Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik zelf heb best een erge vorm van ADD met daarbij ook iets van PDD-NOS ofzo. ik heb dit een goed halfjaar geleden te horen gekregen. maar ik heb geen moeite gehad om het te accepteren.
het veranderd tenslotte niks aan je. het enigste waar het voor zorgt is dat je sommige dingen van je eigen uit beter begrijpt. en makkelijker aan mensen uit kan leggen warom je bepaalde dingen doet. dus eigenlijk zie ik er meer een voordeel in dan een nadeel, |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar hoe heb jij he dan geaccepteerd ? |
![]() |
||
Citaat:
en tsja ik vond er weinig te accepteren aan. ik vond het alleen maar verhelderend. bepaalde eigenschappen van mij werden meteen een stuk duidelijker en verklaarbare dus ik heb er niet echt problemen meegehad. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en bij sommigen mensen kan medicatie meehelpen hiervoor. maar bij sommigen ook weer helemaal niet dus dat is iets wat je voor je eigen uitzal moeten proberen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
nouja waar ik zit krijg je de mogelijkheid. ik zelf heb medicijnen geprobeerd maar ben daar al heel snel meegestopt omdat ik het niks vondt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
of mog je stoppen ? |
![]() |
||
Citaat:
en ja ik heb medicatie geprobeerd en ik vond het niks. ik kon er wel beter door werken maar voelde me er niet goed bij. dus heb ik besloten om het dan maar zonder te doen en op eigen kracht mijn obstakels te overwinnen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Dit heeft me veel inzicht gegeven, hopelijk heb je er wat aan.
http://www.truthcontest.com/entries/...o-what-we-are/
||
Verwijderd
|
Citaat:
nou ik red het nu niet eens op school laat staan als ik ze nooit neem maar als het azo erg was dan neem ik aan dat je ze langer moet nemen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en ja dit is niet makkelijk. ik heb de grootste moeite om mijn school goed te doen. en ze zijn zeer streng op school dus ik heb al 2 jaar de grootste moeite om het jaar te halen. maar ik doe het liever op deze manier dan dat ik me hele persoonlijkheid laat veranderen door de medicijnen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
het is niet zo dat die medicijnen er alleen voor zorgen dat je je opeens goed kan concentreren en dingen niet meer uitstelt. anders had ik ze ook echt nog wel genomen. maar door wat die medicijnen doen veranderd natuurlijk ook je persoonlijkheid. ergens is het wel wat vergelijkbaar met drugs.
het is best lastig uit te leggen hoe het precies gaat. maar dat is iets wat je zelf wel zal merken als je de medicijnen krijgt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar hoe gaat het bij jou nu dan thuis met vrienden als je daar problemen mee had dan , school |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() heb ik ook hoor had de laatste dag voor me portefolio heel veel uitgeprint en er in gedaan ik vind het echt kud dat ik omdat ik niet echt sociaal bent met contacten enzo net net net over ben omdat ik al heel veel dingen had gemaakt van dat jaar |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Hoe wordt er bij julllie op school omgegaan met het kiezen van een studie? Raisa | 13 | 29-06-2016 20:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Help andere jongeren bij het omgaan met kanker! DeEik | 10 | 14-06-2013 20:25 | |
Liefde & Relatie |
Omgaan met ongelijkheid Rerisen Phoenix | 112 | 26-12-2007 12:12 | |
Psychologie |
Psychisch omgaan met pijn Jane says | 21 | 22-01-2006 14:58 | |
Liefde & Relatie |
Hoe omgaan met ouders in scheiding??? kopspijker87 | 2 | 24-03-2004 18:58 | |
Psychologie |
jongens met een meisjesinnerlijk Verwijderd | 36 | 06-10-2002 00:31 |