Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2012, 14:30
Dens
Dens is offline
Ik zit zegmaar met een 'probleem', voor zover je het een probleem kunt noemen.

Ik heb al lange tijd een vriendin en we hebben gemiddeld 2 keer per week seks. Voor haar is dat genoeg, voor mij daarentegen bij lange na niet, ik heb het gevoel dat ik de behoefte heb om 2 keer per dag seks te hebben.

Ik heb het er wel is geprobeerd met der over te hebben alleen geeft ze weinig thuis als we erover praten.

Ik heb dus echt de behoefte aan meer, maar zij kan dat blijkbaar niet bieden, wat te doen?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 14:33
Pluis
Pluis is offline
Masturberen.
Oud 18-06-2012, 14:34
Dens
Dens is offline
Ik heb het dus echt over seks, en niet masturberen...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 14:38
domie
domie is offline
lijkt me dat je een andere vriendin moet zoeken of je er bij neer moet leggen dat het maar 2 maal per week kan
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 14:39
Volk
Volk is offline
Je kunt je erbij neerleggen dat het niet vaker dan 2 keer per week gaat zijn, en in de toekomst waarschijnlijk minder dan 2 keer per week. Of je zoekt iemand die op seksueel gebied beter bij je past. Of je gaat vreemd, maar dat is niet zo netjes.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 14:41
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik heb het dus echt over seks, en niet masturberen...
Ja, wat wil je nou dat we zeggen? Dat je haar moet verkrachten? Seks buiten de deur moet zoeken? Dat eerste is sowieso niet de bedoeling en dat tweede hoogstwaarschijnlijk ook niet. Masturbatie is een prima oplossing om je seksbehoefte op te vangen als die toevallig niet (genoeg) bevredigd kan worden door seks, me dunkt.

Je zou misschien kunnen proberen haar meer te motiveren, het extra fijn voor haar te maken of romantische/geile omstandigheden te creëren waardoor ze misschien wél vaker/meer zin in seks heeft. Maar ik zou haar niet gaan 'dwingen' tot meer seks of tegen haar gaan klagen dat ze te weinig seks met je heeft (want ze heeft gewoon seks met je en ook niet heel weinig of zoiets), ik denk in ieder geval dat als je dat bij míj zou doen, ik daarna nog minder zin had in seks en gezeik daarover. Dan wordt seks ineens iets dat 'moet' en dat je dan maar doet omdat je vriendje dat wil en dat is niet echt positief lijkt me zo.

En oh, ik zou 2x per dag seks willen als jonge jongen nog niet 'verslaafd' noemen.
Oud 18-06-2012, 16:06
Verwijderd
Je kunt je gewoon de rest van de tijd aftrekken, zo vaak je wilt...
Er zit niet veel anders op, en ik geloof niet dat je écht seks moet hebben in plaats van masturberen. Als dat zo is maak je dat jezelf waarschijnlijk wijs.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 16:55
Volk
Volk is offline
Hoe deed je het vroeger, toen je nog niet met je vriendin samen was? Had je toen 2 keer per dag seks?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 17:02
Verwijderd
Met zichzelf waarschijnlijk ja.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 04:26
Vowel
Vowel is offline
Er is niet zoveel dat je kunt doen. Je kunt er met haar over praten. En dan dus niet alleen zeggen: "Goh, ik vind dat we te weinig seks hebben." want dat klinkt lekker beschuldigend en daar zal ze niet meer zin van krijgen. Een echt gesprek. En denk dan niet alleen aan jezelf, maar vraag ook aan haar hoe het komt dat ze niet zo vaak zin heeft, wat jij kunt doen om het voor haar beter te maken, leg uit waarom je meer zin wilt en 2 keer per week niet genoeg is, etc.

Verder zou ik, zoals Em zegt, niet de hele tijd gaan zeuren om seks, of haar proberen te dwingen - en ik bedoel niet alleen fysiek, maar dus ook niet gaan dreigen met uitmaken als je niet meer seks krijgt. Sowieso lijkt het me dat jij ook niet wilt dat zij het tegen haar zin gaat doen.

Maar goed, uiteindelijk is er niet veel dat jij kunt doen. Jij kunt haar niet dwingen, je kunt ook niet gaan vreemdgaan (of nou ja, het kán wel, maar lijkt me niet ideaal). Dus als je erachter komt dat jullie seksuele wensen nu eenmaal gewoon ontzettend uit elkaar liggen dan heb je maar twee mogelijkheden, namelijk 1) je accepteert het en masturbeert af en toe, of 2) je maakt het uit en zoekt iemand die beter bij je past.

Oh en trouwens, als ze steeds niet thuis geeft als jij probeert met haar te praten, dan mag je dáár best eens boos om worden hoor. Je hebt een relatie en dan hoor je over problemen te kunnen praten, zelfs als het een onderwerp is waar ze niet graag over praat. Want zij hoort het belangrijk te vinden wat jij te zeggen hebt.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 11:31
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wellicht geniet ze niet zoveel van de seks als jij doet.

Regels voor berichten