Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2012, 19:54
De3biggetjes
De3biggetjes is offline
Nou, als iedereen kritiek heeft is deze vraag gesloten. Dank u dat u zo onaardig bent. =).

Laatst gewijzigd op 05-08-2012 om 22:48.
Advertentie
Oud 05-08-2012, 20:37
De3biggetjes
De3biggetjes is offline
Please, reacties. Ik wil hem echt zo graag ontmoeten!!! De gene met de goudentip is echt GENIAAL!!!!!!!!!!
Oud 05-08-2012, 20:39
stefan888
stefan888 is offline
Maar je hebt dus eigenlijk een lange-afstand-relatie.
Maar ot:
Je kan een x met de trein gaan. De kruidvat of hema hebben wel vaak treinkaartjes aanbieding. En wat willen jullie dan precies gaan doen als je daar heen gaat?
Oud 05-08-2012, 20:42
stefan888
stefan888 is offline
En je kan zeggen tegen je moeder dat je met je vriendinnen een dagje uit gaat. (Bijv. Zwemmen en winkelen)
En gewoon zeggen dat het de hele dag duurt.
En dan gewoon met de trein daarheen gaan.

Ik hoop dat dit een beetje helpt
Oud 05-08-2012, 20:56
De3biggetjes
De3biggetjes is offline
Citaat:
En je kan zeggen tegen je moeder dat je met je vriendinnen een dagje uit gaat. (Bijv. Zwemmen en winkelen)
En gewoon zeggen dat het de hele dag duurt.
En dan gewoon met de trein daarheen gaan.

Ik hoop dat dit een beetje helpt
He stefann bedankt da jij wel advies geeft de rest gaf allemaal kritischie ofzo iets uuhmm jah uuhhmmm het kan me best wel helpen bedankt voor je tips zal het zeker onthouden

XxxEen biggetje genaamd Skyme bijnaam
Oud 05-08-2012, 21:02
stefan888
stefan888 is offline
Als je nog meer wilt weten dan zeg je het maar
Oud 05-08-2012, 21:11
De3biggetjes
De3biggetjes is offline
Citaat:
Als je nog meer wilt weten dan zeg je het maar
Jaaah, graag. Alleen het idee is da hij hiereen komt. Naar papendrecht want dan kan mijn BFF mee. Mijn bff is ook 14 alleen ze doet me heel erg steuenen dus ik wil graag dat ze meegaat

Laatst gewijzigd op 05-08-2012 om 21:34.
Oud 05-08-2012, 21:20
Pluis
Pluis is offline
als hij het niet erg vindt om een beetje stiekem te doen dan moet hij idd op een dag maar naar jou toekomen met de trein. Afspreken op een plek met veel mensen (dus midden in het centrum) en als hij dan niks is kan je altijd weg. Tegen jouw moeder kan je gewoon zeggen dat je een afspraakje hebt, hoe je hem kent kan je dan in het midden laten. Of als je een hippe moeder hebt gewoon vertellen dat je hem van het internet kent.
Oud 05-08-2012, 21:26
stefan888
stefan888 is offline
Citaat:
als hij het niet erg vindt om een beetje stiekem te doen dan moet hij idd op een dag maar naar jou toekomen met de trein. Afspreken op een plek met veel mensen (dus midden in het centrum) en als hij dan niks is kan je altijd weg. Tegen jouw moeder kan je gewoon zeggen dat je een afspraakje hebt, hoe je hem kent kan je dan in het midden laten. Of als je een hippe moeder hebt gewoon vertellen dat je hem van het internet kent.
Wat pluis dus zegt.

En Weet je al wat je die dag gaat doen dan?
Oud 05-08-2012, 21:39
De3biggetjes
De3biggetjes is offline
Citaat:
Wat pluis dus zegt.

En Weet je al wat je die dag gaat doen dan?
Hee guys en girls heel erg bedankjes lijkt me wel een goed idee we gaan ook lol trappen en dat soort dingen en naar de ijssalon enn ik hij wouw ook stiekem naar mij toe gaan alln telkens vind zn mieder hem te jong ookal is ie 15. Dus ik zal vragen en pluis ik heb nii egt een chille moeder bedankjes guys ik denk dit best kan helpe ik d8 er ook aan maar twijfeldw

XxxSky
Oud 05-08-2012, 22:09
huntingyade
huntingyade is offline
goh wat gaat de tijd toch snel. een uur voor je deze plaatste was je nog 11. volgens het topic op T&P that is: http://forum.scholieren.com/showthre...3#post32700203
Oud 05-08-2012, 22:21
De3biggetjes
De3biggetjes is offline
Citaat:
goh wat gaat de tijd toch snel. een uur voor je deze plaatste was je nog 11. volgens het topic op T&P that is: http://forum.scholieren.com/showthre...3#post32700203
Hou je bek dicht heikneuter!! Typefout en houdt je bek!!!!!!!!!
Oud 05-08-2012, 22:31
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Hou je bek dicht heikneuter!! Typefout en houdt je bek!!!!!!!!!
volgens mij heb je echt een time out nodig meid. anders komen er straks hele lieve mensen die je heel vriendelijk de toegang ontzeggen.
en ga je serieus iets zeggen over typefouten tegen mij ? mischien moet je de post die je hiervoor maakte dan nog maar eens door gaan lezen.
Oud 05-08-2012, 22:44
Daantjer
Daantjer is offline
Hoe denken jouw ouders er trouwens over? En als zijn moeder iets vind zal ze er vast wel een reden voor hebben, is het wel zo verstandig om daar tegen in te gaan als je pas 11 jaar bent?
Op stiekem gedoe kan je geen goede relatie bouwen (als je dat überhaupt al kan op jouw leeftijd), dus het lijkt mij geen goed idee om stiekem te gaan doen.

PS Het is niet p.s.s.s maar PPPS ((Post Post post scriptum) Ja, PS staat voor 'post scriptum' en de 'p.s.' is een incorrecte afkorting)
Oud 05-08-2012, 22:53
De3biggetjes
De3biggetjes is offline
Wtf boeit het dat ik 11 ben? Anders zeiken jullie over mij leeftijd! En anders jullie zijn oude heikneuters
Oud 05-08-2012, 23:08
MrAnoniem
MrAnoniem is offline
1. Serieus "heikneuter" -.-
2. Als je zo reageert dan kun je beter niet een topic starten
3.Nooit liegen over je leeftijd, niet slim
4.Je bent te jong
5. Je hebt hem leren kennen via hyves ?!?
5. Ga naar bed sesamstraat is al voorbij
Oud 05-08-2012, 23:16
Daantjer
Daantjer is offline
Beste 'De3biggetjes', je kan beter even dimmen. Als je hier serieus genomen wil worden is liegen niet het beste middel.
Je leeftijd heeft wel degelijk te maken met de situatie, jouw grijze massa laat nog geen goede relatie toe. Het is heel leuk dat je aan 'verkering' doet enzo, maar op jouw leeftijd bestaat er nog niet zo iets als een 'echte relatie', dus een leuk geintje, maar het stelt niks voor.
Oud 05-08-2012, 23:19
Verwijderd
Citaat:
1. Serieus "heikneuter" -.-
2. Als je zo reageert dan kun je beter niet een topic starten
3.Nooit liegen over je leeftijd, niet slim
4.Je bent te jong
5. Je hebt hem leren kennen via hyves ?!?
5. Ga naar bed sesamstraat is al voorbij
Slim om zo te reageren, al heeft hij gelijk over de leeftijd. Sommige dingen zijn echt afhankelijk van je leeftijd. En misschien ben ik wel van de oude stempel maar ik heb sowieso iets tegen "Cammen". Helemaal op elf jarige leeftijd! Ook vind ik Hyves eerlijk gezegd niet een goede plek om een vriendje/vriendin te leren ontmoeten. Facebook en twitter evenmin.
Oud 05-08-2012, 23:27
De3biggetjes
De3biggetjes is offline
Jullie zijn echt discriminerend. Wij zijn wel mooi mensen die meedenken aan de maatschappij en we zijn vrije mensen. Toen je sesamstraat keek op je 3de(nu nog steeds) had je ook al verkering met ene lisa ofzo. Dus
Oud 05-08-2012, 23:33
De3biggetjes
De3biggetjes is offline
Ik heb het opgezocht op google en je mag iemand niet discrimineren om zijn/haar leeftijd. Wel raar dat 11-jarige om 0:44 nog wakker zijn!
Oud 05-08-2012, 23:34
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Jullie zijn echt discriminerend. Wij zijn wel mooi mensen die meedenken aan de maatschappij en we zijn vrije mensen. Toen je sesamstraat keek op je 3de(nu nog steeds) had je ook al verkering met ene lisa ofzo. Dus
nee we zijn niet discrimerend. we vertellen alleen onze mening.
en ja genoeg van ons hadden vast wel verkering toen ze 10 waren ofzo. maar dat was dan met een meisje uit de straat of uit de klas. en mischien wel ergens anders in de stad. maar iets wat gemakkelijk met de fiets te doen was. en ieand waarvan de ouders elkaar vast ook wel kenden.
niet een of andere random dude van het internet weet ik veel hoever van elkaar vandaan.

en ja dat laatste zegt waarschijnlijk meer over jou opvoeding dan wat anders
Oud 05-08-2012, 23:35
Daantjer
Daantjer is offline
1. Dat zijn wij niet, alleen realistisch vanuit ervaring.
2. Jullie denken niet op een progressieve manier mee aan de maatschappij, daarom mag ik wel stemmen en jij niet.
3. Iedereen is vrij, maar jullie ouders zijn nog volledig verantwoordelijk voor jullie.
4. Sesamstraat en relaties waren strikt gescheiden van elkaar.
Oud 05-08-2012, 23:36
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
1. Dat zijn wij niet, alleen realistisch vanuit ervaring.
2. Jullie denken niet op een progressieve manier mee aan de maatschappij, daarom mag ik wel stemmen en jij niet.
3. Iedereen is vrij, maar jullie ouders zijn nog volledig verantwoordelijk voor jullie.
4. Sesamstraat en relaties waren strikt gescheiden van elkaar.
nummer 4
Oud 05-08-2012, 23:43
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Ik heb het opgezocht op google en je mag iemand niet discrimineren om zijn/haar leeftijd. Wel raar dat 11-jarige om 0:44 nog wakker zijn!
Discriminatie op basis van leeftijd is dan wel strafbaar, maar lastig aantoonbaar. Bad luck
Oud 05-08-2012, 23:47
MrAnoniem
MrAnoniem is offline
Laat haar maar dromen, het gebeurt niet
Advertentie
Oud 05-08-2012, 23:51
MrAnoniem
MrAnoniem is offline
Citaat:
Slim om zo te reageren, al heeft hij gelijk over de leeftijd. Sommige dingen zijn echt afhankelijk van je leeftijd. En misschien ben ik wel van de oude stempel maar ik heb sowieso iets tegen "Cammen". Helemaal op elf jarige leeftijd! Ook vind ik Hyves eerlijk gezegd niet een goede plek om een vriendje/vriendin te leren ontmoeten. Facebook en twitter evenmin.
Halleluja luister naar hem "de3biggetjes". Je kunt geen relatie beginnen dmv hyves, o ja je bent 11 jaar en nog waarschijnlijk te jong om te weten wat dat betekent, dmv; door middel van. en ik durf te wedden dat je stiekem opblijft, ga je niet gedragen als een 14-jarige want dat ben je nog lang niet.

Laatst gewijzigd op 06-08-2012 om 00:47.
Oud 06-08-2012, 00:48
De3biggetjes
De3biggetjes is offline
Hoi allemaal,

Ik wil gewoon geen ruzie dus: vrede.
Kijk toen ik zei dat ik 11 was zeiden jullie allemaal dat ik te jong was. En als ik zeg dat ik 15 ben doen jullie wel normaal.... Nou ja.
Gewoon vrede?

Xxxxxx Sky en Flow
Oud 06-08-2012, 00:55
DAH
DAH is offline
Het is niet verrassend dat mensen 11-jarigen anders behandelen dan 15-jarigen. Op mijn elfde was ik nog nooit buiten mijn stad geweest, op de fiets (bij wijze van), maar op mijn vijftiende was ik in mijn eentje met se trein naar bijvoorbeeld Amsterdam geweest waar ik een groep vreemden ging ontmoeten.
Oud 06-08-2012, 01:00
MrAnoniem
MrAnoniem is offline
Blijf gewoon met elkaar cammen totdat jullie oud genoeg zijn en als het echt "liefde" is dan zal hij wel wachten
Oud 06-08-2012, 04:14
Vowel
Vowel is offline
De3biggetjes, mensen waren niet onaardig, ze waren realistisch en ze gaven hun mening. Op een forum (net als in het echte leven) kom je nu eenmaal mensen tegen die het niet met je eens zijn of dingen zeggen die je niet wilt horen. Schelden gaat dan zeker niet helpen, dus niet meer doen graag.

Nou, en met de OP verwijderd gaat dit topic natuurlijk sowieso niet meer werken. Dus hij gaat dicht.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten