Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2012, 19:52
aiek
aiek is offline
ik ben aiek, iik ben 14 jaar en heb 56 nagellakjes,

iedereen loopt altijd te zeuren dat dat veel te veel is, maar ik gebruik ze echt allemaal en ik vind nagellak en nail art gewoon superleuk!

is 56 echt teveel?

(ik heb elke dag nagellak op en maak +/- 3x per week een nieuwe nail art)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2012, 21:42
Miekje*
Miekje* is offline
Lekker niks van aantrekken, het is toch gewoon je hobby? Wat kunnen mensen toch zeuren.
Oud 12-07-2012, 21:44
synthetisch
synthetisch is offline
als je het over 4 jaar niet meer leuk vind kan je er altijd nog een auto mee lakken.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2012, 21:52
Prospect
Prospect is offline
Citaat:
als je het over 4 jaar niet meer leuk vind kan je er altijd nog een auto mee lakken.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2012, 21:53
icetea296
icetea296 is offline
Citaat:
hahahahahaha
Met citaat reageren
Oud 12-07-2012, 22:51
Verwijderd
Ik vind 56 veel, ik zit op ongeveer tien, vijftien en dat vind ik al veel Maar - als jij er blij van wordt en je vindt het tof om te doen, moet je dat vooral doen! Ik zie niet in waarom je zou moeten stoppen als anderen zeggen dat het raar is.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2012, 23:28
Em.
Em. is offline
Het zouden er veel zijn als je er niet zoveel mee deed, maar als je ze allemaal gebruikt, dan denk ik niet dat het er teveel zijn! Zeker als het een best wel grote hobby van je is. En wie weet kun je er ooit nog wat mee (zoals betaald andermans nagels lakken - je zult er in ieder geval ondertussen best wel veel van weten en kunnen.) Ik zou me pas zorgen gaan maken zodra je het niet meer zou kunnen betalen oid.
Oud 12-07-2012, 23:32
Fit4Life
Fit4Life is offline
Het is een vorm van kunst...dus ja het valt deels onder hobby.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2012, 23:39
Em.
Em. is offline
Citaat:
Het is een vorm van kunst...dus ja het valt deels onder hobby.
Het hoeft toch geen kunst te zijn, om een hobby te zijn?
Oud 12-07-2012, 23:41
Fit4Life
Fit4Life is offline
Citaat:
Het hoeft toch geen kunst te zijn, om een hobby te zijn?
Nee hoor, maar kunst is wel een hobby.
En bepaald sportief is het niet om nagels te lakken .
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 08:41
Verwijderd
Je moet je niks aantrekken van anderen. Als jij het leuk vindt en het echt gebruikt is er geen probleem lijkt me. Iemand anders heeft weer 30 playstation spellen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 11:23
Verwijderd
Te veel voor wat?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 12:01
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ja nou en, sommige mensen hebben bij elke outfit een ander paar schoenen, anderen lakken elke dag hun nagels in een andere kleur. so what
Oud 13-07-2012, 13:18
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
ik ben aiek, iik ben 14 jaar en heb 56 nagellakjes,

iedereen loopt altijd te zeuren dat dat veel te veel is, maar ik gebruik ze echt allemaal en ik vind nagellak en nail art gewoon superleuk!

is 56 echt teveel?

(ik heb elke dag nagellak op en maak +/- 3x per week een nieuwe nail art)
Op jouw leeftijd is dat vrij veel ja, als je gaat kijken wat een nagellakje kost en hoeveel een 14-jarige over het algemeen verdiend... Maar ik heb er 200+ dus ik vind 56 niet zo heel veel... En het is echt zonde, want afgelopen weken amper nagellak opgehad... Haha, zo eerst maar snel m'n huishouden doen en dan nagels lakken!
Oud 13-07-2012, 15:12
Diamera
Diamera is offline
56 klinkt als aardig veel, maar ik telde er bij mij net 28 en dat is al meer dan ik schatte. En je gebruikt ze allemaal dus dan is het toch niet te veel? Iedereen zijn ding, ik vind het ook wel leuk om te doen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 17:55
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Jij bepaalt toch zelf of je dat te veel vindt?
Oud 13-07-2012, 18:49
Verwijderd
Sommige mensen moeten zich nou eenmaal altijd met andere mensen hun leven bemoeien -om eigenlijk geen reden- niks van aantrekken dus!;-)
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 02:07
SushiMonster
SushiMonster is offline
Daar moet je dus NOOIT naar luisteren. Gewoon lekker door blijven lakken. Stelletje idioten! Je weet toch zelf best wat je wilt met je nagels? De rest van de wereld kan maar beter gewoon zijn kop houden.
Oud 15-07-2012, 22:54
xxaerxx
xxaerxx is offline
Nee hoor heb ik ook niks van aantrekken gewoon doen wat jij wilt
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 22:55
aiek
aiek is offline
allemaal bedankt voor julie reacties! voelt goed, haha

btw:
auto lakken: GENIAAL
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 23:08
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
nee is niet veel, ik heb er ook ongeveer zoveel x)
en zoieso wat maakt het uit, is toch cool dat je zo'n passie hebt? :3
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 00:00
Hermoine
Hermoine is offline
aiek, wat een dope naam heb je. Of heet je eigenlijk Marieke en heb je voor het gemak wat letters weggelaten?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 05:53
Verwijderd
Citaat:
allemaal bedankt voor julie reacties! voelt goed, haha

btw:
auto lakken: GENIAAL
Ik heb gewerkt voor een heel beroemd iemand en die had ook gewoon heel vaak geweldige nagellak op, van OPI. Heb je al een lekker grote collectie? Zelf heb ik alles in een transparant kastje zitten en in een schoenendoos. Kom maar door met die nagellakfoto's
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 05:53
Verwijderd
Citaat:
Ja nou en, sommige mensen hebben bij elke outfit een ander paar schoenen, anderen lakken elke dag hun nagels in een andere kleur. so what
QFT
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 09:21
aiek
aiek is offline
Citaat:
aiek, wat een dope naam heb je. Of heet je eigenlijk Marieke en heb je voor het gemak wat letters weggelaten?
nee anniek haha
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2012, 09:23
aiek
aiek is offline
Citaat:
Ik heb gewerkt voor een heel beroemd iemand en die had ook gewoon heel vaak geweldige nagellak op, van OPI. Heb je al een lekker grote collectie? Zelf heb ik alles in een transparant kastje zitten en in een schoenendoos. Kom maar door met die nagellakfoto's
oh leuk! Ik heb niet zulke hele dure merken, het meeste is gewoon van catrice, en een paar van essence en gosh en nog een paar losse merkjes,

foto's komen! (maar eerst mn mobiel even zoeken haha)
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 09:29
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
ik heb er ook rond de 45, en dat vinden ze ook veel, maar dan nog? Zijn er andere gevolgen voor mensen die veel nagellak hebben? niet dus, er is geen verschil tussen mensen met veel en weinig nagellak behalve dat ze meer keus hebben. Dus ik zie het probleem niet.
Oud 17-07-2012, 09:23
Verwijderd
Citaat:
oh leuk! Ik heb niet zulke hele dure merken, het meeste is gewoon van catrice, en een paar van essence en gosh en nog een paar losse merkjes,

foto's komen! (maar eerst mn mobiel even zoeken haha)
Klein beginnen, groot dromen
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 17:27
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ach, houdt je van de straat. Boeiend wat andere mensen ervan denken. En als mensen zeggen dat je eraan verslaafd bent wil dat niet meteen zeggen dat ze er negatief over denken. Ze zullen van Eric Clapton ook wel gezegd hebben dat hij verslaafd was aan gitaarspelen.
Oud 18-07-2012, 12:11
Verwijderd
Ik heb 4 kleuren nagellak, die ik alle 4 (bijna) nooit gebruik. Dus in mijn geval is vier veel. Maar als jij ze alle 56 gebruikt, is 56 niet te veel.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Ach, houdt je van de straat. Boeiend wat andere mensen ervan denken. En als mensen zeggen dat je eraan verslaafd bent wil dat niet meteen zeggen dat ze er negatief over denken. Ze zullen van Eric Clapton ook wel gezegd hebben dat hij verslaafd was aan gitaarspelen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 09:32
Verwijderd
Ik breek even in met een vraag, als het niet mag meldt iemand het maar, ik vind het geen topic waard. Ik lak mijn nagels ook vrij veel en ik gebruik sinds kort ook een base- en topcoat, ter bescherming van mijn nagels en de nagellak. Sinds ik die gebruik, heb ik kleine luchtbelletjes in mijn nagellak zitten als het opdroogt. Tijdens het lakken is dat biet te zien en heel strak, maar als het opgedroogd is zitten er lelijke belletjes in. Iemand een idee hoe dat komt eb wat ik eraan kan doen?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 11:27
Diamera
Diamera is offline
Is je onderlaag wel echt droog voordat je er een nieuwe laag overheen lakt? Klinkt alsof er nog iets van het onderlakje aan het vervluchtigen is door de nieuwe lak heen en zo belletjes achterlaat, anders weet ik het ook niet.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 15:11
zoef de haas
zoef de haas is offline
Alle laagjes goed laten drogen en ook niet te dik erop smeren. Beter 2/3 dunne en dan pas dekkende laagjes dan 1 dikke laag die niet goed wil drogen. En soms ligt t ook gewoon aan de kwaliteit van de lak.
Oud 20-07-2012, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Alle laagjes goed laten drogen en ook niet te dik erop smeren. Beter 2/3 dunne en dan pas dekkende laagjes dan 1 dikke laag die niet goed wil drogen. En soms ligt t ook gewoon aan de kwaliteit van de lak.
Wat zoef de haas zegt. Fijne lak is in mijn ervaring van OPI, China Glaze en de Hema en Etos hebben soms iets goeds. Bourjeois is ook ok, maar blijft niet zo lang zitten. Ik vind OPI echt het fijnst.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 19:43
zoef de haas
zoef de haas is offline
En essence, NYC en Catrice vind i helemaal voor de prijs ook echt dikke prima. Alleen dan wel een beetje meer uitgeven voor een goeie base/topcoat.
Oud 20-07-2012, 22:49
Verwijderd
Ik heb nu Big Apple Red op van OPI. En op mijn tenen hele heftige zilveren glitter van Collistar met nog roze glitters van Etos erover.

(niet mijn foto, maar van Google)
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 22:49
Verwijderd
Citaat:
En essence, NYC en Catrice vind i helemaal voor de prijs ook echt dikke prima. Alleen dan wel een beetje meer uitgeven voor een goeie base/topcoat.
QFT, ik koop kleine dingetjes zoals van die nagelriemstokjes altijd van dit soort merken, als ik zonder zit.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2012, 10:08
Verwijderd
Ja, ik zweer bij catrice, omdat die lakjes erg goed bevallen, ze mooie kleuren hebben en het een leuke prijs heeft waardoor ik er veel van kan kopen ik zal in het vervolg laagjes veter laten drogen, eens kijken of dat helpt. Meerdere laagjes van de nagellak zelf deed ik sowieso wel, maar is dat bij base- en topcoat ook nodig? Dat doe ik nooit, misschien ligt het daar wel aan!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2012, 14:47
aiek
aiek is offline
het foto'tjes plaatsen lukt helaas niet, ik ga aan een oplossing werken!

Laatst gewijzigd op 21-07-2012 om 14:48. Reden: afbeelding werkte niet..
Met citaat reageren
Oud 21-07-2012, 15:54
aiek
aiek is offline
ik heb een tijdelijke oplossing gevonden, ik heb een blogje ontwikkeld, waar ik de aankomende dagen op ga posten,

www.aiek-nailart.blogspot.com

(voor iedereen die het interesseert).

Laatst gewijzigd op 22-07-2012 om 21:45. Reden: de link klopte niet, x
Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 15:15
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Linkt doet het niet.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 21:45
aiek
aiek is offline
Citaat:
Linkt doet het niet.
klopt, sorry nu staat alleen de goede er nog,
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 15:33
Lente
Lente is offline
ik vind OPI helemaal niet goed, mooie kleuren maar je bent 4 lagen verder voor het eindelijk goed dekt en niet meer streperig is
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 15:34
Lente
Lente is offline
Citaat:
Ja, ik zweer bij catrice, omdat die lakjes erg goed bevallen, ze mooie kleuren hebben en het een leuke prijs heeft waardoor ik er veel van kan kopen ik zal in het vervolg laagjes veter laten drogen, eens kijken of dat helpt. Meerdere laagjes van de nagellak zelf deed ik sowieso wel, maar is dat bij base- en topcoat ook nodig? Dat doe ik nooit, misschien ligt het daar wel aan!
ehh een tweede of derde laagje doe je toch alleen als je ziet dat het nog niet mooi is?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 22:18
aiek
aiek is offline
Citaat:
ehh een tweede of derde laagje doe je toch alleen als je ziet dat het nog niet mooi is?
euhm.. ik doe bij alle lakjes sws een 2e laag, niet dat dat altijd nodig is,
en bij catrice lakjes is dat ook lang niet altijd nodig, maar tussen catrice lakje en een ander catrice lakje zit nogal een verschil.
maar een 2e laagje vind ik gewoon fijn, dan dekt het zeker goed, en het blijft voor mijn idee langer zitten
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 10:56
zoef de haas
zoef de haas is offline
Een 2e laagje als het eerste mooi dekt doe ik nooit, duurt t alleen maar langer voordat t droog is. En t gaat er naar mijn idee sneller af/tips beschadigen sneller omdat er een dikkere laag opzit.
Oud 27-07-2012, 18:31
Mimuna
Mimuna is offline
Yes, ik ben niet alleen!
Mensen zeggen vaak "heb je nou alweer een ander kleur op?" Ik vind het leuk, vooral omdat ik natuurlijke lange nagels heb
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 16:24
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Yes, ik ben niet alleen!
Mensen zeggen vaak "heb je nou alweer een ander kleur op?" Ik vind het leuk, vooral omdat ik natuurlijke lange nagels heb
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 16:24
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Een 2e laagje als het eerste mooi dekt doe ik nooit, duurt t alleen maar langer voordat t droog is. En t gaat er naar mijn idee sneller af/tips beschadigen sneller omdat er een dikkere laag opzit.
Dat doe ik ook niet. Ik ben niet geduldig genoeg om te wachten tot de eerste laag droog is, en dan krijg je echt rampen op je nagels.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten