Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2012, 01:23
Rikje18
Rikje18 is offline
Ik ben dus nu met dat nieuwe meisje bezig en heb haar uitgevraagd, ze heeft ja gezegd.
En nu vraag ik me dus af, hoe begin je met zoenen?
Ik bedoel, wat is het goeie moment om haar te zoenen als ik bv in de bioscoop met haar zit of met haar ga zwemmen.
Ik wil een goeie timing of juist expres een niet goeie timing maar het moet wel zo zijn getimed dat ik niet weg word geduwd of zo, ik vind het zoiezo best wel moeilijk de eerste stap te zetten en ik weet niet hoe ik het de eerste keer geflikt heb.
Alvast bedankt,

-Rik

p.s. geen "je hoeft niet meteen de eerste date te zoenen" reacties dat snap ik ook wel maar ik wil het zelf gewoon om te zien of ik der echt leuk vind.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2012, 06:01
Verwijderd
Gewoon heel veel oefenen, dan komt het allemaal helemaal goed Je kunt beginnen als je denkt dat zij er ook wel zin in heeft. Dat kun je vast wel aan haar lichaamstaal merken. Succes!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 06:53
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Als je eerst een arm om haar middel hebt en haar een beetje naar je toetrekt zodat jullie gezichten dicht bij elkaar zijn zal ze in elk geval al kunnen voelen aankomen dat je haar wil gaan zoenen. Als je haar vlak voor je haar gaat zoenen haar nog even in de ogen kijkt weet ze waarschijnlijk al genoeg.
Maar je moet vooral proberen er niet over na te denken, als zij jou ook leuk vindt komt het vanzelf goed.
Oud 16-07-2012, 11:57
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Het klinkt misschien wat makkelijk, maar op dat moment merk je dat vanzelf wel. Op een gegeven moment is het moment daar en zoen je elkaar. Dat zie je niet echt aan bepaalde dingen, maar er hangt dan een bepaalde sfeer die je eigenlijk allebei wel voelt. Komt goed!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 14:05
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Citaat:
Het klinkt misschien wat makkelijk, maar op dat moment merk je dat vanzelf wel. Op een gegeven moment is het moment daar en zoen je elkaar. Dat zie je niet echt aan bepaalde dingen, maar er hangt dan een bepaalde sfeer die je eigenlijk allebei wel voelt. Komt goed!
Hier ben ik het mee eens. Je moet het niet gaan timen, just let it happen
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 13:24
Rikje18
Rikje18 is offline
Maar het gebeurd bij mij nooit "zo maar".
Kan aan me uiterlijk liggen of charmes maar het wil vaak gewoon niet..
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 13:27
Verwijderd
Gewoon doen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 14:47
Verwijderd
inderdaad, je kunt toch nooit de situatie creëren die wij jou voorschrijven. Doe het gewoon ! Natuurlijk niet op haar toelopen en dan opeens beginnen met zoenen, maar sla je armen om haar heen, knuffel haar en je voelt vanzelf wanneer het juiste moment zich voordoet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten