Hallo jongens en meiden,
Ik heb even een vraagje aan jullie allemaal,
en hoop dat jullie met mij mee willen denken.
Ik ben binnenkort klaar met mijn studie kinderopvang en zou graag voor mijn 2 mentrixen een spreuk op een tegeltje willen laten zetten.
Heb internet al helemaal afgezocht maar zijn vaak allemaal de zelfde en gaan niet over de docent zelf of over afscheid nemen van school/ docent.
Miss voor wat meer informatie over mijn opleiding, dat het gemakkelijk kan maken voor de citaten/ zinnen/ spreuken/ wijsheden:
Ik heb de studie MBO kinderopvang gedaan die ik 3,5 jaar heb gevolgd, dit is een praktijkgerichte opleiding met competenties. Mijn mentrix nu is Inge, die ik persoonlijk niet heel goed ken omdat ik haar net 1 keer gezien heb en waarschijnlijk maar 10 weken bij haar zit. Dus misschien is met kort en krachtig. Wel weet ik dat Inge erg relaxed is, houding: komt wel goed, erg aardig vrouwke, als er iets geregeld moet worden, wordt het ook meteen gedaan. Kortom erg blij dat ik haar nu al mentrix heb, jammer dat het zo kort is.
Mijn andere mentrix zit ik helaas niet meer bij maar heb ik 2 jaar lang bij in de klas gezeten en zou ik graag ook een tegeltje willen geven omdat ze me toch 2 jaar lang door de studie heen geholpen heeft, staat altijd voor je klaar, kan verhalen bij haar kwijt.
Vind erg jammer deze school te moeten gaan verlaten, het begin was niet makkelijk maar ben er wel door de docenten doorheen gesleept en hebben me erg geholpen.
Dus zou graag mooie dankbare, lieve spreuk op een tegeltje laten zetten.
Iemand ideeën?????
Zijn van harte welkom,
heb al een aantal spreuken, maar niet erg leuke om ze om een tegel te laten zetten.
Hoop dat jullie me willen helpen!.
Groetjes!
|