Advertentie | |
|
![]() |
|
als hij het niet erg vindt om een beetje stiekem te doen dan moet hij idd op een dag maar naar jou toekomen met de trein. Afspreken op een plek met veel mensen (dus midden in het centrum) en als hij dan niks is kan je altijd weg. Tegen jouw moeder kan je gewoon zeggen dat je een afspraakje hebt, hoe je hem kent kan je dan in het midden laten. Of als je een hippe moeder hebt gewoon vertellen dat je hem van het internet kent.
||
![]() |
Citaat:
En Weet je al wat je die dag gaat doen dan? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
XxxSky |
![]() |
|
goh wat gaat de tijd toch snel. een uur voor je deze plaatste was je nog 11. volgens het topic op T&P that is: http://forum.scholieren.com/showthre...3#post32700203
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en ga je serieus iets zeggen over typefouten tegen mij ? mischien moet je de post die je hiervoor maakte dan nog maar eens door gaan lezen.
|
Hoe denken jouw ouders er trouwens over? En als zijn moeder iets vind zal ze er vast wel een reden voor hebben, is het wel zo verstandig om daar tegen in te gaan als je pas 11 jaar bent?
Op stiekem gedoe kan je geen goede relatie bouwen (als je dat überhaupt al kan op jouw leeftijd), dus het lijkt mij geen goed idee om stiekem te gaan doen. PS Het is niet p.s.s.s maar PPPS ((Post Post post scriptum) Ja, PS staat voor 'post scriptum' en de 'p.s.' is een incorrecte afkorting)
|
Beste 'De3biggetjes', je kan beter even dimmen. Als je hier serieus genomen wil worden is liegen niet het beste middel.
Je leeftijd heeft wel degelijk te maken met de situatie, jouw grijze massa laat nog geen goede relatie toe. Het is heel leuk dat je aan 'verkering' doet enzo, maar op jouw leeftijd bestaat er nog niet zo iets als een 'echte relatie', dus een leuk geintje, maar het stelt niks voor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en ja genoeg van ons hadden vast wel verkering toen ze 10 waren ofzo. maar dat was dan met een meisje uit de straat of uit de klas. en mischien wel ergens anders in de stad. maar iets wat gemakkelijk met de fiets te doen was. en ieand waarvan de ouders elkaar vast ook wel kenden. niet een of andere random dude van het internet weet ik veel hoever van elkaar vandaan. en ja dat laatste zegt waarschijnlijk meer over jou opvoeding dan wat anders ![]()
|
1. Dat zijn wij niet, alleen realistisch vanuit ervaring.
2. Jullie denken niet op een progressieve manier mee aan de maatschappij, daarom mag ik wel stemmen en jij niet. 3. Iedereen is vrij, maar jullie ouders zijn nog volledig verantwoordelijk voor jullie. 4. Sesamstraat en relaties waren strikt gescheiden van elkaar.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-08-2012 om 00:47. |
![]() |
|
Het is niet verrassend dat mensen 11-jarigen anders behandelen dan 15-jarigen. Op mijn elfde was ik nog nooit buiten mijn stad geweest, op de fiets (bij wijze van), maar op mijn vijftiende was ik in mijn eentje met se trein naar bijvoorbeeld Amsterdam geweest waar ik een groep vreemden ging ontmoeten.
|
De3biggetjes, mensen waren niet onaardig, ze waren realistisch en ze gaven hun mening. Op een forum (net als in het echte leven) kom je nu eenmaal mensen tegen die het niet met je eens zijn of dingen zeggen die je niet wilt horen. Schelden gaat dan zeker niet helpen, dus niet meer doen graag.
Nou, en met de OP verwijderd gaat dit topic natuurlijk sowieso niet meer werken. Dus hij gaat dicht. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
story: geef je mening... Ronella | 5 | 14-05-2004 16:02 |