Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
foto's komen! (maar eerst mn mobiel even zoeken haha) |
![]() |
|
ik heb er ook rond de 45, en dat vinden ze ook veel, maar dan nog? Zijn er andere gevolgen voor mensen die veel nagellak hebben? niet dus, er is geen verschil tussen mensen met veel en weinig nagellak behalve dat ze meer keus hebben. Dus ik zie het probleem niet.
|
Ach, houdt je van de straat.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik breek even in met een vraag, als het niet mag meldt iemand het maar, ik vind het geen topic waard. Ik lak mijn nagels ook vrij veel en ik gebruik sinds kort ook een base- en topcoat, ter bescherming van mijn nagels en de nagellak. Sinds ik die gebruik, heb ik kleine luchtbelletjes in mijn nagellak zitten als het opdroogt. Tijdens het lakken is dat biet te zien en heel strak, maar als het opgedroogd is zitten er lelijke belletjes in. Iemand een idee hoe dat komt eb wat ik eraan kan doen?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ik zweer bij catrice, omdat die lakjes erg goed bevallen, ze mooie kleuren hebben en het een leuke prijs heeft waardoor ik er veel van kan kopen
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb een tijdelijke oplossing gevonden, ik heb een blogje ontwikkeld, waar ik de aankomende dagen op ga posten,
www.aiek-nailart.blogspot.com (voor iedereen die het interesseert). Laatst gewijzigd op 22-07-2012 om 21:45. Reden: de link klopte niet, x |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en bij catrice lakjes is dat ook lang niet altijd nodig, maar tussen catrice lakje en een ander catrice lakje zit nogal een verschil. maar een 2e laagje vind ik gewoon fijn, dan dekt het zeker goed, en het blijft voor mijn idee langer zitten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|