Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2012, 20:50
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Show in dit topic je favoriete sieraden, sieraden die je al hebt, sieraden die je nog gaat kopen... of die je wel zou willen kopen maar (voorlopig) niet kunt betalen!

En accessoires mogen ook in dit topic. TS begint z.s.m.!
Oud 05-08-2012, 21:26
Verwijderd
Ik moet het doen met alleen een horloge:
Daarnaast heb ik altijd een oortjes als accessoire maar die ben ik kwijt (Morgen koop ik een setje skullcandy oortjes!)
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 11:29
DAH
DAH is offline
Ik heb eigenlijk alleen iets met horloges, qua accessoires en sieraden. Ik vind trouwens dat een riem een outfit afmaakt, en zo heb ik ook een aantal riemen in verschillende kleuren en materialen.

De zakhorloge die ik gisteren heb gekocht op een soort van rommelmarkt

En mijn huidige polshorloge. Sorry voor de achtergrond en het vuil; ik was mijn vader aan het helpen op het dak, met dakdekken.
Oud 06-08-2012, 14:32
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik heb een rood horloge van swatch, een neonroze horloge met een heel klein klokje met gouden randje eromheen, en een groen/transparant horloge .

Mijn grootste accessoire-obsessie zijn oorbellen. Ik heb denk ik meer dan 300 paar
Oud 06-08-2012, 17:07
Example
Example is offline
Accessoires vindt ik altijd echt tof dus ik draag sowieso altijd accessoires.
Riemen, sjaaltjes, hoedjes, horloges, kettings, ringen, handtassen en noem maar op.
Ik heb altijd 3 dingen als accessoires en die doe ik nooit af want er wordt van mij nogwel eens het een en ander gejat.
Men asring van men opa, men ketting met een diamant steentje erin en ik heb altijd men handtas bij men want niet alles past in men broekzakken :$
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 18:54
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Ik draag eigenlijk altijd wel iets van een armband, en meestal ook een haarband of strikje in mn haar, en ook regelmatig een hoed ofzo maar dat mag dan weer niet op school.
Kettingen doe ik niet aan, sjaals dan weer wel.
Make-up doe ik ook totaal niet maar ik heb een bril op mn gezicht(niet eens als accessoire maar veel mensen denken dat dat wel daarom is)
Oud 06-08-2012, 19:07
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb standaard mijn kruisje op mijn nek hangen en (meestal simpele) oorbellen in. En verder pas ik mijn accessoires aan aan mijn kleding van de dag.
Reageren

Regels voor berichten