Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2012, 17:00
Verwijderd
Hallo,

3 dagen geleden had ik een bizarre droom over een meisje van me school. Dat meisje zit een klas lager dan ik. Ik heb het meisje nog NOOIT gesproken of echt in haar ogen gekeken. Ik zie haar wel is door de gangen van school lopen, verder niet. Gewoon een medescholier die ik niet ken.

Nou had ik een droom over haar. Ik ga niet elk detail uitleggen maar ik droomde dat we elkaar omhelsden. De droom was heel levendig. Het leek net echt. Ik had ook een heel prettig gevoel erbij. Toen ik wakker schoot dacht ik van: Neee ik wil terug in die droom. Toen ik wat helderder kon nadenken dacht ik bij mezelf WTF. Wie was dat meisje? Kwam me zo bekend voor. Ohja zij! Maar waarom droomde ik over haar?

Na die droom ben ik met gevoelens achter gebleven. Ik voel me verliefd op haar geloof ik. Ik denk constant aan haar en aan die droom. Ben ik nou verliefd op haar geworden door die droom? Ik ken haar nauwelijks. Ik weet niet goed wat ik met deze gevoelens aan moet.
Voel me er best wel rot over..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2012, 17:35
icetea296
icetea296 is offline
ik denk eerder dat je gewoon terug wilt in die droom maar het hoeft niet persee haar te zijn ik denk dat je het gewoon moet proberen ze vergeten ik had ook een paar dagen geleden zoeen droom en ik kon dat meisje ook niet nog nooit gezien en toen deden we ook hier en daar wat dingen maarja kan er niets aan doen het blijft een droom gewoon proberen te vergeten jongen
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 01:32
Rikje18
Rikje18 is offline
"In het verleden zag men dromen als boodschappen van de goden en kende men er een voorspellende functie aan toe."

Iedereen heeft weer een andere mening hierover maar ik geloof er zelf in dat dromen wel degelijk een voorspellende werking kunnen hebben. Vooral als deze droom erg levendig was, lijkt het mij in ieder geval wel dat het een voorspellende droom was.
Zoek contact met haar? Vraag haar msn of haar nummer of zo. Misschien is zij daadwerkelijk speciaal? Ik heb dit toevallig ook met een meisje van een paar klassen lager alleen dit was niet na aanleiding van een droom.

Maar als je het puur wetenschappelijk en logisch bekijkt kan het ook best wat bovenstaande reactie hierover zei. En lijkt het me wel onwaarschijnlijk dat die droom echt wat betekende of zo.

"Wat een droom is en waar het precies voor dient is niet bekend, al zijn er wel vermoedens. Zo is gebleken dat men vaak droomt over dingen die men overdag heeft meegemaakt. Dit wordt de dagrest genoemd. Dromen zouden helpen de gebeurtenissen te verwerken."

Zelfs al was het geen voorspellende droom, je kunt het altijd proberen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 10:56
Verwijderd
het stomme is nu ook dat we vakantie hebben en haar tijdje toch nie zie... maar misschien is dat ook wel goed..
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 19:59
Superphris
Superphris is offline
Ik heb ook een keer ongeveer zo'n droom gehad. Ik denk dat je er niet teveel achter moet zoeken. En als je haar toch leuk vind kan je altijd haar nummer vragen
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 07:43
Athene
Athene is offline
ik ben zelf niet van die 'hocuspocus-geloofdingetjes' maar soms is een droom wel iets met een boodschap, geen voorspelling maar het maakt duidelijk dat je onderbewust misschien haar graag wil ontmoeten. omdat je haar niet kent (het ene uiterste) en haar daar omhelst (ander uiterste) is de middenweg elkaar ontmoeten. (snap je?) maak eens een praatje met haar, voorhetzelfde geld klikt het
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 09:47
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Misschien ben je verliefd op het beeld van de droom.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2012, 00:18
crazycamel070
crazycamel070 is offline
Ik had zo een droom over me wiskundejuf helemaal waus toch
Met citaat reageren
Oud 26-08-2012, 20:40
Verwijderd
Haha, dit is vrij herkenbaar en altijd heel raar. Ik hecht er nooit zoveel waarde aan, al kan het gevoel zo een paar uurtjes best hardnekkig zijn en ga je je toch altijd afvragen waarom je in hemelsnaam zo over een bepaalde weinig zeggende persoon droomt.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2012, 20:57
Tijsieo
Tijsieo is offline
Ik heb soms nog wel is rare dromen die gewoon heel echt lijken, en die ik me heel vaag kan herinneren en dan gebeurt het precies zo op die dag en dan denk ik "dat was die droom dus". En soms denk ik met dromen was dat maar echt gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2012, 23:14
Verwijderd
Ik had het pas ook over een persoon in mijn omgeving, wat totaal uit het niets kwam. Gewoon niets van aantrekken en gewoon verder gaan.

Laatst gewijzigd op 26-08-2012 om 23:25.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2012, 13:49
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik heb elke nacht nog dromen over mijn vroegere vlam. Heel vervelend omdat het toch nooit iets gaat worden en ik hem toch nog steeds leuk vindt... Ik heb geleerd me er niks van aan te trekken. Gewoon genieten dat het alleen in dromen kan
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 17:10
Verwijderd
Haha bedankt voor alle reacties! Ik kan jullie vertellen dat ik er gelukkig niet meer mee bezig ben. Heb die gevoelens niet meer . Niets van aantrekken was dus het goede antwoord! Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2012, 07:32
S0meone
S0meone is offline
Tsja, De ene keer heb je een enge droom, andere keer zoen je het meisje van je "dromen". Zo gaan dingen, Ik heb het ook wel gehad, dan word je wakker en denk je " Laat me terug naar mijn droom!"

Volgens de wetenschap zijn dromen er om dingen te verwerken die je eerder hebt gezien/gehoord.

Niet teveel achter een droom zoeken, Maar geef toe:

Dromen is fijn! (Meestal dan xD)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten