Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2012, 23:03
Steefdb
Steefdb is offline
Hoi,
Dit jaar ga in naar de school voor ict in eindhoven.
Ik moet dan mijn laptop meenemen + eventueel boeken, ik vroeg me dus af of er mensen zijn die ook zoiets moeten hebben en hier raad mee weten.
De boekentas moet een 17inch zijn, waar wat boeken in kunnen en een vakje voor broodtrommel oid. ik had al het een en ander gevonden maar het leek me allemaal een beetje groot voor een paar boeken en 1 laptop.

bvd stefan
Oud 13-08-2012, 10:37
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Als je boeken en een laptop in1 tas wil doen zou ik als ik jou was een stevige sleeve kopen en de laptop dan in een rugzak doen, daar passen ws meer boeken bij als in een standaard laptoptas.
Houd er wel rekening mee dat je niet alleen je laptop mee moet nemen maar ook de kabels en evt. muis etc. en dat neemt ook allemaal plek in in je tas.
Oud 13-08-2012, 11:06
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Twee tassen zou ik echt niet doen!

Het handigst lijkt mij een redelijk grote rugtas waar in het achterste vak je laptop past en daar voor kan je al je andere spullen stoppen als boeken en dergelijke.

Sowieso wordt het dan wel heel erg zwaar, een laptop én boeken maar ach, daarvoor kan je beter een rugtas gebruiken. Een schoudertas is niks daarvoor kan ik je uit ervaring vertellen.
Reageren

Regels voor berichten