Hallo allemaal!
Ik ben 20jaar oud &heb na het behalen van mijn vmbo-t, 3 opleiding gevolgd.
Hierna ben ik gaan werken &dit beviel mij wel.
Ik ging samenwonen, maar door ziekte kon ik helaas niet meer werken &besloten mijn vriend en ik uit elkaar te gaan...&nu woon ik weer bij mijn ouders!
Met de diploma's die ik heb behaald wil ik eigenlijk niet echt iets gaan doen, omdat ik het niet leuk genoeg vind.
Nu heb ik een tijdje zitten denken &bedacht ik mij dat ik natuurlijk eventueel ook weer naar school zou kunnen..
Ik hoef mij nu namelijk niet druk te maken over een huis wat ik moet betalen!
Na een hoop nadenken &rondneuzen lijkt het mij heel erg leuk om de opleiding: 'Allround brood- &banketbakker' te gaan doen.
Omdat ik er nog niet helemaal uit ben, ben ik nog informatie aan het zoeken.
Nou is mijn vraag: 'Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de bakkersopleiding?' (het liefste iemand die allround heeft gevolgd)
Ik kom zelf uit Utrecht en zag dat het ROC in Leusden & het IDcollege in Gouda het dichtstbij was voor mij..
Heeft er iemand op een van deze scholen gezeten? (nog mooier is iemand die een bakkersopleiding daar heeft gevolgd)
Ik zou graag jullie ervaring horen! positief of negatief, bol of bbl, allround of niet allround etc.
Ook als je geen bakkersopleiding hebt gevolgd hoor ik graag je ervaring met deze scholen.
Hoop dat iemand mij kan helpen
Alvast bedankt,
Liefs,
Beau Nicole
|