Advertentie | |
|
![]() |
|
Vraag haar gewoon eens mee uit. Waarom zou je het niet doen? Ze had in elk geval die avond interesse in je, dus als je nu eventjes interesse in haar toont wakker je haar interesse misschien wel weer aan en hopla.
||
Citaat:
Als je dan nog twijfelt, lees het stukje tien keer. Kom op man, ze wil(de) je.
|
Verwijderd
|
Nou, blijkbaar niet.
Ik heb 18 uur gewacht tot ik reageerde op haar reactie op mijn wil je iets met mij gaan drinken-smsje (misschien niet heel slim). Eeeen ik denk niet dat dat nog gaat komen, maar ik heb wel wat geleerd haha. Dat ik eerder actie moet ondernemen waarschijnlijk. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, maar pushen is ook nooit goed. En als ik dan eenmaal die stap gemaakt heb dat er een soort van opening is, heb ik daar nog weleens de neiging toe. Dus toen dacht ik, dan geef ik haar ook beetje de keuze, zo van, laat maar eens weten als je zin en tijd hebt. Opzich niet vreemd toch?
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ze zei dat het haar gezellig leek. En toen stuurde ik haar een lang uitgebreid bericht terug waarin ik zei dat ik het jammer vond dat ze deze week niet kon afspreken, maar dat ze het maar eens moest aangeven wanneer ze zin en tijd had.
Misschien had ik zelf met een plek, data e.d. moeten komen, maar dat werd me streng afgeraden door een vriend omdat het dan teveel overkwam alsof ik iets van haar wilde (en de bedoeling is/was dat het gewoon leuk gezellig bijkletsen was, zo moest het overkomen in ieder geval) en omdat die vriend van me dacht dat zij dan ook wat meer intiatief durfde te nemen. Maarja...dat moet ik dan dus even wachten. |
![]() |
|
Je nam het initatief al door te vragen of ze wilde afspreken. Het is niet pushen als je dan een concrete tijd en plek in gedachten hebt, dat is alleen maar fijn, dan hoeft ze alleen nog maar 'ja' te zeggen.
![]()
|
Verwijderd
|
Ja, maar nu heb ik al gezegd dat zij iets mag verzinnen.
Ik wil het sowieso niet teveel als een date laten overkomen. Al denk ik dat als je als jongen aan een meisje die je niet of nauwelijks kent vraagt of ze zin heeft om eens een drankje te doen dat sowieso al gedacht wordt. Ellende. |
![]() |
|
Dan whatsapp je haar met "Kun je anders dan en dan, daar en daar?" als je geen zin hebt om te wachten op een reactie. Boeiend. Oh ja en inderdaad, het ís een date, dus draai er niet zo omheen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Je komt nergens als je niet een beetje risico loopt. Zo heel erg is een blauwtje lopen nou ook weer niet, je weet dan in elk geval meteen waar je aan toe bent en dan ben je van dat vreselijke getwijfel af. Dat wil je toch? Je kunt dat meisje niet laten weten dat je haar leuk vindt zonder haar te laten weten dat je haar leuk vindt.
|
Verwijderd
|
Ja, de vorige keer dat ik dat deed bij 'n meisje die ik leuk vond (waar ik wel al bevriend mee was) kreeg ik letterlijk de volgende reactie:
''Hoe is het met Linda en Wouter?'' Die vriend van me zegt dat ik kampioen excuses-verzinnen ben. Maarja, ik vind het ook wel lichtelijk embarassing als ik het straks allemaal in m'n hoofd gehaald heb dat ik dacht dat zij me leuk vond, en het gewoon alleen een beetje de drank was. Dan hoop ik haar toch niet meer tegen te komen. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #72 Verwijderd | 495 | 24-10-2007 19:38 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #103 Verwijderd | 500 | 24-07-2007 19:56 | |
Lifestyle |
Piercing & tattootopic #666 HAHA GRAPJE #18 Verwijderd | 500 | 07-05-2006 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Wat ga je met valentijnsdag doen? Ruby | 225 | 14-02-2006 16:51 | |
Liefde & Relatie |
jaloers op de nieuwe vriend van ex-vriendin? toemba | 11 | 12-11-2003 16:03 | |
Muziek |
foto topic paco de taco | 275 | 10-10-2002 14:47 |