Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2012, 05:39
CherryIsia
CherryIsia is offline
bonjour mensjes

ik heb hulp nodig!

ik heb een jongen leren kennen, via een site (tagged.com) en ik vind hem super leuk en lief en cute maar ff niet daarover! we hebben al vaak gepraat op msn en gecamt en ik denk dat het gevoel beide kanten gaat.... maar het probleem is dat hij in noord-brabant woont en ik in noord-holland en onze enige contact lijn msn is.... hij wilt nog met me afspreken en allemaal dingen doen zoals zwemmen en bios en ik vind dat super maar aan de andere kant vraag ik mezelf af of het wel waard is om iets met hem te krijgen

ik voel me al kut als ik hem niet zie op msn, wat gebeurt er dan als ik hem in het real life zie en hem nog leuker zal vinden, maar dan begint school weer en hij heeft dan werk (ik ben 16 en hij wordt dit jaar 18) en dus wordt onze tijd samen nog kleiner dan nu..... ik weet niet....is het het waard en mogelijk om een relatie met hem te hebben ookal hebben we weinig tijd samen? tips miss?

thnx en veel groetjes van mij xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2012, 06:15
Verwijderd
Dat probleem heb ik ook gehad met iemand en dat is uit de hand gelopen.
Maar waarom niet proberen?
Hoe denken jullie ouders erover?

Laatst gewijzigd op 20-08-2012 om 07:22.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 06:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Een relatie op afstand kan werken, maar het is erg lastig als je iemand nog moet leren kennen enzo. Het is ook minder leuk, omdat je elkaar minder ziet. Maar alleen jij kunt zeggen of je het het waard vindt. Ik zou hem eerst maar ergens in het echt ontmoeten, voor ik me zorgen zou gaan maken over of een relatie zal werken.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 08:36
Verwijderd
Natuurlijk kan dat wel. En Noord-Holland en Noord-Brabant is helemaal niet zo ver uit elkaar. De vraag is wel of jullie beide genoegen kunnen nemen met 1 of 2 weekenden per maand, en daar kun je voor hem geen antwoord op geven omdat je hem nauwelijks kent.

Als je nu alleen msn gebruikt, probeer eens met elkaar te bellen. Is het gesprek al snel saai (dus niet verlegen-stil maar ronduit saai) dan hoef je niet eens meer te meeten. Als het nog steeds leuk blijft, spreek eens in het midden af in het openbaar, uiteraard met de intentie als vrienden wat gezelligs te doen maar kijk dan of het nog steeds klikt. Als je elkaar dán nog leuk vindt, is het tijd om te kijken naar een relatie, inderdaad. Jullie worden steeds ouder en daarmee ook steeds zelfstandiger, maar het is allemaal niet zover nog.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 10:17
CherryIsia
CherryIsia is offline
hmmmm owkee...... ik kijk wel wat ik ga doen na onze date......bedankt allemaal
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 10:58
Verwijderd
Dat is niet long distance.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 11:14
CherryIsia
CherryIsia is offline
wat dan wel?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 11:18
Verwijderd
? Wat dan wel? Zo'n klein stukje is gewoon geen long distance. Dus het grootste probleem is eigenlijk geen probleem.

Spreek gewoon een keer met hem af. Als hij daadwerkelijk ver weg woonde was het lastig geweest maar jullie wonen vrijwel bij elkaar om de hoek.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 12:52
CherryIsia
CherryIsia is offline
om de hoek? ik dagt dat bijna 2 uur met de trein best een grote afstand was maar owkee.....
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 13:23
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
om de hoek? ik dagt dat bijna 2 uur met de trein best een grote afstand was maar owkee.....
Je moet wat Reverend zegt even met een korreltje zout nemen.

Maar het kan inderdaad erger. Tussen mij en mijn vriend heeft een tijdje 1500km gezeten (Nederland-Finland) en dat ging ook prima.

Nee, op jouw leeftijd kan het wel lastig zijn, omdat je niet zoveel vrijheid hebt en wellicht niet zoveel geld, en veel verplichtingen (school, andere vrienden, sport, hobby's, etc), en dan kan het wel gebeuren dat je elkaar twee-drie weken niet ziet. Dat kan vervelend zijn, maar het is echt wel mogelijk.

Toen ik 15 was had ik een vriendje in Rotterdam. Dat was voor mij ook twee uur reizen met de trein. Maar de ene keer ging ik daarheen, de andere keer kwam hij naar mij. Alleen in het begin was het lastig omdat mijn ouders niet wilden dat ik daar bleef slapen. Maar toen ik vertelde "dat we toch allang seks hadden gehad" was het opeens geen probleem meer. Ouders..

Anyway, ga hem eens ontmoeten en zie dan verder. Wie weet vind je hem in het echt helemaal niet leuk. Probeer in ieder geval, zoals Lusi zegt, hem eens te bellen. Kijk of het gesprek goed verloopt zonder irritante stiltes en zo. Want daaraan kun je al merken of jullie elkaar überhaupt iets te vertellen hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Dat dagt je verkeerd natuurlijk. Als iemand echt zo leuk is, is een ruim uur in de trein zitten dan echt zoveel?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 14:05
CherryIsia
CherryIsia is offline
hmmm... ik denk dat ik maar moet wachten tot we gaan afspreken..... en als het gaat om bellen, dat durf ik niet :$ ik bedoel ik heb het nog nooit gedan dussss....
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 14:57
Lente
Lente is offline
je hebt nog nooit gebeld?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 15:04
CherryIsia
CherryIsia is offline
jawel maar niet naar een jongen die ik leuk vind (of welke jongen dan ook).....
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 16:07
Vowel
Vowel is offline
Als je al niet met hem durft te bellen, hoe ga je je dan gedragen als je elkaar in het echt ziet? Zou je het niet fijn vinden om op z'n minst een indicatie te hebben van hoe het zal gaan als jullie met z'n tweeën zijn? De gesprekken en zo? Wat nu als je hem ontmoet, je allebei niet weet wat je moet zeggen en er zo'n nare ervaring van komt?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 16:14
CherryIsia
CherryIsia is offline
hmmm je hebt een punt maar om hem te bellen zou ik z'n nummer moeten weten en die heb ik niet heb wel geprobeerd om het aan hem te vragen maar hij is zelden online op msn :/..... maar weet je van onze gesprekken op msn enzo heb ik een sterk gevoel dat het wel goed zal gaan alleen ik zeg altijd alles wat ik denk (ben te eerlijk) en sommige mensen vinden dat niet leuk of aardig en voelen zich dan gekwetst dus drrm......
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 16:27
Lente
Lente is offline
maar je weet dus eigenlijk niks? alleen wat hij typt? ben je wel voorzichtig? :oudwijf:
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 16:33
CherryIsia
CherryIsia is offline
ja ik ben het soort meid dat nooit in jongens vertrouwt dussss ik red me wel en je bent geen oudwijf
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 17:18
Verwijderd
Maar je bent wel al aan het berekenen hoe dat nou moet als jullie een stel vormen.. En je wil op date maar durft niet te bellen, je hebt zijn nummer niet maar denkt erg vooruit Spreek op jullie date tenminste wel af in het openbaar en laat een vriendinnetje ofzo weten waar je precies bent en met wie. :meeoudwijf:
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 17:24
Pluis
Pluis is offline
kunnen jullie niet eens skypen? dat is minder eng dan bellen en dan weet je in ieder geval een beetje hoe hij is.

En de afstand hoeft geen probleem te zijn. ik heb al eens Almelo-Gouda gehad en dat ging ook prima.
Oud 20-08-2012, 17:58
CherryIsia
CherryIsia is offline
nou we praten altijd op msn met webcam aan of op een site solomio.nl.......dan zien we elkaar en praten we tegelijk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten