Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2012, 14:22
icetea296
icetea296 is offline
hee
ik ben al voor een lange tijd op een meisje die ik vorig jaar heb leren kennen.
ik heb haar op oud en nieuw verkering gevraagt en toen ben ik door haar afgewezen, en nu ik zo terug denk was ik toen ook niet echt me eigen en gedroeg ik me echt als een idioot... ik ben nu gewoon lekker me eigen enzo en dat vind ze echt leuk dat kan je merken maar ze weet dat ik haar nog echt leuk vind. we gaan ( samen met nog iemand ) best vaak met zen 3en ergens naartoe en dat is dan weer super leuk en gezellig dat zegt zei zelf ook
en als we dan bijv. op msn praten over die dag dat we weg zijn geweest zegt ze ook wel eens van, nee goh ik heb niet in de gaten dat je me leuk vind of dat je me afentoe plaagt xD

maar nu waarom ik dit topic open
sinds ik me zelf echt ben geworden kan je merken dat ze het veel leuker vind en ze vind het ook niet erg als ik haar (perongeluk) aanraak, en in het begin van het jaar praten ze niet eens met me en dat is nu erg veranders we praten nu bijna elke avond en zijn dan ook vaak tot 2-3 uur in de nacht aan het praten dat dee ze eerst echt nooit met mij, nu begint zei soms ook wel eens een gesprek.
en als we samen iets doen ofzo dan is het ook altijd wel ouwehoeren bij elkaar enzo

maar een tijd geleden was ze dus echt stil tegen mij en keek ze me niet eens aan xD,
maar de laatste tijd is dat erg verandert we zijn deze vakantie al een paar keer wezen zwemmen of ergens anders naartoe geweest ( wel altijd met een vriendin van haar maar daar kan ik het ook goed mee vinden ) en je kan merken dat ze het altijd leuk en gezellig vind als ik er bij ben.
maar als ik op msn of whatsapp begin van dat ik haar echt leuk vind en in het begin me als een idioot gedroeg dan is ze ineens een stuk stiller en probeert ze er omheen te praten.

dus zou ze mij nu ook leuk kunnen gaan vinden? of hoe merk je dat nou bij haar dat ze me leuk begint te vinden?
ze gaat vanavond 2weken naar Oostenrijk en ik denk dat als ze terug is ik ga vragen wat ze nou echt van me vind en dan zeg ik ook wat ik allemaal voor haar voel zou dit een goed idee kunnen zijn?

xD dit was het sorry als er spelfouten inzitten ofzo en zou ik serieuse antwoorden kunnen krijgen op de 3 vragen

alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2012, 14:31
bloodyb
bloodyb is offline
Ik denk dat ze je wel aardig vind maar verkering met je gaat haar misschien nog iets te ver.Gewoon 2 weekjes wachten, dan weer een paar avonden met haar kletsen. En als jullie een keer samen zijn dan vraag je gewoon of ze je leuk vindt en misschien verkering wil. Succes.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 14:42
icetea296
icetea296 is offline
zou kijk dat verkering dat kan nog wel wachten, maar wil weten of ze me leuk vind ofniet

wel bedankt voor de tip
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 15:00
Vowel
Vowel is offline
Ik denk dat ze je vooral heel aardig vindt en het leuk vindt om met je om te gaan. Maar zodra het gesprek erop komt dat je haar leuk vindt, dan valt ze stil. Als ze jou ook leuk had gevonden had ze waarschijnlijk niet zo raar gedaan.

Maar de enige manier waarop je dat zeker kunt weten is door het aan haar te vragen. Voor ons is het nogal gokwerk..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 15:05
icetea296
icetea296 is offline
ja voor mij is het ook een beetje gokwerk ik weet het echt niet of ze me nou leuk leuk vind of gewoon leuk en aardig
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 15:08
Vowel
Vowel is offline
Het blijft gokwerk tot je het haar vraagt. Kijk, ik kan alleen bedenken hoe ík me in zo'n situatie zou gedragen. Als ik iemand leuk vind en diegene vertelt mij dat hij mij leuk vindt, dan ga ik het toch niet steeds ontwijken? Dan zou ik die kans met beide handen aanpakken en proberen iets leuks met elkaar op te bouwen. Als zij jou leuk zou vinden, waarom reageert ze er dan niet op? En aangezien ze je al eerder heeft afgewezen lijkt het me het meest waarschijnlijk dat ze je toch niet leuk genoeg vindt.

Maar goed, ik ken dat meisje ook niet, wie weet zijn er wel redenen. Maar zekerheid heb je pas als je met haar praat.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 15:19
icetea296
icetea296 is offline
nou toen ik haar verkering vroeg dat hebben we wel vergeten want dat ging nogal apart enzo en ik gedroeg me toen ook veel anders, nou de laatste keer ontweek ze het niet echt maar kon er niet al te veel van maken waar ze het toen over had, maar dat is al een tijdje geleden ik probeer het als ze terug is nog wel een keer
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 20:21
icetea296
icetea296 is offline
oke ben erachter ben ge friendzoned.......
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 20:47
Verwijderd
Citaat:
oke ben erachter ben ge friendzoned.......
Spoiler

En nu de vraag of dat een slechte positie is. Als je nog steeds vrienden wilt / kan zijn, zit je nog steeds niet verkeerd. En als je goed afwacht, wie weet.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 11:44
DutchSpaceSnake
DutchSpaceSnake is offline
Citaat:
Ik denk dat ze je vooral heel aardig vindt en het leuk vindt om met je om te gaan. Maar zodra het gesprek erop komt dat je haar leuk vindt, dan valt ze stil. Als ze jou ook leuk had gevonden had ze waarschijnlijk niet zo raar gedaan.

Maar de enige manier waarop je dat zeker kunt weten is door het aan haar te vragen. Voor ons is het nogal gokwerk..
Oud 26-07-2012, 13:22
bloodyb
bloodyb is offline
Vraag als ze terug is of ze een keer met je naar de bios wil of zo.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 21:46
icetea296
icetea296 is offline
ja heb ik al eens gedaan weekje of 2 geleden was een beetje raar antwoord aan de eene kant wou ze wel en andere kant weer niet maar ben nu gewoon vrienden met haar meer niet, jammer maarja zijn nog zoveel meiden hier in nederland
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 21:47
icetea296
icetea296 is offline
Citaat:
Spoiler

En nu de vraag of dat een slechte positie is. Als je nog steeds vrienden wilt / kan zijn, zit je nog steeds niet verkeerd. En als je goed afwacht, wie weet.
hahaha die foto is nice ik weet nu wel dat ik een erg goede vriend van haar bent vind het wel best nu spreek haar nu 2weken bijna niet dus misschien word het gevoel wel wat minder dat zei ze gister ook: ik ben er nu 2weken niet dus probeer dan zo weinig mogelijk aan me te denken dan word het misschien wat minder ofzo
Met citaat reageren
Oud 27-07-2012, 04:49
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
hahaha die foto is nice ik weet nu wel dat ik een erg goede vriend van haar bent vind het wel best nu spreek haar nu 2weken bijna niet dus misschien word het gevoel wel wat minder dat zei ze gister ook: ik ben er nu 2weken niet dus probeer dan zo weinig mogelijk aan me te denken dan word het misschien wat minder ofzo
Nou, als ze dat zegt lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat het gevoel wederzijds is.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2012, 11:15
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het lijkt me duidelijk dat ze je alleen leuk vindt als vriend.
Oud 30-07-2012, 17:52
Padzorz
Padzorz is offline
Wat op dit moment vervelend is, is dat je niet helemaal goed weet waarom ze jou alleen als een vriend bekijkt. Mijn mening hierover is dat je veel te snel je gevoelens hebt laten zien waardoor het niet meer spannend genoeg voor haar was. Ze had niet meer die onzekerheid waarover ze kon piekeren. Hiermee bedoel ik dat ze niet meer kon denken aan "Zou hij me nu leuk vinden? ... " (wat dus die spanning veroorzaakt) ze wist het al, want je had het al gezegd.

Citaat:
maar als ik op msn of whatsapp begin van dat ik haar echt leuk vind en in het begin me als een idioot gedroeg dan is ze ineens een stuk stiller en probeert ze er omheen te praten.
Hier vraag je aan haar of zij jou leuk vindt, iets wat ik persoonlijk in het vervolg zou afraden. Het is logisch dat ze stiller is, want ze weet helemaal niet hoe daar op te reageren (want ze wil je waarschijnlijk niet kwetsen). Ook zoek je hier haar goedkeuring, in feite is haar mening zo belangrijk dat het gaat bepalen hoe jij jezelf gaat voelen. Als je dus zo'n vragen stelt dan wordt je dus heel afhankelijk van haar mening en dan voelt rot in deze situatie.

Wat moet je dan wel doen?
Het hangt gedeeltelijk af van wat je zelf wilt. Als je vrienden wilt blijven dan ok, blijf dan zeker met haar afspreken. Als je geen vrienden wilt blijven dan kan je dat tegen haar zeggen en kun je gewoon het contact verbreken (omdat er maar een kleine kans is dat ze jou ooit als vriendje gaat willen). Als ze dan echt om jou zou geven dan zal ze zelf wel contact terug opzoeken en als ze dat niet doet dan is de boodschap ook meteen duidelijk ...

Het kan zijn dat wat ik hier zeg niet klopt, maar probeer er zelf eens over na te denken en te bedenken wat je fout hebt gedaan waardoor ze zicht niet aangetrokken tot jou voelde.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten