Twee van mijn vrienden hebben/hadden een blackberry en vinden m beiden erg knudde. Een heeft zijn blackberry nu verkocht en een hyc gekocht. De andere vriend wil ook graag een ander mobieltje.
Moraal van het verhaal: Neem geen blackberry.
Neem geen Blackberry, die zijn niet fijn. Mijn zus heeft er één en loopt er veel op te zeiken. HTC's zijn fijne telefoons Apple moet je sowieso niet kopen.
Dan zal ik de eerste zijn:
Ze komen lekker hard aan met een leuk geluid wanneer je ze in frustratie weggooit omdat je realiseert dat andere smartphones superieur zijn.
maar er is verder geen enkele reden om een bb te verkiezen boven een van de concurrenten.
nou.. privacy is een goede reden. blackberry is de enigste die een gecodeerd netwerk heeft. pings zijn niet te traceren voor de overheid. bij alle andere telefoon merken is dit wel het geval.