen om misschien naar een andere school te gaan, maar ik moet eerst kijken wat er uit de vergadering maandag gaat komen. Mijn moeder wilde een gesprek met mijn teamleider, maar die heeft telkens geen tijd. Dus toch maar afwachten. Maar toch hartstikke bedankt
Met citaat reageren
Oud 30-06-2012, 11:21
Verwijderd
Je school heeft een plicht om te helpen zoeken bij een nieuwe school, omdat je nog leerplichtig bent. Dan kunnen ze het je eigen verantwoordelijkheid vinden of niet, maar het is gewoon zo.

Overigens lijkt een gesprek met je teamleider geen slecht idee. Succes in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2012, 11:31
crazycamel070
crazycamel070 is offline
Citaat:
Je school heeft een plicht om te helpen zoeken bij een nieuwe school, omdat je nog leerplichtig bent. Dan kunnen ze het je eigen verantwoordelijkheid vinden of niet, maar het is gewoon zo.

Overigens lijkt een gesprek met je teamleider geen slecht idee. Succes in ieder geval!
Okeey dan weet ik ook waar ik aan toe ben in ieder geval hartstikke bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten