Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2012, 09:17
Verwijderd
Ja, ik doe ook gouwe ouwe topics weer openen.

Het spel gaat als volgt.
Je doet een wens.
De volgende vertelt hoe jouw wens wel uitkomt, maar dan terugslaat waardoor het eigenlijk helemaal niet leuk is. Dan doet diegene zelf dus weer een wens.

Hoe het dus wel moet:
a: ik wens dat ik veel geld heb
b: je krijgt veel geld, maar je krijgt dat geld als schadevergoeding omdat je levenslang verlamd bent geraakt door een fout van je werkgever

of

b: je krijgt heel veel monopolygeld, je hele huis ligt er mee vol en je moet dat allemaal gaan opruimen

of

b: je krijgt veel geld, en daardoor worden al je vrienden zo jaloers dat ze niet meer met je om willen gaan.

Hoe het dus niet moet:
b: je krijgt geen geld

We gaan van start!
Ik wens dat het zaterdag 20 graden is en niet regent.
Advertentie
Oud 08-05-2012, 09:22
Verwijderd
Zaterdag wordt het 20 graden en het regent niet. In Malgrat de Mar, en jij bent in Nederland, waar het in ieder geval een stuk kouder is, en waar het waarschijnlijk wel regent.

Ik wens dat mijn kamer opgeruimd is.
Oud 08-05-2012, 09:58
Martiño
Martiño is offline
Je kamer is opgeruimd. Sterker nog, je kamer is helemaal leeg. Je bent namelijk met rommel en al uit je kamer gezet door de verhuurder.

Ik wens een kopje koffie.
Oud 08-05-2012, 10:15
Verwijderd
Je krijgt een kopje koffie, af te halen in zimbabwe.

Ik wens een hoge productiviteit vandaag.
Oud 08-05-2012, 13:36
Verwijderd
Je hebt vandaag een ontzettend hoge productiviteit. Je krijgt alles gedaan wat je moest doen en ook allemaal dingen die je helemaal niet moest doen. Je gaat maar door en je gaat maar door. Tot je erachter komt dat het inmiddels vrijdagavond is en dat je helemaal bent vergeten te slapen. Als je dat ontdekt, val je als een blok in slaap en je slaapt het hele weekend door.

Ik wens een lekker kopje thee nu hier.
Oud 08-05-2012, 13:40
Verwijderd
Je krijgt een lekker kopje thee, maar het is zo lekker dat je meteen wil drinken en daardoor verbrand je je tong, waardoor je een aantal dagen niet meer fatsoenlijk kunt praten en niemand je dus meer begrijpt.

Ik wens dat het 14 juni is en dat ik een telefoontje van mijn mentor krijg, waarin ze vertelt dat ik geslaagd ben.
Oud 08-05-2012, 14:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het is 14 juni en je mentor belt je om te vertellen dat je geslaagd bent voor drie van je examens, maar dat je de herexamens hebt gemist en dus je diploma pas volgend jaar kan ophalen.

Ik wens dat ik het weekend van 19 mei niet hoef te werken.
Oud 08-05-2012, 14:40
Verwijderd
En dan ga je niet werken maar je vrieden wel en zit je zielig thuis van je vrije weekend te genieten of buiten leuke dingen doen in je eentje.

Ik wens dat mensen elkaar nemen zoals ze zijn.
Oud 08-05-2012, 14:40
Verwijderd
Je hoeft het weekend van 19 mei niet te werken, want je moet dan naar een begrafenis. Of is die te hard?

In dat geval: je hoeft het weekend van 19 mei niet te werken, want je hebt diarree.

@: mensen nemen elkaar zoals ze zijn. De hele dag door, en overal, zit iedereen elkaar te nemen. Er wordt niets meer bereikt door al dat geneem. Ze willen jou ook allemaal nemen zoals je bent, terwijl jij die mensen helemaal niet aantrekkelijk vindt.

Ik wens dat ik niet over hoef te werken vandaag.
Oud 08-05-2012, 14:41
Verwijderd
Je hoeft niet over te werken, maar vanwege een lekkende waterleiding staat je hele huis blank en ben je de hele avond bezig met opruimen, zaken regelen, poetsen, verzekeringen bellen etc

Ik wens dat ik het tentamen geneeskunde haal
Oud 08-05-2012, 15:00
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Je haalt je tentamen geneeskunde, Maar dan word je gebeld dat de scores zijn verwisseld.

Ik wens dat ik concentratie had om te leren
Oud 08-05-2012, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Je haalt je tentamen geneeskunde, Maar dan word je gebeld dat de scores zijn verwisseld.
Offtopic: dit is dus eigenlijk niet de bedoeling, want dit komt erop neer dat de wens níet uitkomt
Oud 08-05-2012, 15:04
Verwijderd
Je kreeg concentratie om te leren, maar je was zo ontzettend geconcentreerd dat je alles om je heen miste. Zelfs toen de tafel naast je in brand stond, bleef je geconcentreerd doorleren zonder het op te merken.

Ik wens dat ik morgenochtend uitgerust wakker word.
Oud 08-05-2012, 15:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je wordt morgenochtend uitgerust wakker, maar omdat je door een aardschok in een andere dimensie van tijd en ruimte terecht bent gekomen, is het opeens 1500 jaar later. Je bent dus veel te laat voor je afspraak. Gelukkig ben je uitgerust om allemaal moeilijke avonturen te beleven met mensen die jouw taal allang niet meer spreken.

Ik wens dat ik absolute controle heb over mijn lichaam en geest.
Oud 08-05-2012, 15:19
Verwijderd
Je hebt absolute controle over je lichaam en geest, maar daardoor bepaal je zelf wat je doet en ergert iedereen zich aan je.

Ik wens dat ik een goed cijfer heb voor frans.
Oud 08-05-2012, 15:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je hebt een 1, wat in Duitsland een ontzettend goed cijfer is.

Ik wens een universele sleutel, die overal op past.
Oud 08-05-2012, 15:56
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Die krijg je, maar die breekt na een uur af en de helft blijft in het slot van je voordeur zitten waardoor je je huis niet meer in kunt.

Ik wens dat ik meer huisdieren heb!
Oud 08-05-2012, 16:00
Verwijderd
Je buren komen aanzetten met huisdieren die zij niet meer willen, maar die kunnen totaal niet overweg met de huisdieren die je al hebt. Ze krijgen ruzie en vechten de hele dag door, waardoor jouw huis aan het einde van de week helemaal vernield is.

Ik wens dat het donderdag mooi weer wordt.
Oud 08-05-2012, 16:11
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Je buren komen aanzetten met huisdieren die zij niet meer willen, maar die kunnen totaal niet overweg met de huisdieren die je al hebt. Ze krijgen ruzie en vechten de hele dag door, waardoor jouw huis aan het einde van de week helemaal vernield is.

Ik wens dat het donderdag mooi weer wordt.
het wordt donderdag mooi weer, maar je wordt in elkaar geslagen door een opa met een drankprobleem, breekt je kaak en neus, en zit dus in het ziekenhuis.

ik wens vanaf nu maandeljiks meer loon
Oud 08-05-2012, 16:15
Verwijderd
Je krijgt meer loon, maar spontaan stijgen alle prijzen zoveel dat je met je nieuwe loon nauwelijks kan rondkomen!

Ik wens heel veel nieuwe kleren.
Oud 08-05-2012, 16:19
bierkoning
bierkoning is offline
je krijgt prachtige nieuwe kleren van je kennissen en vrienden, maar ze kennen je blijkbaar niet zo goed. Ze hebben alles xxl gekocht en zijn vergeten bonnetjes te bewaren. Je past ze dus niet en hebt er niks aan.

ik wens dat de apk van mijn auto deze week meevalt.
Oud 08-05-2012, 17:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De APK van je auto valt deze week mee, ze willen alleen vanwege een band hem volgende week even terug hebben. Dan blijkt dat twee van je cilinders gescheurd zijn en je auto nooit meer kan rijden. Ofzoiets anders aan de motor wat niet te herstellen is zonder er een nieuw motorblok in te doen. (/noob )

Ik wens dat mijn vriendje een kamer krijgt in mijn studentenhuis.
Oud 08-05-2012, 17:40
Martiño
Martiño is offline
De APK valt mee. Helaas valt de rekening niet mee. Je bent hier zo boos over dat je niet goed oplet als je de auto wegrijdt bij de garage en hem om een lantaarnpaal vouwt. Je wordt vervolgens veroordeeld voor roekeloos rijgedrag. De rechter en het OM willen een voorbeeld van jouw straf maken, dus je krijgt een half jaar cel. Omdat door politieke druk op het gevangenisbudget wordt bezuinigd sterf je uiteindelijk aan scheurbuik.

Ik wens een kok die iedere avond lekker voor me kookt.
Oud 08-05-2012, 18:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
zeg, je was zeker 5 minuten na mij!

Ik wens dat de volgende persoon martino's wens extra hard verpest
Oud 08-05-2012, 18:59
Verwijderd
Ik verpest hem extra hard maar dat vindt ie alleen maar lekker De kok kookt dus altijd je lievelingseten en je komt 20 kilo per jaar aan.

Ik wens mijn verkoudheid weg.
Advertentie
Oud 08-05-2012, 19:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Deze is te makkelijk, die wil ik doen Je verkoudheid is op slag weg, maar daarvoor in de plaats krijg je aambeien zo groot als sinaasappels.

Ik wens een calorie-zapper: hoe meer ik eet, hoe meer mijn onderbuurmeisje aankomt.
Oud 08-05-2012, 19:40
Verwijderd
Je wens komt uit; Alles wat je eet, komt aan bij je onderbuurmeisje. Ze wordt zo dik dat ze ontploft. Jouw huis ontploft mee. Gelukkig was je op dat moment niet thuis, maar je bent wel je huis kwijt.

Ik wens een grotere kamer.
Oud 08-05-2012, 23:01
Thomas.
Thomas. is offline
Je verliest je huis en woont voortaan in een daklozenopvang. Je hebt daar wel een hele grote kamer, maar die moet je wel delen met 20 andere daklozen

Ik wens dat ik voorwerpen kan kopiëren met mijn gedachte.
Oud 08-05-2012, 23:41
Prospect
Prospect is offline
Je kan voorwerpen kopiëren met je gedachte, maar er is geen 'stop' functie dus uiteindelijk kun je je kamer niet meer uitlopen.

Ik wens een lekker koud pilsje.
Oud 09-05-2012, 00:10
Linda Prins
Linda Prins is offline
Je krijgt je koude pils, die je zo snel opdrinkt dat er direct een nieuwe koude pils staat, omdat de wens zichzelf, zodra de pils is opgedronken opnieuw herhaalt, en voel je jezelf uiteindelijk zo beroerd, en beschonken dat je wenste dat je die wens nooit had gewenst.

Ik wens een kast vol nieuwe schoenen
Oud 09-05-2012, 07:27
Verwijderd
Je hebt een kast vol met nieuwe schoenen. Helaas is het maar 1 model en vind je deze spuuglelijk, en bovendien zijn alle schoenen ook nog eens niet in jouw maat!

Ik wens dat ik een gezellige collega vandaag heb op mijn werk.
Oud 09-05-2012, 07:56
Verwijderd
Je hebt één gezellige collega. Maar die zie je de hele dag niet, omdat je je nieuwe collega's moet inwerken: Kloontje het Reuzenkind, Michelle van Dames in de dop, Nikkie Plessen en Joran van der Sloot.

Ik wens een affe en goed beoordeelde scriptie.
Oud 09-05-2012, 11:54
Verwijderd
Je scriptie is af en goed beoordeeld, maar het blijkt dat er een fout zit in de administratie waardoor de studiepunten voor je scriptie de enige studiepunten zijn die je nog hebt en je dus eigenlijk nog lang niet klaar bent met je studie.

Ik wens een lief vriendje.
Oud 09-05-2012, 11:58
bierkoning
bierkoning is offline
je krijgt een lief vriendje, maar hij is zo lief dat hij je constant verwend met bloemen en cadeaus. zoveel dat je kamer helemaal vol raakt, en dat je bedolven onder de bloemen en cadeaus stikt.

ik wens vandaag een lkker pistoletje filet american
Oud 09-05-2012, 11:58
Verwijderd
Deze is te makkelijk Je krijgt een lief vriendje. Het allerliefste vriendje van de hele wereld. Maar hij ziet er uit als de liefdesbaby van E.T. en een slijmprik, is radioactief, stinkt naar pindakaas en zijn penis heeft de vorm van een octopus. Hij kan er zakken chips mee openen.

Ah crap. Je krijgt je pistoletje filet, maar er zitten - niet geheel onrealistisch - zoveel bacteriën in dat je een voedselvergiftiging oploopt.

Ik wens een huis. Een fijn, schoon, leeg huis op een mooie locatie.
Oud 09-05-2012, 12:00
Verwijderd
Je hebt een lief vriendje, maar hij verhuist naar Australië en jij kan niet mee.

Te laat.

Je hebt een fijn, schoon leeg huis op een mooie locatie, ergens in de middle of nowhere en niemand komt je ooit opzoeken.

Oh wacht, dan is het geen mooie locatie. Het is er leeg, omdat je geen geld hebt voor meubels. Daarom moet je voor altijd op de koude vloer slapen.

Ik wens mooi, glanzend haar.
Oud 09-05-2012, 12:11
bierkoning
bierkoning is offline
je hebt mooi glanzend haar, maar dat komt omdat je net een duik in de zee neemt, en die glans is de weerkaatsing van de zon op het sperma in je haar van truus en henk die net in de zee vlak naast je een wipje hadden gemaakt.

ik wens 2,5 miljoen uit de loterij
Oud 09-05-2012, 12:14
Verwijderd
Je wint 2,5 miljoen uit de loterij, maar moet daarmee je schulden aflossen, dus je houdt niks meer over.

Ik wens dat ik kon vliegen.
Oud 09-05-2012, 12:17
Verwijderd
Je kunt vliegen. Je kunt alleen niet landen, en vliegt je te pletter tegen een rots.

Ik wens dat ik vannacht lekker slaap en morgen op tijd opsta.
Oud 09-05-2012, 12:21
Martiño
Martiño is offline
Vannacht slaap je lekker en morgen sta je op tijd op. Je komt dan in de woonkamer en dan zijn je konijnen vermoord.

Ik wens een miljoen euro!
Oud 09-05-2012, 12:26
Miekje*
Miekje* is offline
Je krijgt die miljoen euro, maar nadat de belasting er af is gehaald en je ermee hebt rondgestrooid 'want je hebt toch een miljoen', blijft er nog maar een lullig tientje over voor jezelf om te besteden.

Ik wens dat mijn huiswerk af was.
Oud 09-05-2012, 12:29
bierkoning
bierkoning is offline
je huiswerk is af, maar diegene die je het hebt laten doen is niet bij de les, want wat diegene heeft ingevuld lijkt nergens op, en je moet het dus opnieuw doen.

ik wens veel zon, en geen regen meer nu
Oud 09-05-2012, 12:30
Verwijderd
Je huiswerk is af, maar dan pas merk je dat je huis/kamer een enorme bende is en heel vies. Dus je bent nog lang niet klaar met alles.

Weer te laat.

Er is veel zon en geen regen, maar de temperatuur zakt met 10 graden.

Ik wens dat mijn problemen weg zijn.
Oud 09-05-2012, 12:32
Miekje*
Miekje* is offline
Er komt veel zon! Zoveel zon, dat je er niet genoeg van kunt krijgen. Je blijft maar steeds in de zon, heel de tijd, en je wordt ontslagen omdat je niet meer op je werk komt, en van school getrapt omdat je niks meer doet. Alle vrienden laten je in de steek, omdat je alleen nog maar oog hebt voor de zon. En zo zul je levend verbranden, zonder vrienden en helemaal alleen. Je as wordt gebruikt om het gras in het stadspark mee te voeden.

edit: weer te laat.

Je problemen zijn weg, maar die zijn zó goed opgelost, dat je er eigenlijk helemaal niet tevreden mee bent.

Ik wens een bos bloemen.
Oud 09-05-2012, 12:40
Verwijderd
Je krijgt een bos bloemen, maar er zit een grote giftige spin in die je bijt en je moet meteen naar het ziekenhuis.

Ik wens chocola.
Oud 09-05-2012, 12:44
Verwijderd
Je krijgt chocolade maar het is zoveel en van zo'n slechte kwaliteit, dat je de rest van de dag met diarree op het tiolet zit.

Ik wens een poetshulp
Oud 09-05-2012, 12:46
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Je krijgt chocolade maar het is zoveel en van zo'n slechte kwaliteit, dat je de rest van de dag met diarree op het tiolet zit.

Ik wens een poetshulp
die krijg je, maar die is zo goed, dat hij je hele inboedel verslijt door het poetsen. En dus moet je weer naar de ikea nieuwe meubels halen.

ik wens een massage
Oud 09-05-2012, 12:48
Verwijderd
Je hebt een poetshulp, maar het blijkt een seriemoordenaar te zijn en hij vermoordt je.

Grr.

Je krijgt een massage, maar de masseur kneed zo hard in je spieren, dat je de volgende dag niet kan lopen van de spierpijn.

Ik wens een mooie neus,
Oud 09-05-2012, 12:57
Martiño
Martiño is offline
Je krijgt een mooie neus. In een doosje.

Ik wens een reep chocolade
Oud 09-05-2012, 12:57
bierkoning
bierkoning is offline
je krijgt een mooie neus, maar ze schieten uit met het scalpel en puilen een van je ogen uit.
edit nu ik te laat.

Je krijgt je chocola, maar je bent zo gulzig dat je het papier ook opeet, en stikt

ik wens gratis cabrio voor de zomer

Regels voor berichten