Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2012, 04:03
Dice94
Dice94 is offline
Ik voel me vaak 2e keus, ben aardig sociaal ingesteld maar telkens als ik met een meid praat en er komt een andere gozer bij krijg ik het gevoel alsof alle aandacht naar een andere gast gaat en niet meer naar mij.

Ik krijg het gevoel dat ik dan net zo goed kan weglopen en weer met iemand anders kan gaan praten.

Het is simpel uitgelegd maar een vervelend probleem voor me, iemand tips om dit te verwerken, veranderen of accepteren?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2012, 04:30
Vowel
Vowel is offline
Over wat voor situaties hebben we het nu?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2012, 07:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Inderdaad, gaat dit om 1 meid? Of om altijd, alle meiden en alle jongens? Mensen hebben regelmatig de neiging een enkele situatie uit te vergroten tot 'altijd' en 'overal'.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2012, 08:52
Verwijderd
ja, heb ik ook wel is moet je je niks van aantrekken ik heb het een keer gevraagt of dat zo was aan een meisje en het bleek helemaal nit zo te zijn , dus niks van aantrekken en gewoon verder praten.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2012, 10:10
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik weet niet hoe je dat kan veranderen, maar je kunt beginnen door je in elk geval niet weg te laten jagen. Als er een meisje is met wie je graag wil praten moet je je niet laten wegjagen omdat er een andere jongen bij komt die daar 'beter' in is. Probeer gewoon jezelf in het gesprek te houden, niet alleen door zo nu en dan instemmend iets te zeggen maar stel ook vragen aan dat meisje en dan kan zij jou beantwoorden enzovoort.

Ik had (heb?) ook wel eens dat ik met een jongen in gesprek ben en en die opeens verwikkeld raakt in gesprek met een vriendin van mij als die erbij komt staan, en dan opeens lijk ik totaal overbodig, dus ik weet hoe vervelend het voelt. Gewoon proberen je erin te houden.
Oud 30-06-2012, 17:28
Dice94
Dice94 is offline
Thanks! Ja het is eerder een algemeen probleem waar ik regelmatig last van hebt en dan vooral met dames.
Ik ben prima sociaal ingesteld en kan makkelijk met mensen praten maar ik vind het intimiderend als er een andere gozer bij komt staan, maakt dus niet uit wie het is waarmee ik aan het praten was maar ik voel me inderdaad dan snel 'overbodig'.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2012, 17:31
Verwijderd
Laat die andere dude er lekker bij staan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten