Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2012, 09:28
honnepon88
honnepon88 is offline
Beste allemaal,

Sinds kort is er sprake hier op mijn werk dat ik via hun een opleiding mag gaan volgen zodra ik (als alles goed gaat natuurlijk) een vast contract mag tekenen in november.

Zelf heb ik het aangegeven dat ik inderdaad van plan was om een HBO opleiding te gaan volgen, maar doordat ik het finacieel niet redde dat ik eerst ben gaan werken. Toen kwam mijn manager er dus mee dat het onder voorwaarden natuurlijk het via hun geregeld kan worden.

Nu is mijn vraag waar ik het best een opleiding tot officemanager kan gaan volgen? Ik heb tot nu toe gekeken bij Schoevers, maar dat is alleen associate degree en bij NCOI heb ik gekeken en tot nu toe ben ik daar wel te spreken over. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee om ken je missschien iemand?

Zijn er nog andere mogelijkheden waar ik misschien nog niet aan gedacht heb?

Graag hoor ik het van jullie!

Groetjes,

Laatst gewijzigd op 10-07-2012 om 09:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2012, 15:12
brands
brands is offline
Ik zeg maar zo. Google is your friend. Als ik de opleiding office manager intoets in google geeft hij de volgende mogelijkheden om jouw opleiding te doen, namelijk via de volgende instellingen. Zie daarvoor de link. klik

Misschien er over nagedacht om het in een variant van deeltijd ('s avonds) of duaal (3 dagen werken en 2 dagen school). Overigens heb ik geen idee waar je woont en wat je vooropleiding is.

Ik heb verder geen ervaring met schroevers en/of NCOI, misschien anderen hier wel.
Reageren

Regels voor berichten