Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2012, 15:29
saarr-
saarr- is offline
Ik scheer mijn oksels nu ongeveer 2 jaar. Ik heb best donker haar, dus wil het altijd goed weg hebben. In het begin deed ik het met een goedkoop scheerapparaat van de blokker, maar die deed het voor geen meter. Nu scheer ik met scheermesjes van de etos. Maar het haar gaat nooit helemaal weg. Je ziet altijd kleine zwarte stoppeltjes/vlekjes, terwijl ik bij andere meiden zie dat het helemaal kaal is, ook geen stoppeltjes. Wat voor scheermachine/mesjes raden jullie aan? Dankjewel!!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 15:42
Verwijderd
Laten waxen bij een schoonheidssalon, ben je een maand lang helemaal glad.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 16:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Of met een epilady weghalen. Epileren in de oksels is helemaal niet pijnlijk en gaat heel snel. Bikinilijn is niet prettig epileren.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 16:17
saarr-
saarr- is offline
Citaat:
Of met een epilady weghalen. Epileren in de oksels is helemaal niet pijnlijk en gaat heel snel. Bikinilijn is niet prettig epileren.
is dat niet superveel werk dan, al die haartjes één voor één. ?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 16:19
xMuppet
xMuppet is offline
Euhm nee, je gaat er gewoon over heen en hij trekt ze eruit. Je hoeft niet te 'wachten' zeg maar je maakt gewoon dezelfde beweging als scheren. Ik vind oksels geen pretje, benen zijn wat minder gevoelig bij mij. Maar dat verschilt denk ik per persoon. Voordeel: De haartjes worden er helemaal uitgetrokken, dus niet schuin afgesneden. Waardoor je dunne haartjes terug krijgt. Die ook zachter zijn, en de volgende keer makkelijker eruit te trekken zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 16:24
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Niet pijnlijk? ga weg zeg ik heb het vorige zomer een paar keer geprobeerd maar ik vond het écht vreselijk
Oud 18-06-2012, 16:24
saarr-
saarr- is offline
Citaat:
Euhm nee, je gaat er gewoon over heen en hij trekt ze eruit. Je hoeft niet te 'wachten' zeg maar je maakt gewoon dezelfde beweging als scheren. Ik vind oksels geen pretje, benen zijn wat minder gevoelig bij mij. Maar dat verschilt denk ik per persoon. Voordeel: De haartjes worden er helemaal uitgetrokken, dus niet schuin afgesneden. Waardoor je dunne haartjes terug krijgt. Die ook zachter zijn, en de volgende keer makkelijker eruit te trekken zijn.
Okee super! en welke raad je dan aan, qua merk bedoel ik.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 16:29
xMuppet
xMuppet is offline
Deze gebruik ik zelf: http://www.braun.com/nl/female-groom...lk-epil-7.html
Dit is de nieuwste net iets anders: http://www.braun.com/nl/female-groom...il-7-dual.html
Je kan ze beiden ook onder water gebruiken, zelf nog niet uit geprobeerd. Bij de BCC kan je ze meestal wel krijgen
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 17:09
Verwijderd
In eerste instantie doet epileren absoluut pijn, maar het wordt steeds minder. Je weet ook welk gevoel je kunt verwachten en het is absoluut niet erg als je het eenmaal hebt volgehouden Ik epileer eigenlijk alles al jaren en hoef dat maar eens in de paar weken te doen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 17:24
saarr-
saarr- is offline
Citaat:
Deze gebruik ik zelf: http://www.braun.com/nl/female-groom...lk-epil-7.html
Dit is de nieuwste net iets anders: http://www.braun.com/nl/female-groom...il-7-dual.html
Je kan ze beiden ook onder water gebruiken, zelf nog niet uit geprobeerd. Bij de BCC kan je ze meestal wel krijgen
Okee super! Alleen wat zijn die duuur zeg. beetje jammer.. weet je nog een goedkoper merk?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 17:30
Diamera
Diamera is offline
Ik ben een watje wat pijn betreft maar mijn oksels epileer ik ook, dat doet bij mij ook weinig pijn. Benen zijn gevoeliger en schaamstreek durf ik niet eens te proberen. Het is de eerste paar keren wel een beetje doorbijten, het gaat ook ietsjes bloeden waar de haartjes eruit zijn maar het is gelukkig maar een klein oppervlak waar je ook nog eens gemakkelijk bij kunt. Je moet wel zorgen dat de haartjes niet te lang zijn (rond de 0,5 cm is wel goed), anders breken ze af.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 17:32
Diamera
Diamera is offline
Gewoon even bol.com of zo'n winkel als Dixons of Media Markt binnenlopen, varieert van goedkoop tot erg duur!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 18:14
Lomyrne
Lomyrne is offline
Oh, ik hars altijd alles. Zag niet zeggen dat het pijnloos is, maar het is te doen.
Oud 18-06-2012, 18:26
xMuppet
xMuppet is offline
Citaat:
Okee super! Alleen wat zijn die duuur zeg. beetje jammer.. weet je nog een goedkoper merk?
Nee sorry, maar ze doen het wel goed. En ik denk dat ze goedkoper sneller kapot gaan of minder goed doen. Je moet er ook wat voor over hebben hé

@Diamera toen ik bij me oksels probeerde werd het helemaal rood en deed het 2 dagen echt pijn. Bloed heb ik nog nooit gehad, zal per persoon verschillen denk ik ^^
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 10:34
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Je kan natuurlijk ook denken: joh, wat stoppeltjes, zo veel maakt dat nu ook weer niet uit. Bij andere mensen lijkt het ook vaak gladder omdat je dat minder van dichtbij ziet.

Regels voor berichten