Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ze zelf op de fiets is, kun je haar ook best thuisbrengen, gewoon met haar mee fietsen "zodat ze niet alleen door het donker hoeft". Vooral als je een beetje in de buurt woont. Deed mijn eerste vriendje ook bij mij, vond ik toen heel lief
![]() Niet meteen zeggen dat je haar leuk vindt, eerst eens zorgen dat je echt contact met haar hebt en dan bv. een afspraakje regelen. Hoe oud ben je? Als je zo ongeveer 14-16 bent is de bioscoop een goede plek voor een eerste afspraakje, en daar kun je meteen een beetje sneaky naar toe werken, bijvoorbeeld door met haar over films te gaan praten en dan kun je iets zeggen zoals "ik wil ... graag nog wel zien, misschien kunnen we wel samen gaan". |
![]() |
|
Je kan die dingen niet allemaal nu al gaan zitten plannen. als het goed voelt, dan waag je het erop. Zo niet, dan wacht je even. Het is niet alsof dit je enige kans is om haar hart te veroveren, dat is toch iets dat je geleidelijk moet doen
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Buiten feestje MichaelM3 | 2 | 29-11-2013 14:48 | |
De Kantine |
Feestje organiseren voor het forum Missy | 59 | 26-09-2010 10:18 | |
Muziek |
Hardcore/hardstyle feestje... Wat moet ik verwachten ? Tingolady86 | 27 | 23-11-2007 21:56 | |
Eindexamens 2004 |
De Feestjes Charlottetje | 25 | 31-05-2004 23:23 | |
De Kantine |
Jezelf op een feestje uitnodigen? Lotte | 40 | 03-09-2003 08:09 | |
De Kantine |
wat neem je mee naar een feestje? zus en zo | 55 | 13-07-2002 11:58 |