Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2002, 13:47
PardonMe
PardonMe is offline
Zijn jullie al eens meegeweest naar de familie van je vriend/vriendin? Na hoelang verkering? Wat vind je van zijn/haar familie en voel jij je daar op je gemak of juist helemaal niet? Ga je mee naar familiedagen..?. enz enz..

En hoe gaan zijn/haar vrienden/vriendinnen met jou om?
Gooi het eruit

Bij mij;
Ik heb les gehad van zijn vader en zijn jongere broer kende ik al langer, was een vriend van mij, dus ik kwam wel eens bij hen thuis.. Nu ga ik inmiddels 7 maanden met hem en kon natuurlijk regelmatig bij hen thuis.. Het is echt een super leuk gezin bij hun en ik kan met zijn 2 broers goed opschieten.. Dat zijn vader een leraar bij mij op school is, is wel grappig, mijn broertje heeft nu zelfs les van hem..

Bij verjaardagen heb ik de familie ontmoet, hele gezellige mensen allemaal! en toen we 5 maanden gingen mocht ik mee naar de receptie van een bruiloft.. En over 3 weken mag ik weer mee naar een bruiloft..

Met zijn vrienden kan ik ook goed opschieten. Ik ben dan wel een stuk jonger dan zij (ik ben 16 en zij zijn zojuist de 20 gepasseerd) maar ze doen altijd ontzettend leuk en behandelen me als een gelijke..
kvoel me ook altijd goed op mn gemak bij hen, en heb eigenlijk altijd wel een leuke avond
Oud 02-09-2002, 14:19
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
Zijn jullie al eens meegeweest naar de familie van je vriend/vriendin? Na hoelang verkering? Wat vind je van zijn/haar familie en voel jij je daar op je gemak of juist helemaal niet? Ga je mee naar familiedagen..?. enz enz..

Gooi het eruit

Ik kom eigenlijk al vanaf het begin bij hem thuis.
Zijn familieleden (ooms, tantes e.d.) heb ik een paar keer gezien, ik denk dat we een maand of twee samen waren toen ik voor het eerst familie heb ontmoet. Zijn familie is erg leuk, iig het deel dat ik gezien heb. Heel aardige mensen.

Ik voel me op mijn gemak bij hem thuis, maar dat is niet zo moeilijk als je er negen maanden lang bijna ieder weekend bent
Hij heeft een paar zusjes. Met de een heb ik meer te bespreken dan met de ander, maar ze zijn allemaal leuk.
Ehmm, ik geloof niet dat zij het fenomeen familiedag kennen, maar als er zoiets zou zijn, zou ik wel mee gaan.

Zijn vrienden gaan gewoon met me om. De meesten zijn even oud of een paar jaar ouder dan ik. De een ligt me meer dan de ander, maar het zijn allemaal wel aardige mensen. Ik voel me er wel redelijk op mijn gemak, maar ze zijn nog niet eigen. Dat ligt aan mij -ik heb erg lang nodig om mensen te leren kennen en ze te gaan beschouwen als vrienden- en aan het feit dat sommigen van hen gewoon niet mijn type zijn.

Laatst gewijzigd op 02-09-2002 om 14:31.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 14:28
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Z'n ouders zijn wel oké.. daar voel ik me wel bij op me gemak. Maar zijn hele familie.. tsja, die ken ik amper.. natuurlijk wel es gezien enzo maar kvoel me er niet bij op me gemak.. kvin et ook niet leuk om mee te gaan naar 'n familie feest of wat dan ook..

Z'n vrienden zijn wel oké, daar kan ik het wel mee vinden. Maar af en toe heb ik het idee dat ze mij niet zo oké vinden. Had een vriendin tegen m'n vriend gezegd 'kan je niet beter iemand gaan zoeken van je eigen leeftijd' blablabla, van dat soort dingen.. Terwijl ze wel allemaal heel aardig tegen mij doen. Beetje dubbele gedachtes dus..
Oud 02-09-2002, 14:44
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
nouw uhmm ik losjeer altijd al bij mijn vriendin genaamd sjantal, dus ik ken der familie/gezin al wel heel goed vinnik, en ik vind se ook wel allemaal aardig enzow ook aardige oudertjes heb ze. en de rest van der familie heb ik wel zo ongeveer allemaal ontmoet op vierjaardagen enzow en bezoekjes,, ik ken se nie zow heel goed maar, ach ze zijn wel aardig allemaal
Oud 02-09-2002, 17:48
Signy
Signy is offline
Als ik bij mn vriend ben zie ik natuurlijk zn moeder (met zn vader heeft tie geen contact...). Verder woont zijn broer al uit huis, die heb ik 3 x gezien (zijn vriendin 2x). En verder komt familie niet echt over de vloer daar volgens mij, dus die ken ik niet.
Zijn beste vriend + vriendin heb ik 1 x gezien.
Oud 02-09-2002, 19:53
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vind zijn familie tof. Ze zijn aardig en leuk en ik voel me er prima op mijn gemak. Zijn oudste zus -van 30- gaat zelfs met ons mee op stap, houdt ook van metal enzo. Zij is echt supercool, maar de rest van zijn familie is ook te gek, hele gezellige,'normale' mensen. Ja, ik ben er blij mee! Hij kan ook goed met mijn familie opschieten, dus dat zit ook wel snor.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 20:24
SuperS
SuperS is offline
ben wel eens mee geweest ja, verjaardag geloof ik

ik vind er geen donder aan maarja... ook zo lullig als je niet gaat he
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 23:10
Verwijderd
Ik kwam daar vanaf het begin. kon ook goed met zn ouders opschieten.. ben alleen heel onzeker dus zei niet zoveel... en toen ik er gewend aan werd en wat meer begon te openen ging het uit
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 09:15
Verwijderd
kweet nie meer na hoe lang ik precies zijn ouders ontmoete, maar was wel redelijk snel denk ik. toen we 3 maanden hadden gingen we naar parijs met zijn ouders.
ze zijn heel relaxed
hij ontmoete mijn ouders geloof ik al na 2 weken.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 11:55
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
PardonMe schreef:

Gooi het eruit

ehmzzz ik ga nu voor de 2e keer met mijn vriend.. dus ik kijk eigenlijk net alsof het gewoon is "doorgelopen"....

Ik ben nog nooit meegeweest naar familie maar heb wel al veel van de familie gezien daar thuis. Toen ik met hem ging was namelijk zijn zus en zijn vader een keer jarig. Ik vond het zeker gezellig. Ehmzz de familie heb ik al gelijk in de eerste maand dat we gingen gezien.
Zijn ouders zag ik al gelijk de 2e dag en ook die vind ik heel spontaan en gezellig.
Zijn broertje is een vriend van mij dus daar kan ik ook goed mee opschieten.
Zijn zus en haar vriend vind ik ook ech super aardig en zijn kleine zusje is schattig

Zijn vrienden zijn leuk in omgang met mij. Ben zelfs met zijn groep mee naar Lowlands gweest. Wat ook erg leuk is dat twee van mijn vriendinnen met 2 van zijn vrienden gaan

Toen mijn zus jarig was, was hij er ook en heeft hij veel van de familie gezien...
mijn oma gelijk een vage reactie: "Zijn alle jongens nou zo knap als jou in Venray?" (ofzoiets )

maja.. dat was het zo ong
Oud 03-09-2002, 13:17
Hukkie
Hukkie is offline
[QUOTE]PardonMe schreef:
[B]Zijn jullie al eens meegeweest naar de familie van je vriend/vriendin? Na hoelang verkering? Wat vind je van zijn/haar familie en voel jij je daar op je gemak of juist helemaal niet? Ga je mee naar familiedagen..?. enz enz..

Gooi het eruit

Ik heb zijn moeder twee dagen voordat we iets kregen ontmoet Ik voel me heel erg op mn gemak bij zijn familie, het zijn echt ontzettend gezellige mensen. Kben ook al een keer meegeweest op een soort familie-uitje naar Gran Dorado (Canal+ rood en blauw ), 3 dagen. Zijn opa en oma (ook heel lief) waren zoveel jaar getrouwd en ik mocht mee. We hadden toen een maand geloof ik.
Oud 04-09-2002, 16:25
Piccola
Piccola is offline
Ik ben meerdere keren met hem mee geweest naar zijn familie of naar vrienden van zijn ouders en hem. En hij is ook vaak zat met ons meegeweest als we naar iemand toegingen ofzo. Maar naar verjaardagen en andere feesten enzo gaat een beetje moeilijk aangezien hij in Italië woont en ik hem (helaas) dus niet zomaar mee kan nemen naar de verjaardag van m'n oma ofzo.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 19:09
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
uhm, mijn ex heb ik na 2 weken al meegenomen naar een familie feest haha. dat ging allemaal gewoon heel snel.

mijn vriend van nu heeft mijn ouders nog wel gezien. k de zijne nog niet.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 14:56
girl18
girl18 is offline
Bij Mij:

ik ontmoet zijn ouders al naar een week.. op een vrijdag..24 november in 2000 om precies te zijn.. want hij had (wat achteraf een smoesje bleekt te zijn) gezegt dat ie een feestje had met vrienden.. om gewoon te stappen enzo... en vroeg of ik mee ging omdat die vrienden ook hun vriendinnen mee namen.. nou die dag om zes uur zou ik opgehaald worden.. hij was tien minuten te laat hehehe.. we gingen met de fiets ik achterop.. *zucht* naar zijn huis... en ik kwam daar binnen een heel mooi huis nog steeds hoor.. en ik zat natuurlijk de foto op de muren te kijken toen zijn moeder beneden kwam en ik uiteraad doodschrok want op de foto bleek ze heel te jong te zijn ongeveer 30 ofzo maar ze was in het ect 50 hehe maar goed..
ik heb een vrij goeie band met me schoonouders.. en ik zijn moeder aardig wat gemeen..
ik heb zijn familie ook een week later ontmoet bij een feest van zijn oom.. en dat was wel leuk..
Reageren

Regels voor berichten