Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Wat zou jij hiervan denken?
Niks, dit is toch gewoon normaal?! stel je niet aan! 3 25.00%
Dit is vreemd.. Ik zou dit ook niet leuk vinden! 9 75.00%
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2012, 17:37
LoveSwirlss
LoveSwirlss is offline
Hoi, ik ben een meisje van 15 jaar. Ik zou aankomende vrijdag met een vriendin naar de bioscoop gaan en zij heeft nu ineens iemand anders ook uitgenodigd en gezegd: vind je wel goed toch? Ook hadden we afgesproken om daarna nog ff bij iemand te gaan drinken. Nu hoor ik dat ze die dag 's avonds bij diegene gaat slapen terwijl wij eigenlijk iets samen zouden doen.. wat vinden jullie hiervan? dit is toch lullig?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2012, 17:46
Verwijderd
Heel lullig, zeg het haar gewoon.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 17:53
LoveSwirlss
LoveSwirlss is offline
ja, dat dacht ik dus ook!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 17:59
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Niet echt leuk, maar ik zou er niet al te veel problemen om maken. Je kunt best tegen haar vertellen dat je liever hebt dat ze van tevoren vraagt of je het oké vindt als ze nog iemand uit wil nodigen en haar erop wijzen dat jullie al eerder plannen gemaakt hadden. Hangt er een beetje vanaf hoe volwassen je het wil aanpakken, maar ik zou ook niet steeds gaan roepen dat je het superlullig vindt en het er gewoon met haar over hebben.

En waarom die poll, zou jij het minder stom vinden als wij allemaal zouden zeggen dat je je niet aan moet stellen?
Oud 19-06-2012, 19:09
Verwijderd
Gewoon onthouden en meenemen in je besluiten die op haar van toepassing zijn. En stel je niet aan.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 19:47
Applepie
Applepie is offline
Ik vind het niet echt vreemd als je nog iemand uitnodigt naar de bioscoop. Hoewel het prettiger zou zijn als je vriendin het van te voren met je had besproken zou ik er persoonlijk geen problemen mee hebben - hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Als je het zelf lullig vindt moet je dat gewoon (op een subtiele manier) aan haar duidelijk maken.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 22:32
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Als we samen wat besluiten en ze gaat opeens andere dingen doen zou ik haar er wel op aan spreken. En dat ze iemand meeneemt en achteraf zegt vind je toch niet erg? Zou ik ook niet fijn vinden. Dat kan ze best overleggen.
Oud 20-06-2012, 04:12
Vowel
Vowel is offline
Ik zou hier niet van gediend zijn, maar ik ben sowieso nogal een autist als het op dit soort dingen aankomt. Als ik me "geestelijk voorbereid" op een avond met alleen persoon X en er zit(ten) opeens (een) ander(en) bij, dan zou ik dat heel ongemakkelijk vinden en het iemand ook niet in dank afnemen. Maar los van mijn persoonlijke issue () is het niet erg netjes van jouw vriendin om er zomaar van uit te gaan dat je er geen problemen mee hebt. Aangezien jullie hadden afgesproken vind ik dat ze het op z'n minst eerst tegen jou had kunnen zeggen, of aan je had kunnen vragen.

Ik denk echter niet dat je nu ontzettende ruzie moet gaan maken, of zo. Leg haar op een normale manier uit wat je ervan vindt. Waarschijnlijk heeft ze er helemaal niet bij stilgestaan en zal ze het wel onthouden voor een eventuele volgende keer.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2012, 08:12
Verwijderd
Best wel lullig ja, maar ik zou er niet een te groot probleem van maken. Wel zou ik het inderdaad even eerlijk (onder vier ogen) tegen haar zeggen dat je liever hebt dat ze zulke dingen even van tevoren vertelt.
Maar om hier nou dikke trammelant over te gaan schoppen , raad ik niet aan.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2012, 09:02
Verwijderd
Citaat:
Best wel lullig ja, maar ik zou er niet een te groot probleem van maken. Wel zou ik het inderdaad even eerlijk (onder vier ogen) tegen haar zeggen dat je liever hebt dat ze zulke dingen even van tevoren vertelt.
Maar om hier nou dikke trammelant over te gaan schoppen , raad ik niet aan.
mee eens!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten