Advertentie | |
|
![]() |
|
je krijgt prachtige nieuwe kleren van je kennissen en vrienden, maar ze kennen je blijkbaar niet zo goed. Ze hebben alles xxl gekocht en zijn vergeten bonnetjes te bewaren. Je past ze dus niet en hebt er niks aan.
ik wens dat de apk van mijn auto deze week meevalt.
|
De APK van je auto valt deze week mee, ze willen alleen vanwege een band hem volgende week even terug hebben. Dan blijkt dat twee van je cilinders gescheurd zijn en je auto nooit meer kan rijden. Ofzoiets anders aan de motor wat niet te herstellen is zonder er een nieuw motorblok in te doen. (/noob
![]() Ik wens dat mijn vriendje een kamer krijgt in mijn studentenhuis. |
![]() |
|
De APK valt mee. Helaas valt de rekening niet mee. Je bent hier zo boos over dat je niet goed oplet als je de auto wegrijdt bij de garage en hem om een lantaarnpaal vouwt. Je wordt vervolgens veroordeeld voor roekeloos rijgedrag. De rechter en het OM willen een voorbeeld van jouw straf maken, dus je krijgt een half jaar cel. Omdat door politieke druk op het gevangenisbudget wordt bezuinigd sterf je uiteindelijk aan scheurbuik.
Ik wens een kok die iedere avond lekker voor me kookt.
|
Je krijgt je koude pils, die je zo snel opdrinkt dat er direct een nieuwe koude pils staat, omdat de wens zichzelf, zodra de pils is opgedronken opnieuw herhaalt, en voel je jezelf uiteindelijk zo beroerd, en beschonken dat je wenste dat je die wens nooit had gewenst.
Ik wens een kast vol nieuwe schoenen |
![]() |
|
je krijgt een lief vriendje, maar hij is zo lief dat hij je constant verwend met bloemen en cadeaus. zoveel dat je kamer helemaal vol raakt, en dat je bedolven onder de bloemen en cadeaus stikt.
ik wens vandaag een lkker pistoletje filet american
|
Verwijderd
|
Deze is te makkelijk
![]() Ah crap. Je krijgt je pistoletje filet, maar er zitten - niet geheel onrealistisch - zoveel bacteriën in dat je een voedselvergiftiging oploopt. Ik wens een huis. Een fijn, schoon, leeg huis op een mooie locatie. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je hebt een lief vriendje, maar hij verhuist naar Australië en jij kan niet mee.
Te laat. Je hebt een fijn, schoon leeg huis op een mooie locatie, ergens in de middle of nowhere en niemand komt je ooit opzoeken. Oh wacht, dan is het geen mooie locatie. Het is er leeg, omdat je geen geld hebt voor meubels. Daarom moet je voor altijd op de koude vloer slapen. Ik wens mooi, glanzend haar. |
![]() |
|
je hebt mooi glanzend haar, maar dat komt omdat je net een duik in de zee neemt, en die glans is de weerkaatsing van de zon op het sperma in je haar van truus en henk die net in de zee vlak naast je een wipje hadden gemaakt.
ik wens 2,5 miljoen uit de loterij
|
Je krijgt die miljoen euro, maar nadat de belasting er af is gehaald en je ermee hebt rondgestrooid 'want je hebt toch een miljoen', blijft er nog maar een lullig tientje over voor jezelf om te besteden.
Ik wens dat mijn huiswerk af was.
|
je huiswerk is af, maar diegene die je het hebt laten doen is niet bij de les, want wat diegene heeft ingevuld lijkt nergens op, en je moet het dus opnieuw doen.
ik wens veel zon, en geen regen meer nu
|
Er komt veel zon! Zoveel zon, dat je er niet genoeg van kunt krijgen. Je blijft maar steeds in de zon, heel de tijd, en je wordt ontslagen omdat je niet meer op je werk komt, en van school getrapt omdat je niks meer doet. Alle vrienden laten je in de steek, omdat je alleen nog maar oog hebt voor de zon. En zo zul je levend verbranden, zonder vrienden en helemaal alleen. Je as wordt gebruikt om het gras in het stadspark mee te voeden.
edit: weer te laat. Je problemen zijn weg, maar die zijn zó goed opgelost, dat je er eigenlijk helemaal niet tevreden mee bent. Ik wens een bos bloemen.
||
Citaat:
ik wens een massage
|
je krijgt een mooie neus, maar ze schieten uit met het scalpel en puilen een van je ogen uit.
edit nu ik te laat. Je krijgt je chocola, maar je bent zo gulzig dat je het papier ook opeet, en stikt ik wens gratis cabrio voor de zomer
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
De Kantine |
The Vampire Saaieries 704 Verwijderd | 500 | 29-09-2009 20:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De effecten van het rookverbod T_ID | 266 | 12-08-2009 18:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
POLL WEDSTRIJD XII - Pied de Poule CSN | 223 | 02-05-2006 10:56 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |