Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2012, 19:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Continue please!
Oud 17-06-2012, 19:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn lieve papa had me net van Assen naar Groningen gebracht, maar toen ik op de fiets van het station naar huis zat bedacht ik ineens dat m'n portomonnee nog in de tas van m'n moeder zat en toen heeft m'n vader 'm direct gebracht
Oud 17-06-2012, 19:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wow, een DOELPUNT
Oud 17-06-2012, 19:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wauw
Oud 17-06-2012, 20:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501
Gebruikersnaam Berichten
Chick Rock 67
Little Phoebe 45
Sarah 42
Quintiano 39
Martiño 32
Uomi 28
Apate 26
Etmakas 23
Noedelhap 19
Snebbeltje 16
Lorelei 16
Carn 13
Lusi 11
Chicka Little 11
Pierrot 10
Paranoide 10
Klaverhap 9
Geel 9
Miekje* 9
Zeppelin 7
Cherry Springs 7
.sann 7
Absinthe 6
Trimm Trabb 5
Panopticon 4
Vowel 4
Sigmund 4
fizzle-fluffy 4
Strobe! 4
Quis 3.0 4
Turk February 4
Katertje 2
Commendatore 2
Em. 1
Qimm 1
Oud 17-06-2012, 20:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Sta ik nou ALWEER bovenaan Misschien moet ik maar eens een leven krijgen. Of meer studeren.
Oud 17-06-2012, 20:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Whehe, en na 20 minuten in de eerste helft is het nu weer 1-1 bij Por-Ned EN 1-1 bij Den-Dui
Oud 17-06-2012, 20:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja, enorm hoopvolle situatie weer.
Oud 17-06-2012, 20:52
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ah, "we" zijn aan het verliezen. Mooi zo.
Oud 17-06-2012, 21:04
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn vriend zit Mario Smash Football aan het spelen op de Wii, dus ik ben alsnog niet van het voetbal af.
Oud 17-06-2012, 21:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
"De regie is dolgelukkig met het slow-motionapparaat."
Oud 17-06-2012, 21:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ah, "we" zijn aan het verliezen. Mooi zo.
Ach, het is niet alsof je er veel last van hebt in Finland.
Oud 17-06-2012, 21:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wel een mooie counter van Portugal. Het zou ook compleet onverdiend zijn als we zouden doorgaan :')
Oud 17-06-2012, 21:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ach, het is niet alsof je er veel last van hebt in Finland.
Nou ja, ik moet het op mijn werk natuurlijk wel aanhoren.
Oud 17-06-2012, 21:30
Miekje*
Miekje* is offline
En? Hier al huilende mensen omdat Nederland gaat verliezen?
Oud 17-06-2012, 21:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Neuh, het zat er aan te komen
Oud 17-06-2012, 21:41
Verwijderd
Ik vind het wel een beetje zielig hoor.
Oud 17-06-2012, 22:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn /care is zeer groot. Voetbal schmoetbal. Voor al die miljoenen die ze krijgen hadden ze er wel wat meer energie in mogen steken. Wat een suffe zooi.

Het grootste nieuws van vandaag voor mij is dat ik me voor het eerst in 5 jaar oid heb ziek gemeld, omdat ik 't allemaal niet meer trek @ den arbeid.
Ben gisteren wel naar een feestje geweest, maar heb voornamelijk urenlang op een fatboy gelegen, warm gehouden door vrienden, en stokbrood zitten nassen. Het slapen in een tentje bleek geen slim idee, want vandaag = barf.
Oud 17-06-2012, 23:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoi liefjes

Restaurant was gesloten, ondanks dat ze hadden gereserveerd, omdat er toch niemand zou komen. Beetje stom, maar we hebben voetbal gekeken en nu zitten we een film te kijken
Oud 17-06-2012, 23:28
Turk February
Turk February is offline
Ja, Nederlanders, nog niet zo makkelijk hè, voetbal. Schitterende doelpunten van Ronaldiño of hoe heet die hunk. Schitterende beelden van beteuterde mongolenkoppen van oranjegeschminkte Nedermensen. Mooie pot.
Oud 18-06-2012, 04:30
Verwijderd
Ik heb vandaag het record badkamerzitten verbroken, geloof ik. En ik ben bang dat mijn panty's en nagels nog niet droog zijn als ik wegmoet, en wat moet ik dan!?

Wel heb ik chocolade-ijs.

/V-lid-post
Oud 18-06-2012, 04:36
Verwijderd
Amg er zijn twee leden online. :')
Oud 18-06-2012, 06:31
Verwijderd
Ik word heel ongelukkig van het weer waar ik zo doorheen moet
Oud 18-06-2012, 06:37
Verwijderd
Ik dacht meteen aan Martino toen Rolando het veld op kwam. Ronaldo en Rolando huhuhuhu :;Dd
Oud 18-06-2012, 06:38
Verwijderd
Maar verder ben ik bloedchagrijnig want het was weer een horrornacht met een paar uurtjes slaap in blokken van anderhalf uur
Advertentie
Oud 18-06-2012, 07:54
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht meteen aan Martino toen Rolando het veld op kwam. Ronaldo en Rolando huhuhuhu :;Dd
ik ook!
Oud 18-06-2012, 07:55
Verwijderd
Er zit hier alweer een eend met kuikentjes. Domme eenden toch ook.
Oud 18-06-2012, 09:21
Verwijderd
vakantie (als de herkansing van woensdag niet meetelt)
Oud 18-06-2012, 10:37
Verwijderd
We hebben hier in het ziekenhuis een klusjesman en die kan alles, loodgietersklussen, electriciensklussen, schilderen, noem maar op. Maar hij krijgt niet de eend gevangen. Nu is de dierenbescherming het aan het proberen.
Oud 18-06-2012, 10:38
Verwijderd
Is er een vijver bij het ziekenhuis?
Oud 18-06-2012, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Oud 18-06-2012, 11:08
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oud 18-06-2012, 11:08
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
We hebben hier in het ziekenhuis een klusjesman en die kan alles, loodgietersklussen, electriciensklussen, schilderen, noem maar op. Maar hij krijgt niet de eend gevangen. Nu is de dierenbescherming het aan het proberen.
Jeetje, die eend houdt de gemoederen ook al een paar jaar bezig he?
Oud 18-06-2012, 12:55
Miekje*
Miekje* is offline
Het is niks dat ik vrijstelling voor rekenen heb, maar nu heb ik wel een gat in mijn rooster . Ach, nog maar tweeweken, zullen we maar denken.
Oud 18-06-2012, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Jeetje, die eend houdt de gemoederen ook al een paar jaar bezig he?
paar jaar?
Er was twee maanden geleden een eend met kuikens, nu is er een nieuwe eend
Oud 18-06-2012, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Is er een vijver bij het ziekenhuis?
ja, alleen niet op de binnenplaats waar ze nu zitten! En de kuikens kunnen nog niet vliegen.

Ik zie ze nu niet meer, ik denk dat ze al weer weg zijn.
Oud 18-06-2012, 13:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben toch maar even naar de huisarts gegaan met mijn kaakpijn, en het is natuurlijk niks. Gewoon overbelast. Dat komt waarschijnlijk ook doordat ik blijkbaar vaak onbewust m'n kiezen hard op elkaar druk (stress!) en dat mag ik dus nu niet doen. Maar aargh ik wil het nu echt constant doen
Oud 18-06-2012, 13:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
En ik ben verder best wel goed bezig met mijn werkstuk, heb de halve inleiding al wel geschreven. Nog wat bronverantwoording en dan is die iig klaar.
Oud 18-06-2012, 13:22
Verwijderd
Ik heb (hopelijk) mijn laatste tentamen gehad
Oud 18-06-2012, 13:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Fijn Apaat! Vakantie nu dus?
Oud 18-06-2012, 13:25
Verwijderd
Nee ik moet mijn P-werkstuk nog schrijven. Maar goed, dat is onderwerp naar keuze en ik heb een superleuk onderwerp dus dat is niet zo'n groot probleem
Oud 18-06-2012, 13:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wtf eenden in het ziekenhuis?
Oud 18-06-2012, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Wtf eenden in het ziekenhuis?
nee in de binnentuin! Eenden leggen daar eieren omdat er geen marters enzo kunnen komen, maar dan komen de eieren uit en kunnen de kuikens niet meer weg.
Oud 18-06-2012, 13:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee ik moet mijn P-werkstuk nog schrijven. Maar goed, dat is onderwerp naar keuze en ik heb een superleuk onderwerp dus dat is niet zo'n groot probleem
Hoeveel woorden en welk onderwerp?
Oud 18-06-2012, 13:33
Verwijderd
Het moet ongeveer 20 pagina's tekst excl. afbeeldingen en inleiding en shit zijn enzo, hoeveel woorden gaan er ongeveer op een pagina? 400/500?

En mijn onderwerp is Sociale stratificatie in Mespotamische Dodenrituelen
Oud 18-06-2012, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Oud 18-06-2012, 13:54
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Het moet ongeveer 20 pagina's tekst excl. afbeeldingen en inleiding en shit zijn enzo, hoeveel woorden gaan er ongeveer op een pagina? 400/500?

Exclusief inleiding? Jullie opzet zal dan wel heel anders zijn dan die van ons want mijn inleiding neemt ongeveer een derde van m'n scriptie in beslag
Oud 18-06-2012, 13:58
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
paar jaar?
Er was twee maanden geleden een eend met kuikens, nu is er een nieuwe eend
Ik dacht dat het dezelfde was! Maar je hebt al heel vaak verteld over eenden die je vanuit je raam zag
Oud 18-06-2012, 13:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Ongeveer 450 (met times new roman, regelafstand 1,5). Maar voor je propedeuse dus? Groot werkstuk voor je P, wij schreven pas in het 3e jaar zulke werkstukken :')

Maar ik ben nu bezig met een vergelijkbaar werkstuk. Qua afmetingen dan, niet onderwerp
Oud 18-06-2012, 14:01
Lorelei
Lorelei is offline
Ik was vorige week bij de tandarts en ze zei dat ik twee piepkleine gaatjes had die 'ooit' verholpen moeten worden. Ze waren niet heel dringend dus als ik wilde kon ik wel even wachten, maar tegelijkertijd was dit wel een goed moment om het te laten doen omdat ze nog vrij oppervlakkig waren en daarmee makkelijk en pijnloos om te vullen. Dus ik heb toen een nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag. En dus ging ik vandaag naar de tandarts. Ik had nog nooit gaatjes gehad dus ik wist ook niet precies wat er ging gebeuren maar ik lag daar op zich wel prima in de stoel. De tandarts begint te boren en opeens zegt ze: "Huh??.. Oww.." Dat is dus NIET wat je wil horen als je daar ligt Blijkt dat die twee gaatjes die aan de oppervlakte miniscuul leken van binnen toch zo'n 3x zo groot waren als zij had verwacht. Ik was toch wel blij dat ik niet nog een jaartje had gewacht

Regels voor berichten