Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2012, 14:58
x70l
x70l is offline
Stja, ik hoop dat iemand mij tips kan geven maar ik zal even het hele verhaal uitleggen. Ik ben een jongen van 14 ( bijna 15 ) jaar, en op zo'n dag als vandaag, stralende zon , 28 graden prachtig weer zit ik binnen. Ik ben vrij onzelfverzekerd, ik schaam me heel snel en denk heel snel dat mensen iets van me denken. Opzich maak ik niet moeilijk contact maar veel vrienden heb ik nu ook weer niet , terwijl ik wel goed kan opschieten met vrijwel iedereen. Maar op zo'n dag als vandaag heb ik echt en eenzaam gevoel in me buik , mijn beste maat stuurde vanmorgen een Whatsapp , " ff kijken of ik vandaag naar het strand ga met vrienden " , keek ik op Twitter dat vrijwel iedereen daar heen ging , maar iedereen ging met een vriendengroep , dus ik kon daar wel heen gaan maar met die vrienden van hun die ik bijna allemaal niet ken heb ik er ook niet veel zin in , nu word het de hele week warm en zou ik graag ook wel eens mee willen leuke dingen doen maar niemand vraagt me... Iemand tips waardoor ik misschien wat zelf verzekerder word? Ik heb nu gewoon de hele dag binnen gezeten terwijl iedereen lekker buiten
plezier aan het maken was/is.

Laatst gewijzigd op 28-06-2012 om 15:10.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2012, 15:44
Verwijderd
Je kan toch wel mee met die vriendengroep naar het strand? Ik zie geen rede waarom je niet mee zou kunnen gaan. Je zegt dat je ze niet kent, maar je vrienden kende je eerst ook niet dus je kan die anderen toch leren kennen? Dan heb je én wat te doen én je leert nieuwe mensen kennen. Gewoon vragen of je ook mee mag en als je ziet dat het lukt word je vanzelf zelfverzekerder. Dat word je namelijk niet als je binnen blijft zitten.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2012, 15:48
x70l
x70l is offline
Maar ze hebben mij toch niet meegevraagd?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2012, 15:52
Verwijderd
Maar je beste vriend ging toch mee? Dan kan je hem best terug whatsappen of je ook mee mag omdat je vandaag niks te doen hebt. Dat gebeurt in mijn vriendengroep ook regelmatig.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2012, 15:53
x70l
x70l is offline
Ja hij was de enige die ik ken in die groep is het niet raar voor die andere dan?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2012, 15:55
Verwijderd
Vast niet!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2012, 16:02
x70l
x70l is offline
Stja, het kwam anders niet uitnodigend over toen die vriend van mij dat zei , niet dat hij me niet wil maar hij houd mij en zijn groep liever uit elkaar heb ik gemerkt.

Laatst gewijzigd op 28-06-2012 om 16:13.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2012, 18:59
Pluis
Pluis is offline
Kerel jij vult allerlei gedachten aan voor je vriend terwijl je niet eens weet of hij wel echt zo denkt. Als je het niet vraagt heb je sowieso een nee. En wie weet zitten er wel hele relaxte gasten tussen en breid je je vriendenkring nog een beetje uit.
Oud 28-06-2012, 22:35
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
en op zo'n dag als vandaag, stralende zon , 28 graden prachtig weer zit ik binnen.
Citaat:
Opzich maak ik niet moeilijk contact maar veel vrienden heb ik nu ook weer niet, terwijl ik wel goed kan opschieten met vrijwel iedereen.
Citaat:
mijn beste maat stuurde vanmorgen een Whatsapp , " ff kijken of ik vandaag naar het strand ga met vrienden "
Citaat:
dus ik kon daar wel heen gaan maar met die vrienden van hun die ik bijna allemaal niet ken heb ik er ook niet veel zin in ,
Citaat:
nu wordt het de hele week warm en zou ik graag ook wel eens mee willen leuke dingen doen maar niemand vraagt me
Citaat:
Ik heb nu gewoon de hele dag binnen gezeten terwijl iedereen lekker buiten plezier aan het maken was/is
.

Dus, jij hebt een beste vriend die onder zijn vrienden een bericht verspreidt dat ie wil afspreken om naar het strand te gaan. Dat is dus een uitnodiging. Niet specifiek aan jou gericht, maar óók aan jou.
Jij zegt dat je makkelijk vrienden maakt, maar je hebt geen zin om allemaal onbekende vrienden van vrienden tegen te komen. Vervolgens ga je klagen dat je met dit weer binnen je dag hebt verspild terwijl dat niet had gehoeven. Het is allemaal nogal tegenstrijdig wat je precies wil en zegt.

Verder wat Pluis zegt.
Oud 03-07-2012, 18:20
ThisIsMyName
ThisIsMyName is offline
Stuur op Whatsapp dan gwn terug: Eej maat, ik mag ook wel mee eah, hoelaat gaan we ??
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten