Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2012, 00:23
Beau-xoxo
Beau-xoxo is offline
Hallo allemaal!

Ik ben 20jaar oud &heb na het behalen van mijn vmbo-t, 3 opleiding gevolgd.
Hierna ben ik gaan werken &dit beviel mij wel.
Ik ging samenwonen, maar door ziekte kon ik helaas niet meer werken &besloten mijn vriend en ik uit elkaar te gaan...&nu woon ik weer bij mijn ouders!

Met de diploma's die ik heb behaald wil ik eigenlijk niet echt iets gaan doen, omdat ik het niet leuk genoeg vind.
Nu heb ik een tijdje zitten denken &bedacht ik mij dat ik natuurlijk eventueel ook weer naar school zou kunnen..
Ik hoef mij nu namelijk niet druk te maken over een huis wat ik moet betalen!

Na een hoop nadenken &rondneuzen lijkt het mij heel erg leuk om de opleiding: 'Allround brood- &banketbakker' te gaan doen.
Omdat ik er nog niet helemaal uit ben, ben ik nog informatie aan het zoeken.

Nou is mijn vraag: 'Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de bakkersopleiding?' (het liefste iemand die allround heeft gevolgd)

Ik kom zelf uit Utrecht en zag dat het ROC in Leusden & het IDcollege in Gouda het dichtstbij was voor mij..
Heeft er iemand op een van deze scholen gezeten? (nog mooier is iemand die een bakkersopleiding daar heeft gevolgd)

Ik zou graag jullie ervaring horen! positief of negatief, bol of bbl, allround of niet allround etc.
Ook als je geen bakkersopleiding hebt gevolgd hoor ik graag je ervaring met deze scholen.

Hoop dat iemand mij kan helpen

Alvast bedankt,

Liefs,

Beau Nicole
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2012, 11:22
Analeigh
Analeigh is offline
Heey Nicole,

Ik wilde even te vragen of je al beslist hebt wat je nu gaat doen. En of je eventueel al wat meer informatie hebt gevonden over deze opleiding.

Ik heb namelijk vorig jaar mijn diploma secundair onderwijs behaald. Ik heb toen een jaar lang aan het zoeken geweest om iets verder te studeren en had me dan uiteindelijk ingeschreven voor kleuteronderwijs. Uiteindelijk bleek dit toch niets voor mij te zijn. Nu zit ik opnieuw met hetzelfde probleem als vorig jaar.
Ik zou eventueel wel kunnen gaan werken, maar ik heb nu niet echt een diploma en ik wilde dolgraag eentje behalen.
Nu was ik laatst aan het denken om misshien een bakkeropleiding te volgen, pattiserie, ...

Dus daarom wilde ik je vragen of jij er ondertussen al uit bent, of jij al meer informatie hebt gevonden.

Alvast bedankt
Groetjes Analeigh
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten