Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2002, 11:59
Verwijderd
Hee mensen!!!!!!!

Soms hoor ik wel eens dat een meisje niet kan zoenen hoor trouwens vaker dat jongens het niet kunnen.

Maar leg is uit waarom niet, want zo moeilijk is het toch niet??

Ik zelf zit er niet mee hoor, heb al vaak genoeg complimentjes gekregen maar leg dus is uit waarom een jongen niet kan zoenen. O ja nog een ding als een jongen niet kan zoenen of een meisje dan kan de fout toch ook misschien bij jezelf liggen toch ?

bye bye

thnx nemo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2002, 12:10
Verwijderd
Oefening baart kunst .. I guess

Helaas nog steeds niet uit eigen ervaring *snif*
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 12:11
)Vampje(
)Vampje( is offline
Nou, iemand kan bijvoorbeeld zo zoenen dat ie je bijna opvreet, dat zijn tong zowat in je strot zit. Das niet fijn. Iemand kan je ook totaal onderkwijlen, zodat je de nattigheid bij wijze van spreken van je voorhoofd moet vegen. Iemand kan ook zoenen met zo'n pruilmondje. Dan denk je:"Wanneer begint ie nu?" Das al helemaal erg. Eén keer heb ik met een meisje gezoend, die deed het alleen maar met het puntje van haar tong, dus zonder lippen. Was best irritant, ik durfde niet uit te ademen. Er zijn nou eenmaal weinig mensen die goed kunnen zoenen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 12:21
Starrie
Starrie is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Er zijn nou eenmaal weinig mensen die goed kunnen zoenen.
En ik heb met een van die weinige mensen gezoend Oh hij kon echt geweldig zoenen... *droomt weg*
Oud 13-08-2002, 12:47
Verwijderd
Ik denk dat het meer ligt aan matchen. Mensen zoenen allemaal verschillend en je moet maar net iemand treffen die het lekker vind op dezelfde manier te zoenen als jij. De ene hapt, zeg maar, heel veel lipwerk en een beetje tong; de ander heeft meer zoiets van monden op elkaar en draaien maar (ik ). Als dan de een wil 'happen' en de ander 'draaien', dan zal je van elkaar idd vinden dat je niet lekker kan zoenen.
Je kunt je dus aanpassen of een goeie match zoeken

(jaja, Morgan heeft er een theorie over )

Ik heb trouwens gehoord dat ik wel goed kon zoenen en dat ik niet goed kon zoenen, diegene die vond dat ik goed kon zoenen vond ik ook heel lekker zoenen, die gast die zei van niet vond ik ook niks
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Syphon schreef:
Hee mensen!!!!!!!

Soms hoor ik wel eens dat een meisje niet kan zoenen hoor trouwens vaker dat jongens het niet kunnen.
Dan praat je minder vaak met meiden dan jongens Ik hoor vrijwel alleen maar over jongens die niet kunnen zoenen
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 12:55
Verwijderd
Gelul.

Tenzij iemand een erfelijke afwijking heeft waardoor-ie z'n tong nauwelijks kan bewegen, kan iedereen zoenen. De reden dat mensen soms worden beschuldigd van 'niet kunnen zoenen' is dat ze gewoon hun best niet doen, ze zijn te monomaan bezig. Als je gewoon een beetje afwachtend begint, beetje uitprobeert hoe de ander het doet, en je daarop aanpast, moet het eigenlijk met iedereen wel lekker zijn. Dat is tenminste de theorie. De praktijk is iets anders, omdat er (vooral in cafés en discotheken) nogal eens mensen rondlopen die werkelijk te stom zijn om normaal te kunnen zoenen, die het zien als niet veel meer dan hup, mond open tong erin, even ronddraaien, en klaar. Zo werkt het dus niet.

Oefening baart kunst. Er zijn geen mensen die niet kúnnen zoenen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 13:18
Bauduin
Bauduin is offline
voor degene die erg echt moeite mee hebben ;

ik wil het jullie wel leren
Oud 13-08-2002, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Bauduin schreef:
voor degene die erg echt moeite mee hebben ;

ik wil het jullie wel leren
Het is jammer dat dat zo overduidelijk een geintje is.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 13:20
Bauduin
Bauduin is offline
Citaat:
nare man schreef:

Het is jammer dat dat zo overduidelijk een geintje is.

Naja, het is ook nooit goed hè
Oud 13-08-2002, 14:26
Rioto
Ik heb geen idee hoe het moet ..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 14:46
~Love Angel~
~Love Angel~ is offline
Zoals hier boven al is vertelt het ligt eraan waar jij van houd en die ander ook van houd.
De ene is misschien ander soort zoenen gewend dan jou en daar ga jij dan last van krijgen en dan vind je het niet lekker.
maar hoelanger je met dezelfde zoent hoe beter je komt te weten wat de ene lekker vind zo gaat het steeds beter
Oud 13-08-2002, 15:55
PardonMe
PardonMe is offline
Het is denk ik niet zo zeer dat iemand niet kan zoenen (want wie zegt wat er goed is en wat fout *confused*) maar ik denk het voor de andere persoon niet lekker aanvoelt..
Het is toch elkaar een beetje aftasten met de tong en het juiste ritme, gevoel etc..
Tja als dat niet echt *klopt*, tja dan kan je dat zien als 'niet kunnen zoenen'
Maar in princiepe kan iedereen toch wel zoenen lijkt mij, na een paar keer heb je dat dan wel onder de knie..
Oud 13-08-2002, 16:31
Rioto
wat vinden jullie er van als je op je 17de nog niet gezoend heb ?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 16:37
Mark
Mark is offline
Zoenen is zo ontzettend lekker. Tenminste dat dacht ik na de eerste 4 vrouwtjes. De vijfde die kwijlde me helemaal onder. Het slijm liep over haar kin.

Maar over het algemeen is zoenen geweldig! En ik heb ook al van meerdere gehoord dat ze het lekker vinden om met mij te zoenen.

Mark [- Want zeg nou eerlijk, sex is heerlijk! -]
Oud 13-08-2002, 16:42
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Ik vind dat niet erg ofzo.. Niet iedereen doet dat even snel en iedereen is er op een ander moment pas klaar voor.. voor iedereen is dat gewoon anders..
Oud 13-08-2002, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:
Dan ben je waarschijnlijk ongelooflijk lelijk, of je stinkt.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 16:47
het dappere meisje
het dappere meisje is offline
Citaat:
nare man schreef:

je spreekt uit ervaring??
Oud 13-08-2002, 16:48
Mark
Mark is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Geeft niets!
Oud 13-08-2002, 16:50
BELLEKE
BELLEKE is offline
tja niet of wel kunnen zoenen.. iedereen kan t maar elk legt er een ander ritme of tempo in... ikzelf hou van die zachte innige zoenen en t spreekt me dus niet aan als iemand n snelle tong gaat draaien, bij manier van spreken kan k zeggen 'die kan niet zoenen' maar dat zeg k toch helemaal niet...
x
Oud 13-08-2002, 17:18
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
Het is denk ik niet zo zeer dat iemand niet kan zoenen (want wie zegt wat er goed is en wat fout *confused*) maar ik denk het voor de andere persoon niet lekker aanvoelt..
Ik zou geen betere verklaring kunnen geven...k vin t namelijk nogal arrogant om te zeggen van 'ik kan wel goed zoenen en jij niet'...want het gaat er inderdaad om wat de een lekker vind en de ander juist niet...
Oud 13-08-2002, 17:23
Verwijderd
lijkt mij wel echt erg als je vriendin/vriend niet kan zoenen maar de mijne gelukkig wel
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 17:55
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 18:07
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Maakt idd niets uit..gewoon wachten tot je 'n meisje hebt gevonden en niet de hele tijd dat idee in je hoofd hebben O GOD ik heb nog nooit gezoend 't moet er nu een keer van gekomen! Als je ontspannen bent gaat alles vanzelf. Mijn eerste keer zoenen was ook pas toen ik 16 was en ik ben abslouut niet superlelijk, ik stink evenmin. Het is maar net of je geluk hebt gehad of niet. Je kan er wel helemaal klaar voor zijn om gezoend te worden maar als je niet zo snel iemand vind*
houdt het op! Be patient!

(* = dat wil zeggen dat je weinig kans loopt leuke meisjes tegen te komen, bijv je doet 'n ICT opleiding of er wonen geen leuke meisjes bij je in de buurt, of je doet niet aan sport)

Laatst gewijzigd op 13-08-2002 om 18:10.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 19:05
Fleurop
Fleurop is offline
Ik denk dat dat voor iedereen verschillend is. Het kan best zijn dat ik iemand niet vind kunnen zoenen, terwijl misschien een ander dit wel vind. Het is maar waar je van houd..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2002, 22:19
Rioto
(* = dat wil zeggen dat je weinig kans loopt leuke meisjes tegen te komen, bijv je doet 'n ICT opleiding of er wonen geen leuke meisjes bij je in de buurt, of je doet niet aan sport) [/B][/QUOTE]

w8 ff is begreep je zin niet helemaal , dus als je een ict opleiding doet heb je weinig kans op een chick ? dat heb toch geen ene fok er mee te maken lijkt me
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:
(* = dat wil zeggen dat je weinig kans loopt leuke meisjes tegen te komen, bijv je doet 'n ICT opleiding of er wonen geen leuke meisjes bij je in de buurt, of je doet niet aan sport)
w8 ff is begreep je zin niet helemaal , dus als je een ict opleiding doet heb je weinig kans op een chick ? dat heb toch geen ene fok er mee te maken lijkt me [/B][/QUOTE]

Kerel haha ik ga ict doen, o wat ben ik bang dat ik geen meisje meer kan krijgen.

Maar volgens mij bedoel jij dat er op die opleiding geen leuke meisjes zijn als je het andere bedoeld lach ik je keihard uit.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 01:02
Verwijderd
Citaat:
het dappere meisje schreef:
je spreekt uit ervaring??
Ja
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 08:40
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef:

Ja
Je liegt, als je het over jezelf had...
Oud 14-08-2002, 09:35
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Maypole schreef:

w8 ff is begreep je zin niet helemaal , dus als je een ict opleiding doet heb je weinig kans op een chick ? dat heb toch geen ene fok er mee te maken lijkt me
Ik geloof dat dat enigzins sarcastisch bedoeld was...?
althans zo vat ik het op, ondanks dat er geen smilies staan ofzo.
Ik las het een beetje zo van "mega-computer-nerd" eigenlijk..
Oud 14-08-2002, 10:46
cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
ligt eraan hoe de persoon met wie je zoent zoent. als je allebei wat anders doet, nee dan schiet het niet op. dan vinden jullie vast ook beide van mekaar dat jullie niet kunnen zoenen... als je gewoon met iemand zoent en jullie hebben hetzelfde ritme e.d. dan vind je vast dat die persoon wle kan zoenen. terwijl iemand anders vind dat ie niet kan zoenen...

dus het is heel persoonlijk
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 11:25
Rioto
Citaat:
PardonMe schreef:

Ik geloof dat dat enigzins sarcastisch bedoeld was...?
althans zo vat ik het op, ondanks dat er geen smilies staan ofzo.
Ik las het een beetje zo van "mega-computer-nerd" eigenlijk..
ik doe een ict opleiding maar ben alles behalve een nerd
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:

ik doe een ict opleiding maar ben alles behalve een nerd
me 2 kijk maar op mijn cu2 www.cu2.nl/Denim toch geen nerd???
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 11:38
Rioto
Citaat:
Syphon schreef:

check de mijne ook maar ff dan

www.cu2.nl/Rebbelion
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 11:47
Kirk22
Kirk22 is offline
Ik heb van de laatste 3 meisjes waarmee ik heb gezoend gehoord dat ze nog nooit zo lekker met iemand hadden gezoend.
1 vd 3 kon er eigenlijk best weinig van (weinig beweging en nog minder variatie; erg gespannen en zenuwachtig) en toen vroeg ik "vind je het erg als ik je leer zoenen?" Was voor het eerst dat ik dat voorstelde, ze voind het cool. einde verhaaltje
Oud 14-08-2002, 11:50
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Syphon schreef:

dus als je een ict opleiding doet heb je weinig kans op een chick ? dat heb toch geen ene fok er mee te maken lijkt me
op een ict opleiding zitten weinig vrouwen... vandaar.
Oud 14-08-2002, 11:53
Rioto
Citaat:
Kirk22 schreef:

Toevallig zitten er bij ons wel een hoop , alleen geeneen in m,n klas
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 12:01
Verwijderd
Sja, zoals vele al gezegd hebben hangt het er vanaf wat je zelf lekker vind ja..

Ik heb 1x met iemand gezoend wat echt niet fijn was, maar ook van meerdere mensen gehoord dat zij niet kon zoenen. Maar als je dr dan aan gewend bent en je past je wat aan aan de ander valt het idd altijd wel weer mee. Het was bij haar dat ze hapte, en ik zo steeds tegen dr tanden aan kwam.

Ikzelf hou ook meer van zacht zoenen zeg maar, lief langzaam en zacht.. Maar ik ben eigenlijk uberhaupt niet zo een zoenpersoon, een knuffel doet me echt veeeeeel meer.. ben ik nou raar?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Kirk22 schreef:

Mja, misschien is dat wel waar, maar is dat erg? Je bent toch niet alleen aangewezen op de vrouwen van jouw opleiding. Zo'n school staat ook nog in een stad, en een stad heeft terrassen, kroegen en discotheken...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:
Toevallig zitten er bij ons wel een hoop , alleen geeneen in m,n klas
Als je op een bepaald niveau zit .. worden ze zeer schaars

Ik volg zelf een opleiding tot Software Engineer (HTO) en daarvoor is minimaal vereist dat je goed in Engels en Wiskunde B bent op tenminste HAVO niveau.

Het begint er al mee dat er niet zoveel meisjes goed in Wiskunde zijn Laat staan dat ze graag programmeren.

Ik weet wel dat er meer meisjes MBO ICT doen en dan de administratieve kant op gaan.

Citaat:
nare man schreef:
Mja, misschien is dat wel waar, maar is dat erg? Je bent toch niet alleen aangewezen op de vrouwen van jouw opleiding. Zo'n school staat ook nog in een stad, en een stad heeft terrassen, kroegen en discotheken...
Inderdaad maar niet iedereen is nu bepaald een uitgaanstype.

En of ik stink en lelijk ben, dat laten we maar even in het midden
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 15:48
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Syphon schreef:

oeii nee zeker geen nerd..

mjah kzeg ook nie dat het allemaal nerds zijn hoor..
Oud 14-08-2002, 16:45
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
PardonMe schreef:

mjah kzeg ook nie dat het allemaal nerds zijn hoor..
hehe... nee helemaal niet!!

btw maakt toch geen kont uit dat je op je 17e nie heb gezoend.... de tijd komt vanzelf

kwa dat nie kunnen zoenen... kijk je moet gewoon aan elkaar gewend raken enzo.. want tuurlijk ehbbie verschillende "manieren" ( ).. maar oke... als het vele malen erna nog zo *slecht*¨gaat.. kun je vooor jezelf zoiets opmaken..

ik heb het 1x zo gehad van ja.. als het zo doorgaat vind ik het nie ech kewl meer.. maar oke
Oud 14-08-2002, 17:37
whizzer
whizzer is offline
hangt idd van combinatie af, een meisje zei dat ik verrot zoende terwijl mn girl vind dat ik geweldig zoen........

dusmensen, als iemand zegt dat je niet kan zoenen, dr is nog hoop
Oud 14-08-2002, 17:57
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
nare man schreef:

Dat bedoelde ik dus ook...!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Kirk22 schreef:
Ik heb van de laatste 3 meisjes waarmee ik heb gezoend gehoord dat ze nog nooit zo lekker met iemand hadden gezoend.
1 vd 3 kon er eigenlijk best weinig van (weinig beweging en nog minder variatie; erg gespannen en zenuwachtig) en toen vroeg ik "vind je het erg als ik je leer zoenen?" Was voor het eerst dat ik dat voorstelde, ze voind het cool. einde verhaaltje
Hee kerel wel goeie maar harde opmerking, zou het zelf niet durven te zeggen maar zoen alleen met meisjes die het wel kunnen.....
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:

check de mijne ook maar ff dan

www.cu2.nl/Rebbelion
Gedaan maar kan er niet veel van maken he, paar fotos en dat is het maar zal zeker geen nerd zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 18:36
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Als je op een bepaald niveau zit .. worden ze zeer schaars

Ik volg zelf een opleiding tot Software Engineer (HTO) en daarvoor is minimaal vereist dat je goed in Engels en Wiskunde B bent op tenminste HAVO niveau.

Het begint er al mee dat er niet zoveel meisjes goed in Wiskunde zijn Laat staan dat ze graag programmeren.

Ik weet wel dat er meer meisjes MBO ICT doen en dan de administratieve kant op gaan.

Inderdaad maar niet iedereen is nu bepaald een uitgaanstype.

En of ik stink en lelijk ben, dat laten we maar even in het midden
Denk maar niet dat ik op zo'n meisje val
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 18:37
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

goh echt

maar zie normaal geen daglicht zelden, haha maar i know ga vaak genoeg uit!!!!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 19:16
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
sommige jongens zoenen voor mijn gevoel zonder gevoel. ze gaan als een gek tekeer in je mond en er is niet echt sprake van liefde. zo voel ik dat dus. beetje stom rondjes draaien en je hele mond aflebberen. ik vind t niks!! k heb liever dat een jongen mij een rustig maar tegelijkertijd een opgewonden gevoel geeft tijdens t zoenen. rustig aan dus!!

lief.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 18:28
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
iedereen zoent anders.De ene gewoon misschien op een iets leukere manier dan de andere
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten