Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vond het toen heel goed en ik was er helemaal door geraakt enzo, ik denk dat het er ook wel een beetje aan bijdroeg dat ik de film in New York zag, later kreeg ik intens op mijn lazer van mijn mede-critici
![]()
||
Citaat:
|
Goede titel <3 En ja, Meantime is wel tof
![]() ![]() Ik vind het zo jammer dat ik alle boeiende films al heb gezien. Ik wil mijn geheugen resetten en alles opnieuw kijken en opnieuw verwonderd raken! Ik moet alleen nog één "recente" film van Leigh: Topsy-Turvy, maar die heb ik halverwege uitgezet wegens extreme dullness. En nu zit ik er tegen aan te hikken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ah, de stemwijzer staat online.
Maar dan meteen de eerste stelling al: Het tekort op de begroting mag in 2013 niet meer dan 3% bedragen. De gemiddelde leek, en ik dus ook, heeft toch geen flauw idee wat dat in de praktijk inhoudt? Wat de gevolgen zijn, wat er goed is voor jouzelf, op de korte en lange termijn. Wat een onzin. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar de gemiddelde burger weet toch geen reet joh. Hoe kunnen zij nou beoordelen wat goed voor ze is. Iedereen wil minder criminaliteit en meer te besteden en privacy, en oke, dan zitten er misschien nog wat meer simpele kwesties tussen als softdrugs legaliseren ja/nee, winkels op zondag open ja/nee, moskees bouwen ja/nee. Maar al die economische en financiele kwesties, dat is voor politici zelf nog een heel ding met metersdikke dossiers enzo, hoe kunnen wij als burgers daar nou iets zinnigs over zeggen. Ik kan wel zeggen, nou, ik ga SP stemmen, want als ik een beetje globaal kijk ben ik het wel met ze eens, maar wie zegt dat zij gelijk hebben? En hoe dat gaat uitpakken? En of dat het beste is voor Nederland, en voor mezelf? En waarschijnlijk niet eens op alle punten, maar alleen op een aantal. Nee, democratie, ik heb er geen goed woord voor over mensen! |
![]() |
|
![]() |
O, ben jij zo iemand die vindt dat alleen intelligente mensen mogen stemmen?
![]() Trouwens Stefenootje, even een kleine tip voor de rest van je leven, en ik bedoel het echt heel erg goed, zonder nare insinuaties: omschrijf jezelf nooit als "de gemiddelde leek", want daar doe je niemand een plezier mee, vooral jezelf niet. Op de lange termijn dan, he ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens reken ik mezelf daar niet toe hoor. Ik weet veel te weinig. Eigenlijk denk ik dat er maar HEEL weinig mensen zijn die écht kunnen beredeneren waar ze op stemmen en dat ook heel weloverwogen doen. De rest overschat zichzelf allemaal en doet ook maar wat. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() (grapje hoor, voor ik weer een e-mail van WolterB krijg) ![]()
|
|