Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2012, 08:46
Verwijderd
Wat zijn voor jullie dé dingen die je nodig hebt voor het nieuwe schooljaar? Een mooie agenda? Of gewoon een simpele agenda? Of helemaal geen agenda? Een etui met nieuwe potloden/pennen? Nieuwe schriften? Nieuw kaftpapier? Of koop je helemaal niks? En kaft je je boeken zelf of laat je het je ouders doen? Vertel het hier!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2012, 08:49
Verwijderd
Voor mij is een agenda wel echt handig, elk jaar koop ik er dus eentje. Het merendeel van ons huiswerk staat gewoon op internet, maar ik blijf een papieren agenda veel makkelijker vinden omdat ik dat overzichtelijk vind. Het boeit niet hoe hij er van de binnenkant uitziet, als ik er maar in kan schrijven.
Verder doe ik niet aan schriften en heb ik een A5-map die ik heel handig vind. Daar doe ik alles van het hele jaar in waardoor ik mijn schriften niet kwijt kan raken en altijd gewoon alles bij me heb. Kaftpapier is bij ons verplicht, dus dat moet ik ook kopen. Ook markers vind ik handig om bij me te hebben en voor de rest boeit het me allemaal niet zo geloof ik. Pennen/potloden vervang ik gewoon wanneer het nodig is en vervang ik niet aan het begin van het schooljaar.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 09:33
robbie14
robbie14 is offline
ik koop elk jaar een nieuwe agenda van €12,95,meestal van south park ofzo.
ook heb ik nieuwe pennen nodig en kaftpapier.ik ga proberen men ouders de boeken te laten kaften maar ik denk dat ik het zelf moet doen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 10:04
Dasherman
Dasherman is offline
Ik koop altijd doorzichtige folie om mee te (laten) kaften. Ik koop geen etui (want ik neem alleen een pen en een potlood mee om te schrijven), en een agenda van 2 euro oid van de Action. Ik schrijf toch niet in mijn agenda, al houd ik mezelf meestal wel voor volgende week écht alles in mijn agenda te schrijven, maar dat gebeurt natuurlijk niet. Ik schrijf wel in mijn schriften, dus daar moet ik er wel een boel van aanschaffen. Mijn moeder kaft trouwens mijn boeken ^_^
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 10:19
Verwijderd
Ik gebruik gewoon mijn etui inclusief inhoud (potloden, pennen, markers, pritstift, gum, geodriehoek) van vorig jaar, ik koop er meestal wel een doosje van die ultragoedkope pennen bij. Ik heb een hema-agenda gekocht voor 6.25. Mijn boeken moet ik allemaal zelf kaften, dus ik koop ook nog wat kaftpapier. Verder nog een paar schriften en een nieuwe waaiermap, ik had er eentje maar die is kapot gegaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten