Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2012, 19:47
stressballetje
stressballetje is offline
Ik ben een jongen van 18 en heb een vrij hoge stem. Wel lager dan een meisjesstem, maar te hoog voor een echte mannenstemstem.
Mijn vraag is: is dit een afknapper voor een relatie? Vinden meisjes dit erg? Zo ja, hoe erg?
Of heb ik nog gewoon net zoveel kans op een meisje als 'normale' jongens?

Edit: Verhelpen van hoge stem is waarschijnlijk niet mogelijk, en het ligt er niet aan dat ik niet ver genoeg ontwikkeld ben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2012, 20:57
Diamera
Diamera is offline
'Vrij hoog' klinkt niet als een echte afknapper. En of meisjes dat erg vinden, hangt natuurlijk af van het meisje Ik persoonlijk vind een opvallend diepe mannenstem juist vaak geweldig. Maar goed, het is niet alsof ik een leuke lieve jongen zou laten lopen vanwege een wat hogere stem Ik weet natuurlijk niet hoe je stem precies klinkt, maar ik denk dat meisjes in het algemeen die mening delen, en je hebt vast ook meisjes die dat júíst leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 21:17
Em.
Em. is offline
Nou, als dat álles is. Volgens mij ben je wel wat pietluttig als je door zoiets geen relatie met iemand wil. Hoewel ik een lagere stem ook aantrekkelijker vind, maar ach. Er is niemand die alles combineert wat het meest aantrekkelijk is (en was-ie er wel, dan zag hij mij toch niet staan ).
Oud 11-07-2012, 21:19
stressballetje
Citaat:
Ik weet natuurlijk niet hoe je stem precies klinkt
Geen kinderstem, maar wel te hoog. En mijn stem kraakt af en toe een beetje. Voor de rest niet bijzonder ofzo.

Citaat:
en je hebt vast ook meisjes die dat júíst leuk vinden.
Dat geloof ik niet
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 21:34
Verwijderd
zolang je stem niet gay klinkt of als je stem absurd hoog is ( zoals http://www.youtube.com/watch?v=Q4iyvkpq9eM , met alle respect voor de man, gewoon een voorbeeld), dan komt 't wel goed
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 21:40
Verwijderd
Citaat:
n het ligt er niet aan dat ik niet ver genoeg ontwikkeld ben.
Maar ontwikkel je je wel nog verder dan? Want als dat zo is, hoef je je nergens druk om te maken en heb je over een jaar of wat een heel andere stem

Verder zou het mij niet zo bijzonder veel uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 21:41
Verwijderd
Mijn vriend heeft ook een vrij hoge stem voor een man. Als ik eerlijk ben moest ik er wel aan wennen (maar ik kende hem al via internet en had daardoor ook al (andere) verwachtingen), maar het kan echt geen dealbreaker zijn.

Een stem kan door allerlei redenen nog lager worden, zeker als je pas 18 bent. Maak je maar niet teveel zorgen hierover Hier is belangrijker dat je gewoon lief voor meisjes bent en echt bij haar past.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2012, 18:40
stressballetje
Bedankt voor jullie antwoorden
Ik dacht zelf namelijk dat het wel een afknapper was...
Maar gelukkig valt het dus wel mee
Met citaat reageren
Oud 12-07-2012, 19:02
Verwijderd
Het is een nadeel, maar dat betekent echt niet dat je geen vriendin kunt krijgen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 19:27
Volk
Volk is offline
Ik zou een leuke man niet laten lopen vanwege een stem.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 02:23
SushiMonster
SushiMonster is offline
Natuurlijk is dat niet erg, het gaat erom wat je zegt, niet hoe je stem is. Alle meisjes die hierop afknappen kun je verder gewoon negeren.
Oud 15-07-2012, 15:15
Athene
Athene is offline
ik heb een jongen bij mijn in de klas die echt een hele hoge meisjesstem heeft (hoger dan de meisjes) maar daar is iedereen zo aan gewend. op een gegeven moment valt het echt niet meer op (alleen voor nieuwe, maar die zijn er snel aan gewend) dan zou het raar en opvallend zijn als je opeens een lage stem krijgt.
nee als je een leuke jongen bent, maakt het niet uit of je een hoge stem hebt. don't be so insecure honey!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 15:37
Verwijderd
Ik vind het wel een enorme afknapper als mannen zichzelf hebben aangewend om met zo'n hese kopstem te praten, dat doen sommige mannen. Maar als dat het geval is, helpt logopedie wel. Een stem die van nature hoog is, vind ik geen afknapper.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 14:07
Verwijderd
Whisky drinken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten