Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2012, 20:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Omdat ik er zelf nog niet helemaal uit ben en op zoek ben naar inspiratie. Wat draag jij met de feestdagen? Ga je helemaal chic of draag je weinig anders dan normaal?

Zondag heb ik een kerstdiner bij m'n oom en tante en dan wil ik graag m'n zwarte, wollen jurkje aan met daaronder een rood shirt en m'n kerstbal-oorbellen. Kerstavond ga ik naar de kerstnachtdienst in de kerk en daar is het koud dus dan wil ik niet in een jurkje. Denk erover om m'n blauwe jasje te dragen met een taupe kleurige ribbroek en laarzen. Eerste kerstdag wil ik naar het strand dus ook iets makkelijks aan maar m'n moeder wil geen spijkerbroeken. Tweede kerstdag misschien wel hetzelfde jurkje maar dan met een paars shirt eronder. Dan ben ik toch met allemaal andere mensen. Ik ben er nog niet helemaal uit dus inspireer me
Oud 20-12-2012, 21:04
Verwijderd
Ik denk dat ik er al wel uit ben.
1e kerstdag zwarte a-lijnrok, zwarte longsleeve en een cremekleurig chinees-achtig colbertje. Ik zit dan de hele dag bij mijn ouders met mijn zus, zwager en nichtje; brunchen, cadeautjes uitpakken, eten en een film kijken.
Dit is praktisch omdat het colbertje uit kan als ik mijn nichtje knuffel, zodat ze op een basic longsleeve mag kwijlen
2e kerstdag een donkergroen gebreid jurkje met korte mouwen en dan daaronder een zwart kanten onderjurkje met lange mouwen.
En onder allebei een panty of maillot natuurlijk, ik zie nog wel wat precies. Waarschijnlijk de eerste dag iets kleurigs en de tweede dag gewoon zwart, grijs of huid.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2012, 21:07
Verwijderd
Op het strand kun je trouwens ook prima een jurkje of rok dragen met een dikke zwarte mailliot eronder, en dan laarzen die wel tegen een stootje kunnen dan heb je het warm genoeg en is je moeder ook tevreden.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2012, 21:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat is ook nog een optie ja Ik heb een lekker warme fleecelegging en een vriendin van me had zo'n blauw jasje op een spijkerrokje aan en dat stond ook hartstikke leuk dus dat kan ook nog
Oud 21-12-2012, 07:58
Verwijderd
Ik ben ook inspiratie loos ... ik doe sws niet iets speciaals aan ofzo ik ga niks nieuws kopen xd
Met citaat reageren
Oud 21-12-2012, 10:22
Verwijderd
Ik heb een groen jurkje klaar hangen, maar gezien ik sindsdien nog 2 kledingmaten kwijt ben, weet ik niet hoe fantastisch dat nog gaat staan. In ieder geval heb ik een zilveren rokje aan geschaft gisteren, dus daar kan ik ook nog wel wat mee.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2012, 12:26
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik doe een grijze gebreide tuniek aan met een zwarte legging. De ene dag doe ik er een rood shirt onder en de andere dag een donkerpaars shirt. "gewone" kleren dus, al hoort dit wel bij het nettere gedeelte van mijn garderobe.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2012, 07:15
Verwijderd
iets met een rokje ofzo.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2012, 15:30
Verwijderd
Ik ga dit jaar als slutty nurse.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 11:15
Verwijderd
Uhm. Ja, dit jaar heb ik vooruit gedacht

Ik doe een lichtbruine (beige achtig iets) broek aan met een wit t-shirt met die een printje waarin die kleur ook terugkomt + blauw colbertje erboven en dan zou heel mooi moeten staan maar dat ga ik zou even kijken ^^
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 14:41
Verwijderd
Groene jurkje heeft afgedaan. Dit is het geworden.

Make up

Outfit

Ik had eerst het topje over de rok en ik dacht dat dat er beter uitzag, maar toen ik ze allebei op foto zette, vond ik dit toch veel beter. En geen legging en ook geen maillot. Dit zijn overknees.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 15:22
Verwijderd
Ik zorg, net als de rest van het jaar, dat ik er smooth uitzie.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 18:42
Volk
Volk is offline
Zo Mutant, ziet er goed uit!

Rood kerstjurkje voor mij. Niemand kleed zich extra aan hier en gaan allemaal in spijkerbroek etc., maar ik geloof niet in overdressed dus ik ga lekker in mijn jurkje en killer heels.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2012, 08:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ook in een rood kerstjurkje met killer heels.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2012, 10:27
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ik draag een simpel zwart jurkje met een klein zwart kanten vestje erover aan en een zwarte panty, khad dr ook een kanten panty bij gekocht maar dat was teveel x)
Ow endan een mooie zilveren ketting erbij :3
Met citaat reageren
Oud 26-12-2012, 15:35
Verwijderd
kerstavond: Een zwart cocktailjurkje met gekrulde haren en make-up, laarzen, ring.
1e kerstdag: blauwe broek, zwart truitje, ring, sneakers, geen make-up, haren gewoon hoe ik wakker wordt met een borstel erdoor.
2e kerstdag: trainingsbroek, truitje.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2012, 20:05
Miekje*
Miekje* is offline
Kort, zwart jurkje met hakken.
Oud 28-12-2012, 04:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik had een simpel zwart rokje aan, een lang, wijdvallend shirt met 'waterval hals', een donkergroene panty, creepers en zwarte slobbersokken. Ik was toch alleen maar bij m'n ouders thuis.
Voor Oud en Nieuw weet ik 't nog niet. Wrs m'n zwarte rokje met vogelprint en een T-shirt.
Oud 28-12-2012, 11:35
Verwijderd
gewoon mijn oversized groene trui en mijn zwarte legging. Tijdens het 'diner' droeg ik mij nieuwe witte jasje met pailletten. Verder doe ik niet iets nieuws of extra bijzonders aan.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 11:36
Volk
Volk is offline
Met oud op nieuw draag ik een zwart cocktailjurkje met rode pumps, rood haarfrutsel en een rode strik om m'n middel. Ik twijfel nog want ik houd niet van zwart, maar het jurkje staat me eigenlijk te goed om niet aan te trekken. Daarbij een afro en de grootste oorbellen die ik kan vinden.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 12:05
Verwijderd
Een spijkerbroek en een grijs shirtje
en met oud en nieuw spijkerbroek met vestje en t-shirt of shirtje
niet bepaald iets speciaals , ik vraag me af waarom zou je iets speciaals aan doen als je thuis bent??
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 12:13
Verwijderd
Waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 13:04
Verwijderd
Ik vroeg eerder
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 15:34
Volk
Volk is offline
Citaat:
niet bepaald iets speciaals , ik vraag me af waarom zou je iets speciaals aan doen als je thuis bent??
Bij mij werkt het zo dat ik me specialer voel als ik iets speciaals doe. Al blijf ik heel de dag thuis om te stofzuigen, als ik dan helemaal opgetut ben voel ik me veel beter/vrolijker.

Ik zie eigenlijk niet in waarom je niet iets speciaals zou doen alleen omdat je thuis bent.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 15:42
Verwijderd
Citaat:
omdat het leuk is om iets speciaals aan te doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2012, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Bij mij werkt het zo dat ik me specialer voel als ik iets speciaals doe. Al blijf ik heel de dag thuis om te stofzuigen, als ik dan helemaal opgetut ben voel ik me veel beter/vrolijker.

Ik zie eigenlijk niet in waarom je niet iets speciaals zou doen alleen omdat je thuis bent.
Ik doe niks speciaals aan ;p
ook niet als ik uit eten ga of feestje dan is het gwn iets leuks maar niet speciaals

mauh nee ik snap het nog steeds niet vind het maar hmm
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 18:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik trek gewoon een spijkerbroek aan met een leuk shirtje erboven. Ik wil het buiten ook graag warm hebben, ik vind rokjes enorm onpraktisch (ik heb ze dan ook zelden aan) en ik voel me altijd een beetje overdressed. En op hakken kan ik wel lopen, maar niet de hele avond en nacht. Dus gewoon saai een broek met platte schoenen en een hemdje met een jasje oid erover.
Oud 31-12-2012, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Groene jurkje heeft afgedaan. Dit is het geworden.

[afbeelding]

Make up

[afbeelding]

Outfit

Ik had eerst het topje over de rok en ik dacht dat dat er beter uitzag, maar toen ik ze allebei op foto zette, vond ik dit toch veel beter. En geen legging en ook geen maillot. Dit zijn overknees.
Ik vergeet de hele tijd als ik op het forum ben om het te zeggen, maar te-ring, wat zie jij er goed uit! Ik begreep dat er een hoop complicaties waren bij de operatie en ben blij dat het goed is gekomen, want je ziet er echt goed uit! Hoera
Met citaat reageren
Oud 01-01-2013, 19:58
Verwijderd
Ik droeg in plaats van en broek op het laats een joggingsbroek (voor nieuwjaarsdag)

Laatst gewijzigd op 01-01-2013 om 20:28.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2013, 20:25
meisjeJ
meisjeJ is offline
had een panty, rokje, hakken, blouse en jasje aan..
nu joggingbroek, shirt, vest, sloffen
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 08:41
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik doe niks speciaals aan ;p
ook niet als ik uit eten ga of feestje dan is het gwn iets leuks maar niet speciaals

mauh nee ik snap het nog steeds niet vind het maar hmm
Misschien moet je dan een keer iets speciaals doen om het te ervaren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten