![]() |
|
Er is niet zoveel dat je kunt doen. Je kunt er met haar over praten. En dan dus niet alleen zeggen: "Goh, ik vind dat we te weinig seks hebben." want dat klinkt lekker beschuldigend en daar zal ze niet meer zin van krijgen. Een echt gesprek. En denk dan niet alleen aan jezelf, maar vraag ook aan haar hoe het komt dat ze niet zo vaak zin heeft, wat jij kunt doen om het voor haar beter te maken, leg uit waarom je meer zin wilt en 2 keer per week niet genoeg is, etc.
Verder zou ik, zoals Em zegt, niet de hele tijd gaan zeuren om seks, of haar proberen te dwingen - en ik bedoel niet alleen fysiek, maar dus ook niet gaan dreigen met uitmaken als je niet meer seks krijgt. ![]() Maar goed, uiteindelijk is er niet veel dat jij kunt doen. Jij kunt haar niet dwingen, je kunt ook niet gaan vreemdgaan (of nou ja, het kán wel, maar lijkt me niet ideaal). Dus als je erachter komt dat jullie seksuele wensen nu eenmaal gewoon ontzettend uit elkaar liggen dan heb je maar twee mogelijkheden, namelijk 1) je accepteert het en masturbeert af en toe, of 2) je maakt het uit en zoekt iemand die beter bij je past. Oh en trouwens, als ze steeds niet thuis geeft als jij probeert met haar te praten, dan mag je dáár best eens boos om worden hoor. Je hebt een relatie en dan hoor je over problemen te kunnen praten, zelfs als het een onderwerp is waar ze niet graag over praat. Want zij hoort het belangrijk te vinden wat jij te zeggen hebt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Moeder verslaafd aan alcohol? irisiris | 3 | 22-06-2015 12:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
Verslaafd aan stress Jackdaw | 6 | 11-12-2008 18:47 | |
Psychologie |
Verslaafd aan meisjes JeffreyS | 18 | 17-06-2004 07:47 | |