Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat lijkt me helemaal niet 'meevallen'. Tenminste niet voordat het normaal wordt dat jonge meisjes (<12 jaar) op pumps gaan lopen, want volgens mij zijn damesschoenen voor maat 37 oid heel moeilijk te vinden.
Ik vond trouwens wel deze website, ik weet niet of je 'm al kent (het was het eerste zoekresultaat oid) met dus een heel overzicht aan waar kleine maten schoenen verkocht worden. Inclusief webshops, hoewel het zo te zien dan nog steeds zoeken is naar maat 35 (als je daar niet op kunt selecteren/voorsorteren of hoe heet dat). Edit: tijd en SOG over dus wat dingen aangeklikt: Otto. Kun je aanvinken dat je alleen maat 35 wilt, dus scheelt heel veel zoektijd. Ook niet allemaal heel duur oid. Van Haren. Meest betaalbaar, denk ik, hoewel ze er niet echt veel nog hebben in maat 35. Brandos. Kun je ook sorteren op maat, maar ik vind het wel wat duur (maar goed, wellicht dat jij schoenen minder snel wat duur vindt). En het kan dat er iets heeeel leuks tussen de minst dure schoenen zit.
Laatst gewijzigd op 24-05-2012 om 21:33. |
![]() |
|
Heb je e-bay al eens geprobeerd? Als je bijv. Pumps 35 intypt krijg je al een hele lijst met schoenen.
|
ik heb een site gevonden met allemaal winkels/webshops met kleine maten (:
Je moet er maar even op zoeken, succes! http://www.petitefeet.nl/kleinemaatpump.html
|
Bij Clarks verkopen ze schoenen vanaf maat 35!
Ik weet alleen niet of ze er ook leuke pumps verkopen, want ze hebben er soms wel een beetje degelijke schoenen, maar er zitten ook best leuke dingen tussen! Dus je moet maar even kijken op http://www.clarks.eu/ ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik was vorige week ook opzoek naar een paar pumps, en ben uiteindelijk op een nieuwe site, Stylight uitgekomen die ik nog niet kende. Eerst zag ik door de bomen het bos niet meer, maar toen ben ik gaan filteren en heb uiteindelijk mijn droom pumps van lollypop gevonden en ze waren nog in de aanbieding ook!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |