![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Mijn sekspartner vertrok 2 weken geleden voor een jaar naar Colombia. De laatste nacht dat we samen waren hebben we XTC gebruikt. Je emotie en fysieke gevoelens worden enorm sterk. De aantrakingen, verbondenheid, liefheid maar vooral geilheid waren geweldig. We hebben urenlang seks gehad en het was een hele fijne ervaring.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik logeerde op Terschelling bij mijn beste maat en zijn ouders, ze hadden daar een zomerhuisje bij de Zeevaartschool in de buurt. Mijn maat had ook zijn vriendin bij zich, zij sliepen in een kamertje naast de ouderslaapkamer. Door omstandigheden moesten zijn ouders vroeger naar huis terug dan gepland. Wij bleven met ons drieën zodoende nog een paar dagen achter. Mijn maat en zijn vriendin 'verhuisden' naar de ouderslaapkamer, waar ze meer ruimte hadden en een groter bed..;-) De laatste avond dronken we wat meer dan we gewend waren, het was erg warm en we hadden niet veel meer aan. Zij begonnen toen wat te vrijen en het eindigde met ons drieën op het grote bed. Ik heb toen voor het eerst volledige sex gehad met een meisje. Om nooit te vergeten!
|
![]() |
|
En zolang ze het zelf wilde, en ze niet gedwongen werd dan moet ze er lekker van genieten... is misschien wat jong voor een man van 26 maar dat mag iedereen zelf weten
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic #115 Heksjuh | 495 | 09-12-2007 18:03 | |
Algemene schoolzaken |
Ontgroening JNR | 235 | 04-05-2007 12:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |