Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Z'n ouders zijn wel oké.. daar voel ik me wel bij op me gemak. Maar zijn hele familie.. tsja, die ken ik amper.. natuurlijk wel es gezien enzo maar kvoel me er niet bij op me gemak.. kvin et ook niet leuk om mee te gaan naar 'n familie feest of wat dan ook..
Z'n vrienden zijn wel oké, daar kan ik het wel mee vinden. Maar af en toe heb ik het idee dat ze mij niet zo oké vinden. Had een vriendin tegen m'n vriend gezegd 'kan je niet beter iemand gaan zoeken van je eigen leeftijd' blablabla, van dat soort dingen.. Terwijl ze wel allemaal heel aardig tegen mij doen. Beetje dubbele gedachtes dus..
|
![]() ![]() ![]()
|
Als ik bij mn vriend ben zie ik natuurlijk zn moeder (met zn vader heeft tie geen contact...). Verder woont zijn broer al uit huis, die heb ik 3 x gezien (zijn vriendin 2x). En verder komt familie niet echt over de vloer daar volgens mij, dus die ken ik niet.
Zijn beste vriend + vriendin heb ik 1 x gezien. ![]()
|
![]() |
Ik vind zijn familie tof. Ze zijn aardig en leuk en ik voel me er prima op mijn gemak. Zijn oudste zus -van 30- gaat zelfs met ons mee op stap, houdt ook van metal enzo. Zij is echt supercool, maar de rest van zijn familie is ook te gek, hele gezellige,'normale' mensen. Ja, ik ben er blij mee!
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben nog nooit meegeweest naar familie maar heb wel al veel van de familie gezien daar thuis. Toen ik met hem ging was namelijk zijn zus en zijn vader een keer jarig. Ik vond het zeker gezellig. Ehmzz de familie heb ik al gelijk in de eerste maand dat we gingen gezien. Zijn ouders zag ik al gelijk de 2e dag en ook die vind ik heel spontaan en gezellig. Zijn broertje is een vriend van mij dus daar kan ik ook goed mee opschieten. Zijn zus en haar vriend vind ik ook ech super aardig en zijn kleine zusje is schattig ![]() Zijn vrienden zijn leuk in omgang met mij. Ben zelfs met zijn groep mee naar Lowlands gweest. Wat ook erg leuk is dat twee van mijn vriendinnen met 2 van zijn vrienden gaan ![]() Toen mijn zus jarig was, was hij er ook en heeft hij veel van de familie gezien... mijn oma gelijk een vage reactie: "Zijn alle jongens nou zo knap als jou in Venray?" ![]() ![]() maja.. dat was het zo ong ![]()
|
[QUOTE]PardonMe schreef:
[B]Zijn jullie al eens meegeweest naar de familie van je vriend/vriendin? Na hoelang verkering? Wat vind je van zijn/haar familie en voel jij je daar op je gemak of juist helemaal niet? Ga je mee naar familiedagen..?. enz enz.. En hoe gaan zijn/haar vrienden/vriendinnen met jou om? Gooi het eruit ![]() Ik heb zijn moeder twee dagen voordat we iets kregen ontmoet ![]() ![]()
|
![]() |
Ik ben meerdere keren met hem mee geweest naar zijn familie of naar vrienden van zijn ouders en hem. En hij is ook vaak zat met ons meegeweest als we naar iemand toegingen ofzo. Maar naar verjaardagen en andere feesten enzo gaat een beetje moeilijk aangezien hij in Italië woont en ik hem (helaas) dus niet zomaar mee kan nemen naar de verjaardag van m'n oma ofzo.
|
![]() |
|
Bij Mij:
ik ontmoet zijn ouders al naar een week.. op een vrijdag..24 november in 2000 om precies te zijn.. want hij had (wat achteraf een smoesje bleekt te zijn) gezegt dat ie een feestje had met vrienden.. om gewoon te stappen enzo... en vroeg of ik mee ging omdat die vrienden ook hun vriendinnen mee namen.. nou die dag om zes uur zou ik opgehaald worden.. hij was tien minuten te laat hehehe.. we gingen met de fiets ik achterop.. *zucht* naar zijn huis... en ik kwam daar binnen een heel mooi huis nog steeds hoor.. ![]() ![]() ik heb een vrij goeie band met me schoonouders.. en ik zijn moeder aardig wat gemeen.. ![]() ik heb zijn familie ook een week later ontmoet bij een feest van zijn oom.. ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ff invullen please... ladys yannickboy2 | 30 | 16-08-2010 23:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |