Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Bekijk resultaten poll: Vind je het leuk om mee te gaan bij een E&D workshop?
Ik vind het een leuk idee, heb voorkeur voor de bonbonworkshop en wil graag mee als ik kan. 0 0%
Ik vind het een leuk idee, heb voorkeur voor de cupcakeworkshop en wil graag mee als ik kan. 0 0%
Ik vind het een leuk idee, heb geen voorkeur en wil graag mee als ik kan. 2 50.00%
Ik vind het een leuk idee maar ga sowieso niet mee/kan niet in de zomerperiode/vind het te duur/anders... 2 50.00%
Anders, .... 0 0%
Aantal stemmers: 4. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2012, 20:43
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wij forumbazen van E&D, Apate en ik leek het een leuk idee om als een soort van alternatieve E&D-meeting een workshop bonbons of cupcakes te maken met mensen die dat leuk vinden

Er zijn twee opties:

Optie 1: Workshop bonbons maken bij Olala Chocola in Rotterdam Deze workshop duurt ongeveer 2 uur en kost €25,- per persoon.

Let op: Deze workshop is alleen beschikbaar vanaf 8 personen, als er minder mensen zijn die toch graag deze workshop willen doen, dan kan dat maar alleen op vrijdagavond op de eerste vrijdag van de maand, als inloopworkshop

Optie 2: Workshop cupcakes maken bij Cupcakes in the city in Rotterdam Deze workshop duurt ongeveer 2,5 uur en kost ook €25,- per persoon

Let op: deze workshop gaat door met twee tot zes personen. Bij meer dan zes personen die mee willen kan ik eventueel overleggen of het in twee groepen kan maar dat is dan onder voorbehoud

Beide workshops zijn in Rotterdam. Goed bereikbaar met openbaar vervoer (in de buurt van Rotterdam Centraal en dan nog een stukje met de tram) of auto (nabij snelweg A20). Op verzoek kan ik een reisadvies geven. Het idee is om te proberen of het lukt om dit te plannen in de zomerperiode (juli/augustus). Bij voldoende animo, word er in overleg met de geïnteresseerden een datum geprikt

Stemmen is mogelijk t/m 14 juli.
Oud 14-06-2012, 20:54
Hawahaai
Hawahaai is offline
Leuk idee! Alleen vind ik Rotterdam voor mij erg ver weg en durf ik niet naar meetings.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2012, 20:58
Verwijderd
Wij bijten niet zo hoor Hawahaai alleen in de cupcakes of de bonbons! Maar goed, je hebt nog even de tijd om erover na te denken
Met citaat reageren
Oud 14-06-2012, 20:59
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mja, en mocht er wel animo zijn maar allemaal van mensen die niet uit de buurt van Rotterdam komen, dan wil ik ook nog wel op zoek gaan naar een mogelijkheid in Utrecht oid
Oud 18-06-2012, 21:19
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ja, ik geloof wel dat jullie niet bijten maar toch...
(Stiekem een schopje voor dit topic)
Met citaat reageren
Oud 20-06-2012, 22:37
sicilion
sicilion is offline
Het blijft wel heel stil
Oud 20-06-2012, 23:08
Em.
Em. is offline
Ik ben geen E&D'er (ik mis zelfs hele basisvaardigheden m.b.t. eten bereiden, geloof ik ) maar ik zie dit topic wel eens langskomen en ik wilde even melden dat ik het een heel leuk idee/initiatief vind!
Oud 21-06-2012, 11:05
Verwijderd
Ik ben niet zo'n vaste E&D'er als anderen hier, maar ik vind t een leuk idee en als 't goed gevonden word, kom ik graag! Rotterdam of Utrecht, maakt me niet zoveel uit - het scheelt maar een half uurtje.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 11:09
Verwijderd
Tuurlijk ben je welkom Verder moet ik even nadenken wie vaste posters zijn. Klaverhap naamzoek, vind jij het misschien leuk? blauw engeltje naamzoek ?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 17:13
Verwijderd
Ik vind het een leuk idee, maar Rotterdam eigenlijk net te ver.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 11:00
Neko*
Neko* is offline
Ik vind het een hartstikke leuk idee, maar Rotterdam is wel een beetje ver. Als het na 16 augustus wordt, is het weer minder een probleem want dan is mijn OV weer geldig. Zijn er geen mogelijkheden om dit te doen op een andere plaats in het land?
Oud 15-07-2012, 15:54
Vowel
Vowel is offline
Wat een leuk idee! Jammer dat ik in Finland zit, anders had ik ook wel mee gewild. Veel plezier in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2012, 10:35
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Sorry jongens maar ik verwacht dat het er voorlopig niet van komt. Apate is gestopt met FB'en en ik heb de komende tijd ook weinig tijd. Verder heb ik weinig leuke opties in Utrecht gevonden die ook nog goed bereikbaar zijn. Mocht iemand anders het op willen pakken en organiseren, staat jullie dit natuurlijk altijd vrij.
Reageren

Regels voor berichten