Exact een week geleden was ik jarig (ik werd 17) en voor die dag aanbrak, vroegen vrienden of familie wat ik nu graag zou willen hebben, waarop ik meestal antwoordde: verras me. (tenzij ik echt iets nodig had)
Mijn vraag aan jullie:
Wat heb je voor je laatste verjaardag gekregen en hoe oud werd je toen?
Zulke dingen vind ik wel interessant, omdat verjaardagscadeautjes veel zeggen over iemands persoonlijkheid en lifestyle, vind ik.
Wat ik heb gekregen:
een donkerblauwe pyjamabroek met roze sterren, een badeendje, een zadelhoesje, een fles Tequila, citroenen, limoenen en keukenzout (het hele setje dus

) een schattig lampionnetje, veeeeel chocolade (vooral melkchocolade met hazelnoten, ook een stuk chocolade in de vorm van de eerste letter van mijn naam, Hema

) een foto met mijn beste vrienden ingekaderd en op de achterkant een lief tekstje, de eerste twee seizoenen van The Big Bang Theory en de eerste drie seizoenen van In Treatment, een klomp chocolade aan een stukje dat smelt wanneer je het in warme melk dompelt (en zich verspreidt) veel geld (van familie dan, niet van vrienden; zou een beetje raar zijn) nagellak, een pakketje lavendel producten (douchegel, shampoo,...) een poster van Parijs waarop een 18e eeuwse man, (gokje) lijkend op Napoleon, voorbij de Eiffeltoren fietst, boeken,...
Ik heb een grote homeparty gegeven, vandaar dat al mijn vrienden zich verplicht voelden veel cadeautjes mee te brengen
Nu jullie!