Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2012, 11:59
Verwijderd
Advertentie
Oud 13-08-2012, 12:00
Verwijderd
Oud 13-08-2012, 12:03
Verwijderd
Oud 13-08-2012, 12:04
Verwijderd
Is er nog een die ik per se moet zien?
Oud 13-08-2012, 12:05
Verwijderd
Hm, eigenlijk heb je de beste al gezien; Naked, Secrets & Lies en Another year. Career girls is nog wel interessant misschien. En Life is sweet. En zijn oudsten heb ik nog niet gezien Meantime heeft nog een rijtje kekke acteurs ook, maar eens kijken
Oud 13-08-2012, 12:06
Verwijderd
Hahaha, Ruth Sheen in een heel andere rol dan normaal.

/kijkt nu Vera Drake
Oud 13-08-2012, 12:07
Verwijderd
Ha, ik wíst dat zo'n topacteur als Gary Oldman in een Leigh-film zou passen <3 Meantime dus. Nu zeker snel gaan kijken.
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, Ruth Sheen is een heel andere rol dan normaal.
In Vera Drake?
Verwijderd
Citaat:
Ha, ik wíst dat zo'n topacteur als Gary Oldman in een Leigh-film zou passen <3 Meantime dus. Nu zeker snel gaan kijken.
Gary Oldman is echt de bom in Rosencrantz & Guildenstern Are Dead <3 Tim Roth trouwens ook. En Richard Dreyfuss
Oud 13-08-2012, 12:08
Verwijderd
Ja. in*
Oud 13-08-2012, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Gary Oldman is echt de bom in Rosencrantz & Guildenstern Are Dead <3 Tim Roth trouwens ook. En Richard Dreyfuss
Tim Roth speelt ook in Meantime

En ik ken Rosencrantz & Guildenstern are dead alleen als toneelstuk
Hazel
Hazel is offline
Goede topictitel
Verwijderd
ik ben een beetje verliefd op Gary Oldman na twee Batman-films en Tinker tailor soldier spy. Niet omdat ie aantrekkelijk is, maar gewoon knijtergoed.
Oud 13-08-2012, 12:11
Hazel
Hazel is offline
Ik heb Tinker Tailor etc. nog steeds niet gezien
Oud 13-08-2012, 12:12
Verwijderd
Ik moet hem nog een keer zien, is best wel een oplet-film
Oud 13-08-2012, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Tim Roth speelt ook in Meantime

En ik ken Rosencrantz & Guildenstern are dead alleen als toneelstuk
Tom Stoppard heeft er een film van gemaakt. Dikke aanrader!
Oud 13-08-2012, 12:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet nog meer films met Gary Oldman kijken. Dracula staat al op mijn kijklijst, nog meer?
Oud 13-08-2012, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Tom Stoppard heeft er een film van gemaakt. Dikke aanrader!
Ok
Oud 13-08-2012, 12:19
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik moet hem nog een keer zien, is best wel een oplet-film
Ik was wel erg benieuwd, maar heb 'm gemist ten faveure van goedkoop Hollywoodvermaak (de Safran Foer-verfilming, waar ik toen ook nog eens enorm vatbaar voor was ) tijdens mijn eenzame kerst in NYC vorig jaar
Oud 13-08-2012, 12:20
Verwijderd
Ik vond de Safran Foer-verfilming best ok Maar heb het boek niet gelezen, dat scheelt wellicht.
Oud 13-08-2012, 12:22
Hazel
Hazel is offline
Ik vond het toen heel goed en ik was er helemaal door geraakt enzo, ik denk dat het er ook wel een beetje aan bijdroeg dat ik de film in New York zag, later kreeg ik intens op mijn lazer van mijn mede-critici niet dat ik me dat altijd aantrek, overigens, maar het is best een draak.
Oud 13-08-2012, 12:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Een normaal gesprek met mijn moeder

Fizzle
hey mam hoe is het
moeder
Goed, ik zit net geile gamecomputers te bekijken

haha wat
Oud 13-08-2012, 12:59
Verwijderd
Wow je moeder. De mijne zou dat nooit zeggen.
Oud 13-08-2012, 13:00
Hazel
Hazel is offline
Mijn moeder gebruikt de laatste tijd telkens het woord cheapass, ik probeer het haar af te leren, tot nu toe geen succes.
Oud 13-08-2012, 13:07
Missy
Missy is offline
De laatste paar weken van stage zijn echt een beetje je tijd soms uitzitten..
Oud 13-08-2012, 13:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wow je moeder. De mijne zou dat nooit zeggen.
my point exactly

Citaat:
Mijn moeder gebruikt de laatste tijd telkens het woord cheapass, ik probeer het haar af te leren, tot nu toe geen succes.
haha
Oud 13-08-2012, 13:23
Verwijderd
Yay, einde werkdag
Oud 13-08-2012, 13:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik ben een beetje verliefd op Gary Oldman na twee Batman-films en Tinker tailor soldier spy. Niet omdat ie aantrekkelijk is, maar gewoon knijtergoed.
ohja, ik zal deze eens traceren.
Oud 13-08-2012, 14:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nounou dit topic gaat weer hard
Oud 13-08-2012, 14:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Goede titel <3 En ja, Meantime is wel tof Tim Roth én Gary Oldman.

Ik vind het zo jammer dat ik alle boeiende films al heb gezien. Ik wil mijn geheugen resetten en alles opnieuw kijken en opnieuw verwonderd raken!

Ik moet alleen nog één "recente" film van Leigh: Topsy-Turvy, maar die heb ik halverwege uitgezet wegens extreme dullness. En nu zit ik er tegen aan te hikken.
Oud 13-08-2012, 14:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Er zijn maar heel weinig films waarvan ik het einde gehaald heb
Oud 13-08-2012, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Goede titel <3 En ja, Meantime is wel tof Tim Roth én Gary Oldman.

Ik vind het zo jammer dat ik alle boeiende films al heb gezien. Ik wil mijn geheugen resetten en alles opnieuw kijken en opnieuw verwonderd raken!
Nogal een statement wat je daar maakt Rosencrantz & Guildenstern Are Dead gezien, trouwens?
Oud 13-08-2012, 14:55
Verwijderd
Ah, de stemwijzer staat online.

Maar dan meteen de eerste stelling al: Het tekort op de begroting mag in 2013 niet meer dan 3% bedragen.

De gemiddelde leek, en ik dus ook, heeft toch geen flauw idee wat dat in de praktijk inhoudt? Wat de gevolgen zijn, wat er goed is voor jouzelf, op de korte en lange termijn. Wat een onzin.
Oud 13-08-2012, 14:57
Verwijderd
Stelling 2

Het aantal leden van de Tweede Kamer moet 150 blijven.

Nogmaals: alsof de gemiddelde leek weet wat daar in de praktijk de voor- en nadelen van zijn.
Oud 13-08-2012, 14:58
Verwijderd
Hij is precies hetzelfde als de vorige, of zit ik gewoon per ongeluk nog de oude te doen? :')
Oud 13-08-2012, 15:00
Verwijderd
Partij voor de Dieren
PVV
SP
PvdA
GroenLinks
D66
Piratenpartij
50Plus
CDA
VVD
ChristenUnie
SGP

Godverdomme wat een lijst. Wat nou PVV.
Oud 13-08-2012, 15:01
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Stelling 2

Het aantal leden van de Tweede Kamer moet 150 blijven.

Nogmaals: alsof de gemiddelde leek weet wat daar in de praktijk de voor- en nadelen van zijn.
Alsof de gemiddelde persoon überhaupt iets weet van politiek en sociaal-economische kwesties.
Oud 13-08-2012, 15:02
Verwijderd
Ja daarom. Dus heel het stemsysteem gaat toch nergens over joh.
Oud 13-08-2012, 15:02
Schrödinger
Schrödinger is offline
En ik kreeg uiteraard D66 uit die test.
Oud 13-08-2012, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Je bent gewoon een PVV'ertje!

Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Het probleem is niet het stemsysteem, maar het feit dat mensen zichzelf overschatten. Als ik een lamp moet vervangen of een band moet plakken ga ik dat toch ook niet zelf doen, maar dan ga ik naar iemand die er verstand van heeft.
Verwijderd
Ik ga er in ieder geval niet op stemmen.
Oud 13-08-2012, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Het probleem is niet het stemsysteem, maar het feit dat mensen zichzelf overschatten. Als ik een lamp moet vervangen of een band moet plakken ga ik dat toch ook niet zelf doen, maar dan ga ik naar iemand die er verstand van heeft.
Mensen overschatten zichzelf ja, dat klopt.

Maar de gemiddelde burger weet toch geen reet joh. Hoe kunnen zij nou beoordelen wat goed voor ze is. Iedereen wil minder criminaliteit en meer te besteden en privacy, en oke, dan zitten er misschien nog wat meer simpele kwesties tussen als softdrugs legaliseren ja/nee, winkels op zondag open ja/nee, moskees bouwen ja/nee.
Maar al die economische en financiele kwesties, dat is voor politici zelf nog een heel ding met metersdikke dossiers enzo, hoe kunnen wij als burgers daar nou iets zinnigs over zeggen.

Ik kan wel zeggen, nou, ik ga SP stemmen, want als ik een beetje globaal kijk ben ik het wel met ze eens, maar wie zegt dat zij gelijk hebben? En hoe dat gaat uitpakken? En of dat het beste is voor Nederland, en voor mezelf? En waarschijnlijk niet eens op alle punten, maar alleen op een aantal.

Nee, democratie, ik heb er geen goed woord voor over mensen!
Oud 13-08-2012, 15:07
Hazel
Hazel is offline
O, ben jij zo iemand die vindt dat alleen intelligente mensen mogen stemmen?

Trouwens Stefenootje, even een kleine tip voor de rest van je leven, en ik bedoel het echt heel erg goed, zonder nare insinuaties: omschrijf jezelf nooit als "de gemiddelde leek", want daar doe je niemand een plezier mee, vooral jezelf niet. Op de lange termijn dan, he
Oud 13-08-2012, 15:10
Verwijderd
Citaat:
O, ben jij zo iemand die vindt dat alleen intelligente mensen mogen stemmen?
Nou ja, ik zat erover na te denken ja, maar eigenlijk ook niet. Want dan krijg je ook weer scheve verhoudingen, en worden de belangen van de minder intelligente (en vaak minder rijke) mensen weer niet behartigd.

Overigens reken ik mezelf daar niet toe hoor. Ik weet veel te weinig. Eigenlijk denk ik dat er maar HEEL weinig mensen zijn die écht kunnen beredeneren waar ze op stemmen en dat ook heel weloverwogen doen. De rest overschat zichzelf allemaal en doet ook maar wat.
Oud 13-08-2012, 15:12
Verwijderd
De Stemwijzer is overigens op 3 (?) vragen na hetzelfde als de vorige keer, waar gaat dat over?!!
Oud 13-08-2012, 15:13
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Mensen overschatten zichzelf ja, dat klopt.

Maar de gemiddelde burger weet toch geen reet joh. Hoe kunnen zij nou beoordelen wat goed voor ze is. Iedereen wil minder criminaliteit en meer te besteden en privacy, en oke, dan zitten er misschien nog wat meer simpele kwesties tussen als softdrugs legaliseren ja/nee, winkels op zondag open ja/nee, moskees bouwen ja/nee.
Maar al die economische en financiele kwesties, dat is voor politici zelf nog een heel ding met metersdikke dossiers enzo, hoe kunnen wij als burgers daar nou iets zinnigs over zeggen.

Ik kan wel zeggen, nou, ik ga SP stemmen, want als ik een beetje globaal kijk ben ik het wel met ze eens, maar wie zegt dat zij gelijk hebben? En hoe dat gaat uitpakken? En of dat het beste is voor Nederland, en voor mezelf? En waarschijnlijk niet eens op alle punten, maar alleen op een aantal.

Nee, democratie, ik heb er geen goed woord voor over mensen!
Dus daarom zeg ik: ga naar iemand die er verstand van heeft. Zoals ik.
Oud 13-08-2012, 15:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga hem ook even doen.
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Nou ja, ik zat erover na te denken ja, maar eigenlijk ook niet. Want dan krijg je ook weer scheve verhoudingen, en worden de belangen van de minder intelligente (en vaak minder rijke) mensen weer niet behartigd.

Overigens reken ik mezelf daar niet toe hoor. Ik weet veel te weinig. Eigenlijk denk ik dat er maar HEEL weinig mensen zijn die écht kunnen beredeneren waar ze op stemmen en dat ook heel weloverwogen doen. De rest overschat zichzelf allemaal en doet ook maar wat.
Dus, wat ga je stemmen dan? Misschien kun je Noedelhap voor je laten kiezen lekker slaafs en onderdanig

(grapje hoor, voor ik weer een e-mail van WolterB krijg)
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Dus daarom zeg ik: ga naar iemand die er verstand van heeft. Zoals ik.
Bitch please, jij stemt D66.

Regels voor berichten