Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2012, 21:18
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Exact een week geleden was ik jarig (ik werd 17) en voor die dag aanbrak, vroegen vrienden of familie wat ik nu graag zou willen hebben, waarop ik meestal antwoordde: verras me. (tenzij ik echt iets nodig had)
Mijn vraag aan jullie:
Wat heb je voor je laatste verjaardag gekregen en hoe oud werd je toen?
Zulke dingen vind ik wel interessant, omdat verjaardagscadeautjes veel zeggen over iemands persoonlijkheid en lifestyle, vind ik.

Wat ik heb gekregen:
een donkerblauwe pyjamabroek met roze sterren, een badeendje, een zadelhoesje, een fles Tequila, citroenen, limoenen en keukenzout (het hele setje dus ) een schattig lampionnetje, veeeeel chocolade (vooral melkchocolade met hazelnoten, ook een stuk chocolade in de vorm van de eerste letter van mijn naam, Hema ) een foto met mijn beste vrienden ingekaderd en op de achterkant een lief tekstje, de eerste twee seizoenen van The Big Bang Theory en de eerste drie seizoenen van In Treatment, een klomp chocolade aan een stukje dat smelt wanneer je het in warme melk dompelt (en zich verspreidt) veel geld (van familie dan, niet van vrienden; zou een beetje raar zijn) nagellak, een pakketje lavendel producten (douchegel, shampoo,...) een poster van Parijs waarop een 18e eeuwse man, (gokje) lijkend op Napoleon, voorbij de Eiffeltoren fietst, boeken,...

Ik heb een grote homeparty gegeven, vandaar dat al mijn vrienden zich verplicht voelden veel cadeautjes mee te brengen

Nu jullie!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2012, 10:34
Verwijderd
Van vorig jaar weet ik het niet meer,
maar ik ben in december jarig en weet deels wel men cadoos:
zwarte eastpack omdat ik die leuk vind
een duur luchtje
een colbert
sjaal
zilvere ring
cd en een dvd
make-up
zo'n ketting met je naam en adres der op
en nog dingen om men kamer mooier in te richten
voor de rest weet ik het niet
ik wordt 15
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 11:34
Verwijderd
Ik kan het nooit uit elkaar houden bij mezelf . Ik ben de 23 december jarig en wij vieren kerst ipv sinterklaas, dus over het algemeen beschouw ik alles maar gewoon bij elkaar. In ieder geval kreeg ik vorig jaar een enorme lijst voor allemaal foto's, ik heb heel veel bakspullen gekregen, theepot met een muts en alles erbij en dat was het wel zo ongeveer. Nog wat boeken, dat soort dingetjes.

Ik ben 20.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 12:35
Verwijderd
Ik werd 23 en kreeg oude foto's van mijn oma, waaronder haar trouwfoto. Die wilde ik heel graag. Van mijn schoonzus en haar man kreeg ik een vogelhuisje en dingetjes voor op mijn balkon. Ik kreeg siliconen bakvormen van wat vriendinnetjes, van mijn vriendje kreeg ik een verpleegstershorloge. Van mijn schoonouders zou ik geld krijgen voor dingen op t balkon, maar een paar maanden later kochten vriendje en ik twee ratten en toebehoren en toen hebben zijn ouders daar een deel aan bijgedragen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 13:58
Verwijderd
25 geld en booze.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten