Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2012, 22:55
deion
deion is offline
Ik heb 0 onvoldoendes op mijn rapport. maar heb een O voor het handelingsdeel van wasp. In ons pta staat dat we 4 wasp toetsen moeten krijgen maar we hebben er maar 3 gehad. Ze zeggen ik had dan vaker moeten herkansen. Maar het handelingsdeel is niet eens goed uitgevoerd door de school. ben ik nu toch over naar 5 havo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2012, 22:57
Verwijderd
Stel je vraag aan je school? Je mentor, een afdelingsleider of de decaan? Mochten ze problemen maken, dan kun je bij hen aangeven dat het niet goed is uitgevoerd en je hier niet op blijft zitten, al neem je het mee tot het schoolbestuur. Waarschijnlijk komt het dan neer op een aanvullende opdracht terwijl de rest al aan het zwembad ligt.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2012, 23:08
Verwijderd
Neem contact op met de docent. Vraag wat je moet doen om het handelingsdeel te voldoen. Licht ook je mentor in. Lost dit de situatie niet op, dan stap je naar de afdelingsleider, en of de decaan. Geef aan dat je moeite doet en het probeert en het niet terecht is, school zat verkeerd. Lost dit de zaken nog steeds niet op, dan ga je weer een stap verder en desnoods dreig je in een nette brief de inspectie in te lichten hierover.

Het heeft weinig zin het hier te bespreken, vraag het aan je mentor want mensen hier kunnen ook niet zoveel erover zeggen, hoe jouw school oordeelt en hieraan vasthoudt.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2012, 23:12
deion
deion is offline
bedankt voor het antwoord en hopelijk mag ik over.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2012, 08:46
Verwijderd
Waarom haal je je post tussen die twee van mij weg?

Succes ermee.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2012, 16:03
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Niet om je een slecht gevoel te geven, maar handelingsdelen moeten toch altijd voldoende zijn voor je over mag? Bij ons is dat wel zo. Je moet alles afgerond hebben en alles moet voldoende zijn, anders kunnen ze je niet over laten gaan ..
Met citaat reageren
Oud 06-07-2012, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Niet om je een slecht gevoel te geven, maar handelingsdelen moeten toch altijd voldoende zijn voor je over mag? Bij ons is dat wel zo. Je moet alles afgerond hebben en alles moet voldoende zijn, anders kunnen ze je niet over laten gaan ..
Maar meestal geven ze je liever een inhaal-opdracht dan dat ze je laten zitten op een handelingsdeel.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 15:21
deion
deion is offline
Citaat:
ja dat is zo maar in ons pta stond dat we 4 wasptoetsen moesten krijgen we kregen er maar 3.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten