Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ontopic: De roosters mogen bij ons op school wel wat sneller online komen, op mijn werk vroegen ze vier weken geleden al of ik mijn rooster wou doorgeven. |
![]() |
|
Bedankt fleur.
Voor het overige, naar mijns inzien staat de hele kwestie van de integratie etc. vrij los van godsdienst. De meeste islamieten in nederland gaan niet eens zo vaak naar de moskee/hebben de koran wel op hun nachtkastje maar nemen het niet te letterlijk. Met traditie heb je een goed punt, allicht kan daar meer aandacht aan worden geschonken bij maatschappijleer. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er zijn wel meerdere dingen.
![]() Incompetente leraren natuurlijk en ik heb het idee dat dat steeds vaker gebeurt. Het valt me op dat sommige leraar totaal geen vakkennis hebben en gewoon random dingen uit het boek voorlezen wat een les in moet houden. Als je vervolgens iets verdiepends vraagt, nog niet eens van een hoog niveau, krijg je een blik en een antwoord met de mededeling dat hij dat niet weet en dat hij dat even moet opzoeken. ![]() De sfeer in mijn school is wel heel prettig dus daar heb ik niks op aan te merken. Wat wel vervelend is is dingen die geregeld worden: dat kan mijn school schijnbaar niet. Zodra er een excursie geregeld wordt wordt dat volgens onze leerlingen gedaan op de manier van onze school: niemand informeren en het liefste de avond van te voren iéts informatie geven waar niemand iets mee kan. Heel irritant want zo weet niemand waar hij/zij aan toe is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast is de leerstof natuurlijk totaal irrelevant en kan die tijd voor velen beter besteed worden aan vakken waar je daadwerkelijk iets aan hebt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|