Na het behalen van mijn gymnasium diploma in 2010, wist ik niet wat ik moest beginnen.. het werd criminologie aan de VU met als resultaat: Universiteit is niks voor mij!
Toen ben ik in als uitweg een verkorte mbo-4 gaan doen, omdat ik niet nog een jaar thuis wilde zitten. Dit werd onderwijsassistente, omdat ik wilde weten of ik onderwijs zag zitten.
Ik heb een top jaar gehad, vooral vanwege de stageschool(groep 3/4) en ben met vlag en wimpel geslaagd, alle jaren niveau 4 in 9 maanden. Maar nu.. ik zie mezelf geen pabo doen want ik heb niks met grote groepen/ben niet muzikaal/ heb totaal niks met kleuters etc., ik vind het 1 op 1 helpen juist fantastisch. Mijn struikelblok is engels dus bijv. ergotherapie gericht op kinderen valt ookal af vanwege de engelse boeken etc. Dit is dus al de derde zomer, die ik al peinzend door breng omdat ik niet weet wat ik moet.. Heeft iemand ideeen? Iets met kids, onderwijzend, kleine groepjes of 1 op 1, in noord holland... Of iets wat er bij zou kunnen passen.. ik ben het spoor bijster.
Alvast bedankt.
|